• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز …

  • کد خبر : 158458
  • 02 اردیبهشت 1403 - 4:00
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز …

    روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز جمعه ۳۱ فروردین، در گزارشی نوشت که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد در حمله #اسرائیل به پایگاه هوایی هشتم شکاری #اصفهان، بخش مهمی از سیستم‌های پدافندی اس-۳۰۰ در این پایگاه هدف قرار گرفته شده است. این گزارش اضافه کرده است، بخشی از سامانه‌ پدافند هوایی اس-۳۰۰ که […]

 

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز … 970262001713659412

 

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز جمعه ۳۱ فروردین، در گزارشی نوشت که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد در حمله #اسرائیل به پایگاه هوایی هشتم شکاری #اصفهان، بخش مهمی از سیستم‌های پدافندی اس-۳۰۰ در این پایگاه هدف قرار گرفته شده است.

این گزارش اضافه کرده است، بخشی از سامانه‌ پدافند هوایی اس-۳۰۰ که برای ردیابی اهداف استفاده می‌شود، در این حمله «منهدم شده یا آسیب» دیده است.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز همچنین می‌گوید در این حمله به نقاط دیگر این پایگاه و فرودگاه مجاور آن آسیبی وارد نشده است.

در همین زمینه، شبکه ای‌بی‌سی نیوز شامگاه جمعه به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت اسرائیل در حمله خود یک سایت راداری پدافند هوایی در نزدیکی اصفهان را هدف قرار داد که بخشی از حفاظت از تأسیسات هسته‌ای نطنز است و احتمال می‌رود که آن را «از بین برده باشد اما این ارزیابی هنوز مقدماتی است».

RadioFarda
🔺t.me/mamlekate/86895

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=158458

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.