• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ 🔸سخنگوی شورای شهر تهران می‌گ …

  • کد خبر : 154817
  • 16 اسفند 1402 - 19:02
‌ 🔸سخنگوی شورای شهر تهران می‌گ …

    ‌ 🔸سخنگوی شورای شهر تهران می‌گوید شهروندان تَراجِنسی نباید در پرترددترین چهارراه کشور، چهارراه ولیعصر، حضور داشته باشند. علیرضا نادعلی در نشست خبری با بیان اینکه شورای شهر تهران «نمی‌خواهد صورت مسئله را پاک کند»،‌ گفت که باید فضایی برای حضور «ترنس‌ها» در نظر گرفته شود. @VahidHead 🔸اداره تحقیقات فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی، اعلام […]

 

‌ 🔸سخنگوی شورای شهر تهران می‌گ … 846040001709739012

 

‌ 🔸سخنگوی شورای شهر تهران می‌گوید شهروندان تَراجِنسی نباید در پرترددترین چهارراه کشور، چهارراه ولیعصر، حضور داشته باشند.
علیرضا نادعلی در نشست خبری با بیان اینکه شورای شهر تهران «نمی‌خواهد صورت مسئله را پاک کند»،‌ گفت که باید فضایی برای حضور «ترنس‌ها» در نظر گرفته شود.
@VahidHead

🔸اداره تحقیقات فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی، اعلام کرد یک مامور اطلاعاتی جمهوری اسلامی به نام «مجید دستجانی فراهانی» را که برای ترور مقام‌های فعلی و سابق ایالات متحده برنامه‌ریزی کرده تحت پیگرد قرار داده است.
دفتر اف‌بی‌آی در ایالت فلوریدا با انتشار یک اطلاعیه عمومی گفته است مجید دستجانی فراهانی ۴۲ سال دارد و در رابطه با جذب افراد برای عملیات گوناگون در خاک آمریکا «از جمله ھدف‌گیری مرگبار مقامات کنونی و پیشین دولت ایالات متحده برای انتقام‌گیری از کشته شدن قاسم سلیمانی» تحت پیگرد است.
بنابر این اطلاعیه، این مامور اطلاعاتی به طور مرتب بین ایران و ونزوئلا در رفت‌وآمد است و افزون بر فارسی، به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسه نیز صحبت می‌کند.
@VahidHead

🔸فریبا بلوچ،‌ فعال حقوق زنان و مردم بلوچستان، جایزهٔ بین‌المللی زنان شجاع ۲۰۲۴ را در مراسمی در کاخ سفید و با حضور جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، و آنتونی بلینکن،‌ وزیر خارجهٔ این کشور، دریافت کرد.
@VahidHead

🔸اداره جرایم تروریستی در دادگاه امنیت کشور مصر، حکم اعدام محمد بدیع، رهبر گروه اخوان‌المسلمین، و هفت تن دیگر از اعضای بلندپایه این گروه را صادر کرد.
@VahidHead

🔸مرکز آمار اتحادیه اروپا، یوروستت، می‌گوید بیش از ۵۴ درصد از مشاغل تخصصی و حرفه‌ای کشورهای عضو این اتحادیه در دست نیروی کار زن است.
بر اساس این گزارش نزدیک به ۳۵ درصد از مشاغل مدیریتی نیز در دست زنان است و ۴۱ درصد دانشمندان و مهندسان شاغل ۲۷ عضو این اتحادیه را نیز زنان تشکیل می‌دهند.
همچنین درست نیمی از تکنسین‌های شاغل اروپایی زنان هستند.
@VahidHead

🔸گروهی از کارشناسان سازمان ملل متحد روز دوشنبه در گزارشی اعلام کردند که «دلایلی منطقی» برای باور به وقوع خشونت‌های جنسی، از جمله تجاوز و تجاوز گروهی در جریان حمله روز هفتم اکتبر گروه افراطی حماس به اسرائیل وجود دارد.
@VahidHead

🔸جک تشیرا، افسر جزء گارد ملی هوایی ایالت ماساچوست که به اتهام افشای اسناد نظامی محرمانه در بازداشت است، در دادگاه فدرال شعبه بوستون جرايم خود را که یکی از مهم‌ترین موارد نقض مقررات امنیت ملی آمريکا در دوران اخیر است، پذيرفت.
آقای تشیرا که از هنگام بازداشت در آوریل گذشته در زندان است، روز دوشنبه ۱۴ اسفند پس از رسیدن به توافق با دادستانی که قصد دارد از دادگاه برای او تقاضای ۱۶ سال حبس کند، جرایم خود را پذیرفت.
اعلام جرم دادستانی علیه او شامل «نگهداری عمدی و نشر اطلاعات محرمانه مربوط به دفاع ملی» است.
جک تشیرا که ۲۲ ساله است، سال گذشته مجموعه‌ای از این اسناد را از طریق اپلیکیشن پیام‌رسانی بازی‌های اینترنتی «دیسکورد» برای گروهی که با آنها بازی می‌کرد، فرستاد.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=154817

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.