• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸کمیسیون بهداشت و درمان مجلس …

  • کد خبر : 158662
  • 05 اردیبهشت 1403 - 7:30
‌🔸کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  …

    ‌🔸کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گزارشی درباره وضعیت دارو در ایران، اعلام کرد نزدیک به ۱۵۰ قلم داروی پرمصرف کمبود و محدودیت جدی دارد و حدود ۶۵ قلم دارو در شرایط کمبود حاد قرار دارد. این کمیسیون خواستار پی‌گیری قضایی گزارش خود شده بود، اما نمایندگان مجلس با اکثریت آرا با ارجاع […]

 

‌🔸کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  … 294506001713931202

 

‌🔸کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گزارشی درباره وضعیت دارو در ایران، اعلام کرد نزدیک به ۱۵۰ قلم داروی پرمصرف کمبود و محدودیت جدی دارد و حدود ۶۵ قلم دارو در شرایط کمبود حاد قرار دارد.
این کمیسیون خواستار پی‌گیری قضایی گزارش خود شده بود، اما نمایندگان مجلس با اکثریت آرا با ارجاع آن به قوه قضاییه مخالفت کردند.
@VahidHeadline

🔸مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان، از وقوع سیل و آب گرفتگی در شماری از شهرستان‌های این شهر خبر داده و گفته است که امدادرسانی در شهرستان‌های نائین، کاشان، آران و بیدگل ادامه دارد.
به گفته محمدنوید متقی سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برده و باعث آسیب رساندن و خرابی خانه‌ها در شهرستان آران و بیدگل شده است.
@VahidHeadline
مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: «تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.»
طبق این گزارش، «بارش شدید باران در استان یزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.»
@VahidHeadline

🔸سیامک مسیح‌پور، شهروند ساکن تهران، جهت تحمل ۲ سال حبس، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. او یکی از شهروندانی بود که دلیل شرکت در مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند بازداشت و بعدتر به دو سال حبس محکوم شد.
@VahidOOnLine


🔸آیدا شاکرمی، خواهر نیکا شاکرمی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در ایران، پس ازحدود یک هفته بازداشت به دلیل نداشتن حجاب اجباری، با قید وثیقه از زندان شهر ری آزاد شد.
خانم شاکرمی در جریان تلاش دوباره حکومت برای تحمیل حجاب اجباری بر زنان، توسط پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شده بود.
@VahidHeadline

🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا چندین فرد و نهاد ایرانی را به اتهام فعالیت‌های مخرب سایبری در فهرست‌ تحریم‌های خود قرار داد و وزارت دادگستری آمریکا نیز از اقدام قانونی علیه چهار هکر ایرانی خبر داد.
به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، این افراد و شرکت‌های تحریم‌شده «به نمایندگی از فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فعالیت می‌کردند».
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که هیاتی از مقامات کره شمالی به ریاست وزیر تجارت بین‌الملل این کشور در حال بازدید از ایران است.
خبرگزاری رویترز می‌گوید، کره شمالی و ایران همواره در مظان این اتهام بوده‌اند که همکاری‌هایی در زمینه تولید موشک‌های بالستیک به ویژه در حوزه فناوری و قطعات آن، دارند.
رویترز ماه گذشته گزارش داده بود که ایران تعداد زیادی موشک بالیستیک زمین-به-زمین قدرتمند به روسیه داده است که به تعمیق همکاری نظامی بین این دو کشور، که هردو تحت تحریم‌های آمریکا هستند، کمک می‌کند.
@VahidHeadline

🔸حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه اعلام کرد که پایگاه‌های نظامی اسرائیل در شهر عکا را هدف حمله‌ای پهپادی قرار داده‌است، رخدادی که عمیق‌ترین حمله این گروه تحت حمایت ایران به خاک اسرائیل از آغاز جنگ کنونی غزه تاکنون، طی بیش از شش ماه محسوب می‌شود.
@VahidHeadline

🔸کمیته حقیقت‌یاب وابسته به دولت عراق اعلام کرد انفجاری که آخر هفته گذشته در پایگاه نظامی کالسو در جنوب بغداد روی داد، ارتباطی با حمله هوایی نداشته بلکه ناشی از مهمات انبار شده در این محل بوده است.
این انفجار که جمعه شب در پایگاه حشد الشعبی، از گروه‌های شبه نظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی، در استان بابل عراق روی داد یک کشته و هشت مجروح بر جای گذاشت.
پس از این انفجار ابتدا حشدالشعبی از بمباران این پایگاه خبر داد و آن را به نیروهای آمریکا نسبت داد.
با این حال در بیانیه‌ای که عصر شنبه در این باره منتشر کرد، اعلام کرد به این پایگاه «حمله» شده و هیچ گروهی را مسئول آن ندانست.
@VahidHeadline

🔸بسته مصوب سنا برای کمک امنیتی به اوکراین، تایوان و اسرائیل که دربرگیرنده طرح قانون مهسا و چند طرح دیگر علیه جمهوری اسلامی و چین نیز هست، شرکت چینی بایت‌دنس را موظف می‌کند طی ۹ ماه بخش شبکه اجتماعی تیک‌تاک خود در آمریکا را واگذار کند یا با ممنوعیت در ایالات متحده مواجه شود.
@VahidOOnLine


🔸سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد که در جدیدترین سانحه مرگبار در مسیرهای دریایی حرکت مهاجران در آب‌های جیبوتی واقع در شاخ آفریقا، دست کم ۱۶ نفر بر اثر واژگونی یک قایق کشته و ۲۸ نفر دیگر مفقود شدند.
@VahidHeadline

🔸بر پایه گزارش گالوپ، که یکی از معتبرترین موسسه‌های نظرسنجی در جهان است، آلمان دارای ۴۶ درصد محبوبیت برای «رهبری جهانی» است و محبوبیت ایالات متحده ۴۱ درصد برآورد شده است.
کاهش جزئی میزان محبوبیت ایالات متحده برای رهبری جهانی، که برای سال‌ها در صدر فهرست قرار داشت، ناشی از افت محبوبیت آن در برخی کشورهای آفریقایی و نیز هند اعلام شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=158662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.