• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

‌🔸مقام‌های پرو روز شنبه با رد …

  • کد خبر : 155480
  • 20 اسفند 1402 - 23:00
‌🔸مقام‌های پرو روز شنبه با رد  …

    ‌🔸مقام‌های پرو روز شنبه با رد گزارش‌های اولیه اعلام کردند که بازداشت یک شهروند ایرانی به نام مجید عزیزی در این کشور ارتباطی با نشست اَپک ندارد و این «عضو نیروی قدس سپاه پاسداران» به دنبال هدف قرار دادن یک تاجر اسرائیلی بوده است. @VahidHadlin 🔸یکی از وکلای محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، […]

 

‌🔸مقام‌های پرو روز شنبه با رد  … 680629001710099002

 

‌🔸مقام‌های پرو روز شنبه با رد گزارش‌های اولیه اعلام کردند که بازداشت یک شهروند ایرانی به نام مجید عزیزی در این کشور ارتباطی با نشست اَپک ندارد و این «عضو نیروی قدس سپاه پاسداران» به دنبال هدف قرار دادن یک تاجر اسرائیلی بوده است.
@VahidHadlin

🔸یکی از وکلای محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خبر داده که شکایت موکلش از محمدرضا نقدی، از فرماندهان ارشد سپاه،‌ به دلیل مخالفت رهبر جمهوری اسلامی با احضار و رسیدگی به اتهام او، مختومه اعلام شده بود.
رضا باقری گفته است بعد از «تهمت» محمدرضا نقدی به محمد خاتمی درباره «پول گرفتن از پادشاه عربستان» شکایتی علیه نقدی به دستگاه قضائی ارائه شد، اما به دلیل مخالفت «فرمانده کل قوا» این پرونده مختومه شد.
@VahidHadlin

🔸معاون سیاسی صداوسیما، هشت روز بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان با انتشار متنی از استعفای خود خبر داد، اما برخی رسانه‌ها و افراد نزدیک به اصولگرایان می‌گویند او «برکنار» شده است.
بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافته است، علیرضا خدابخشی در پی مصاحبهٔ حمید رسایی، یکی از نامزدهای انتخابات مجلس، «علیه محمدباقر قالیباف و رسانه‌های سپاه» در تلویزیون ایران، از سمت خود کنار رفته است.
مصاحبهٔ زنده حمید رسایی، نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی، در شب پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه، در «برنامهٔ گفت‌وگوی ویژه خبری» واکنش‌های زیادی را از سوی فعالان سیاسی نزدیک به حکومت ایران در پی داشت.
آقای رسایی در این برنامه با انتقاد شدید از رسانه‌های وابسته به سپاه از جمله «روزنامه جوان» و «خبرگزاری تسنیم» گفت که این رسانه‌ها در روزهای گذشته به او و دیگران «فحاشی» کرده‌اند و هدف آنها ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس شورای اسلامی آتی است.
@VahidHadlin

🔸رسانه‌های داخلی خبر می‌دهند محمد تقی اکبرنژاد، روحانی منتقد حکومت که مدتی قبل در شهر قم بازداشت شده بود، «با قید وثیقه آزاد شده است.»
@VahidHadlin

🔸رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز از تلف شدن یک پلنگ به دلیل اصابت خودرو در حاشیه منطقه حفاظت‌شده «مله گاله» خبر داد.
@VahidHadlin

🔸وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی می‌گوید توانسته «بزرگ‌ترین شبکهٔ سازمان‌یافتهٔ قمار و شرط‌بندی اینترنتی» که توسط «باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد»، را از بین ببرد.
این نهاد اطلاعاتی در بیانیه‌ای اعلام کرد «با حکم مراجع قضائی پنج مدیر داخلی شبکه موسوم به Nitro bt و یک درگاه مالی مرتبط با آن را بازداشت کرده است.
این وزارتخانه در ادامه با بیان اینکه افراد فعال در این عرصه «به دنبال شکل‌گیری جریانی رسانه‌ای برای قبح‌زدایی از ارزش‌های اسلامی-ایرانی» بوده‌اند، اعلام کرد این شبکه «بخش کلانی» از سود این فعالیت‌ها را به انگلستان منتقل می‌کرد.
@VahidHadlin

🔸گروه حزب‌الله در لبنان اعلام کرد از بامداد یکشنبه «بیش از ۵۰ راکت» به سوی شمال اسرائیل شلیک کرده است.
@VahidHadlin

🔸جو بایدن گفت که معتقد است رویکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در جنگ علیه گروه افراطی حماس در غزه، «بیش از آن که به اسرائیل کمک کند به آن لطمه می‌زند.»
قطر رهبران حماس را که ساکن آن کشور هستند، «تهدید» کرده که اگر با معامله آزادی گروگان‌های اسرائیلی و آتش‌بس موافقت نکنند، «اخراج خواهند شد».
@VahidHadlin

🔸ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد به دنبال دستور جو بایدن برای ایجاد یک اسکله موقت در غزه، کشتی «فرانک اس بسون» برای انجام این کار راهی شرق دریای مدیترانه شد.
@VahidHadlin

🔸به گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین، خلبان و کمک‌خلبان در میانه پرواز شبانه یک هواپیمای مدل ایرباس که پنجم بهمن امسال از سولاوسی در جنوب شرق اندونزی به سوی جاکارتا، پایتخت این کشور می‌رفت، به‌طور همزمان به خواب رفته بودند.
خواب ماندن آن‌دو، به مدت ۲۸ دقیقه، منجر به یک سری خطاهای هدایت پروازی شده بود ولی کسی بیدار نبود که به تماس‌های مرکز کنترل هوایی حوزه جاکارتا پاسخ بدهد.
سرانجام خلبان اصلی بیدار شد و او هم کمک‌خلبانِ به خواب رفته را بیدار و مسیر پروازی را اصلاح کرد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155480

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.