• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

بااینکه ماه گذشته خبر تعطیلی و …

  • کد خبر : 13252
  • 07 تیر 1399 - 13:20
بااینکه ماه گذشته خبر تعطیلی و …

    بااینکه ماه گذشته خبر تعطیلی و تعلیق فعالیت‌های شرکت بازاریابی هرمی «تلفیق هنر» منتشر شد اما یک منبع آگاه می‌گوید این شرکت همچنان مشغول فعالیت و عضوگیری در تهران و سایر شهرستان‌هاست. این شرکت همچنین برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته […]

 

بااینکه ماه گذشته خبر تعطیلی و … 999686001593247804

 

بااینکه ماه گذشته خبر تعطیلی و تعلیق فعالیت‌های شرکت بازاریابی هرمی «تلفیق هنر» منتشر شد اما یک منبع آگاه می‌گوید این شرکت همچنان مشغول فعالیت و عضوگیری در تهران و سایر شهرستان‌هاست.

این شرکت همچنین برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

مطابق با آنچه در اساسنامه این شرکت آمده است «افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شرکت تلفیق هنر را دارند باید یک‌بار یکی از محصولات صنایع‌دستی تولیدی این شرکت را خریداری کنند و برای اینکه به سود دست پیدا کنند دو نفر را به‌عنوان بازو‌های خود به خرید محصولات ترغیب و معرفی کنند. زمانی که یک نفر توانست ۱۰ کالا را بفروشد می‌تواند پاداشی را به‌عنوان سود از طرف شرکت دریافت کند.»

نکته اینجاست که به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر نیستند حداقل ۱۰ نفر دیگر برای خرید محصولات شرکت این شرکت ترغیب کنند عملا به سودی دست پیدا نمی‌کنند.

شاکیان فعالیت این مجموعه دو گروه‌اند. گروه اول کسانی که متضرر شده‌اند -اعم از اعضا و کارگاه‌های طرف قرارداد- و گروه دوم کارشناسان صنایع‌دستی که می‌گویند فعالیت این شرکت، اقتصاد صنایع‌دستی را به مخاطره انداخته است.

Iranwire
mamlekate

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13252

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تا زمانی که احمقی بیسوادی مثل شماها تو این مملکت باشن این کشور از لجنزار مثل شماها بیرون نخواهد آمد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.