• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

انتشار عکسی از مهناز ذکایی که …

  • کد خبر : 155498
  • 20 اسفند 1402 - 23:00
انتشار عکسی از مهناز ذکایی که  …

    انتشار عکسی از مهناز ذکایی که قرار بود بازی این هفته بین استقلال و پرسپولیس را در اتاق‌ «وی‌ای‌آر» داوری کند باعث شد که نامش از لیست داوران دربی امسال خط بخورد. شب گذشته انتشار عکسی از مهناز ذکایی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدار پرسپولیس – کاشیما، و نشستن او در جایگاه […]

 

انتشار عکسی از مهناز ذکایی که  … 726304001710099004

 

انتشار عکسی از مهناز ذکایی که قرار بود بازی این هفته بین استقلال و پرسپولیس را در اتاق‌ «وی‌ای‌آر» داوری کند باعث شد که نامش از لیست داوران دربی امسال خط بخورد.

شب گذشته انتشار عکسی از مهناز ذکایی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدار پرسپولیس – کاشیما، و نشستن او در جایگاه پرسپولیسی‌ها باعث شد تا فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی نام او را از فهرست داوران این مسابقه حذف کند.

فدراسیون فوتبال ادعا کرده است برای جلوگیری از «هرگونه شائبه»، نام ذکایی را از فهرست داوران این مسابقه خط‌ زده و بعد از مذاکره با فدراسیون فوتبال تاجیکستان، یک داور از این کشور را برای حضور در دربی ۱۰۳ انتخاب کرده است.

مهناز ذکایی در واکنش به این تصمیم در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا ضمن تایید عکس منتشر شده گفت: «این دیدار اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی پس از سال‌ها بود… در آن بازی بحث استقلال و پرسپولیس نبود و بانوان علاقه‌مند به فوتبال می‌خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.»

این داور با تاکید بر اینکه «من هیچوقت در کارم به عنوان یک داور حرفه‌ای برای تیمی جانبداری نکرده‌ام» گفت: «برای من عجیب است که چنین اتفاقی پس از معرفی نامم به عنوان یکی از داوران داربی رخ داد. به همین دلیل تصور می‌کنم که این اتفاق از درون جامعه فوتبال رخ داده است.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155498

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.