• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌?قیمت دلار در روز چهارشنبه، ۳ …

  • کد خبر : 13050
  • 31 اردیبهشت 1399 - 17:50
‌?قیمت دلار در روز چهارشنبه، ۳ …

    ‌?قیمت دلار در روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت، با افزایشی حدود ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به حدود ۱۷ هزار و ۹۵۰ تومان صعود کرد. قیمت دلار طی هفته‌های گذشته روند صعودی داشته و از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ درصد رشد داشته است. در این میان قیمت سکه بهار آزادی نیز […]

 

‌?قیمت دلار در روز چهارشنبه، ۳ … 659205001589980806

 

‌?قیمت دلار در روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت، با افزایشی حدود ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به حدود ۱۷ هزار و ۹۵۰ تومان صعود کرد. قیمت دلار طی هفته‌های گذشته روند صعودی داشته و از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ درصد رشد داشته است. در این میان قیمت سکه بهار آزادی نیز چهارشنبه با افزایشی ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. ?

?سخنگوی وزارت بهداشت ایران می‌گوید طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۶۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند و شمار کل مبتلایان کشور را ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر اعلام کرد. ?

?نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن «هر کس در قالب فرقه، گروه، جمعیت یا مانند آن و استفاده از شیوه‌های کنترل ذهن و القائات روانی در فضای واقعی یا مجازی» اقدام به «فعالیت آموزشی و یا تبلیغی انحرافی مغایر و یا مخل» به اسلام کند، به مجازات‌های زندان، شلاق و جریمه مالی محکوم می‌شود. ?

?دهمین دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی ایران پس از چهار سال فعالیت با آخرین جلسه ای که در صحن علنی تشکیل شد، رسما پایان گرفته است. ?

?اعلام زمان شروع لیگ برتر. فدراسیون #فوتبال #ایران: آغاز تمرینات تیم‌ها برای لیگ برتر از ۳ خرداد، شروع هفتگی مسابقات از ۲ تیر و زمان مسابقه معوقه #استقلال و فولاد ۲۹ خرداد است. ?

?نرخ بلیت متروی پایتخت و حومه از خرداد ماه افزایش خواهد یافت:‌ بلیت‌ مترو برای بلیت تک سفره ۱۵۰۰ تومان ، تک سفره حومه ۱۷۰۰تومان، تک سفره هشتگرد۵۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه “امام خمینی” بدون افزایش ۹۰۰۰ تومان تعیین شده است. ?

?مقام های دولتی ایران می گویند نرخ زاد و ولد در ایران برای سومین سال متوالی کاهش داشته است. دکتر شهلا خسروی مشاور وزیر بهداشت ایران در امور مامایی گفته است “جمعیت ایران در حال پیر شدن است به شکلی که سیر پیر شدن در ایران نسبت به دنیا خیلی سریع‌تر است، در حالی که در حدود ۶۰ سال گذشته جمعیت دنیا ۵ سال پیر شده، جمعیت ایران ۱۰ سال پیرتر شده است”. ?

?به دنبال رویارویی های اخیر در خلیج فارس، نیروی دریایی آمریکا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت هشدار داده است، ورود هر کشتی‌ و شناور به شعاع ۱۰۰ متری ناوهای جنگی این کشور در این منطقه، تهدید تلقی می‌شود و علیه آن دست به اقدامات «دفاعی قانونی» زده خواهد شد. ?

? با وجود اعمال محدودیت‌های شدید در هند؛ طی یک روز گذشته ۵۲۰۰ مورد ابتلای جدید در این کشورثبت شده که بالاترین نرخ جهش روزانه این بیماری تا کنون بوده است. ?

?رئیس‌جمهوری آمریکا از اظهارات روز دوشنبه خود مبنی بر استفاده شخصی از داروی ضد مالاریا برای کاستن از خطرات ناشی از ابتلای احتمالی به کووید-۱۹ دفاع کرد. دونالد ترامپ گفته هر شخصی خود می‌تواند تصمیم بگیرد. آقای ترامپ روز ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار کرده بود که هیدروکسی کلروکین، یک داروی ضد مالاریا، را که معتقد است برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونای جدید مناسب است، استفاده می‌کند و مشکلی ندارد. اما پژوهشگران در مورد پیامدهای سوء کلروکین هشدار داده‌اند و چند تحقیق عمده نیز نشان می‌دهد کلروکین نتایج مشخصی بر کووید-۱۹ ندارد. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13050

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.