• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

پنج نامزد جمهوری‌خواهان برای ا …

  • کد خبر : 148831
  • 19 آبان 1402 - 17:00
پنج نامزد جمهوری‌خواهان برای ا …

    پنج نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، در مناظره‌‌ای که در غیاب دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان، برگزار شد، بر لزوم برخورد جدی با جمهوری اسلامی به دلیل حمایتش تروریسم در منطقه تاکید کردند.‌ نیکی هیلی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در مناظره جمهوری‌خواهان، با اشاره به حمله‌های نیروهای نیابتی ایران به […]

 

پنج نامزد جمهوری‌خواهان برای ا … 625449001699623005

 

پنج نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، در مناظره‌‌ای که در غیاب دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان، برگزار شد، بر لزوم برخورد جدی با جمهوری اسلامی به دلیل حمایتش تروریسم در منطقه تاکید کردند.‌

نیکی هیلی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در مناظره جمهوری‌خواهان، با اشاره به حمله‌های نیروهای نیابتی ایران به مواضع آمریکا گفت: باید به عنوان واکنش، زیرساخت‌های ایران را که این حمله‌ها را ممکن می‌کند، هدف قرار دهیم.

او با تاکید بر اینکه آمریکا باید از موضع قدرت با ایران برخورد کند گفت: اگر یک بار برای همیشه مشت محکمی به آنها بزنیم، عقب می‌کشند. با این حال، دولت بایدن در تلاش است به توافق هسته‌ای برگردد و به ایران شش میلیارد دلار پول می‌دهد.

هیلی گفت: اگر حمایت ایران نبود، حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها وجود نداشتند و شبه‌نظامیان در عراق و سوریه به نیروهای آمریکایی حمله نمی‌کردند.

این دیپلمات آمریکایی همچنین هشدار داد چین با خرید نفت از ایران و روسیه با خرید پهپاد از این کشور، در حال حمایت مالی از جمهوری اسلامی هستند.

هیلی با تاکید بر اینکه آمریکا نباید در جنگ کنونی به اسرائیل امر و نهی کند، گفت: این آمریکاست که به اسرائیل نیاز دارد. تنها کاری که آمریکا باید بکند این است که از اسرائیل برای نابود کردن حماس حمایت کند.

ران دیسانتیس، دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در این مناظره گفت: آمریکا باید به ایران ثابت کند که اگر مویی از سر نیروهایش در خاورمیانه کم شود، تهران باید هزینه‌ای جهنمی پرداخت کند.

او با تاکید بر اینکه نتانیاهو باید یک بار برای همیشه کار «قصاب‌های حماس» را تمام کند، گفت: حماس باید همه گروگان‌ها را آزاد کرده و بی‌قید و شرط تسلیم شود.

سناتور تیم اسکات، دیگر نامزد جمهوری‌خواه، در این مناظره خطاب به جو بایدن گفت: «اگر می‌خواهید از مجروح شدن سربازان آمریکایی جلوگیری کنید باید ایران را هدف قراردهید و سر مار را ببرید.»

کریس کریستی، دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، نیز در مناظره جمهوری‌خواهان گفت: آمریکا و اسرائیل باید از منزوی کردن ایران اطمینان حاصل کنند. آمریکا و اسرائیل باید در همکاری با کشورهای منطقی در خاورمیانه، اطمینان حاصل کنند که ایران به جز چین، روسیه و کره شمالی حامی دیگری ندارد.

ویوک راماسوامی، دیگر نامزد انتخابات جمهوری‌خواه، نیز در این مناظره گفت: اسرائیل نه تنها حق دارد، بلکه مسئول است که در دفاع از خود، تروریست‌های حماس را نابود کند.
@VahidOOnLine

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=148831

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.