• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

این روزها که شاهد بربریتِ #حما …

  • کد خبر : 145504
  • 16 مهر 1402 - 21:30
این روزها که شاهد بربریتِ #حما …

    این روزها که شاهد بربریتِ #حماس و کشتار غیرنظامیان در #اسرائیل و #فلسطین هستیم و تعرضِ پیکارجویانِ مسلمان به بدنِ زنانْ منزجرمان کرده، بد نیست بار دیگر کتاب مقدس مسلمانان را ورق بزنیم؛ نه آن طور که مؤمنان و مؤمنات عادت دارند ختم قرآن بگیرند و بدون فهمیدنِ یک کلمه از آنچه می‌خوانند […]

 

این روزها که شاهد بربریتِ #حما … 620095001696788002

 

این روزها که شاهد بربریتِ #حماس و کشتار غیرنظامیان در #اسرائیل و #فلسطین هستیم و تعرضِ پیکارجویانِ مسلمان به بدنِ زنانْ منزجرمان کرده، بد نیست بار دیگر کتاب مقدس مسلمانان را ورق بزنیم؛ نه آن طور که مؤمنان و مؤمنات عادت دارند ختم قرآن بگیرند و بدون فهمیدنِ یک کلمه از آنچه می‌خوانند احساس ثواب و درست‌کاری کنند! بلکه با کنج‌کاوی و مجهز به تفکر انتقادی.

آیه‌ی ۲۴، سوره‌ی نساء، رسپیِ تجاوز به زنان در جنگ‌های مسلمانان را با جزئیات و دقت در اختیار گذاشته:
«و [نکاح/تجاوز به] زنان شوهردار [بر شما حرام شده است] مگر زنانی که [به سبب جنگ با شوهرانِ کافرشان از راه اسارت] مالک آنها شده‌اید؛ [این احکام] را خدا بر شما مقرر کرده.…».

خداوندِ مردِانِ مسلمان در این آیه، به آنها نه اجازه که حکم می‌دهد تا در جنگ با غیرمسلمانان، زنان را به اسارت-غنیمت بگیرند و به زنانِ مردانی که از نگاه اسلام «کافر» محسوب می‌شوند تجاوز کنند.

توجه داشته باشید که واژه‌ی «محصنات» در زبان عربی از ریشه‌ی «حصن» می‌آید و حصن یعنی قلعه! محصن زنی است که «حریم» یا به عبارتی شوهر دارد؛ یعنی در نگاه اسلام در قلعه‌ی شوهرش به سر می‌برد پس «عفیف» است و مرد دیگری به او دسترسی ندارد!

اما اسلام حتا در همین نگاهِ مطلقا غیرانسانی و آلوده به زن هم استثنا قائل شده و زنِ «کافر» را شامل آن نمی‌داند! و به‌‌روشنی اعلام می‌کند که مردان مسلمان در جنگ‌های خود می‌توانند زنان «کافر» را به غنیمت بگیرند و به آنها تجاوز کنند.

در اسلام، اسارت براى زنان كافر، به منزله‌ی‌ طلاق آنها از شوهران خود است! ايمان آوردن زن هم در اسلام چنین است. اگر زن مسلمان شود و شوهرش همچنان «به كفر ادامه دهد»، ايمان آوردنِ زن او را از شوهر جدا و به ابژه‌ی جنسی مردان مسلمان بدل می‌کند!

حالا از «روشنفکران دینی» بپرسید شروع می‌کنند به زیباسازیِ متنِ مقدس و به شما خواهند گفت اینها همه برای سالم‌سازی روابط جنسی با زنان اسیر و دادن حق و حقوقی به آنها طراحی شده!

القصه؛ از مواجهه‌ی وحشیانه‌ی حماس با تنِ زنان در میدان جنگ زیاد حیرت نکنید! قرآن را بخوانید. برای همه‌ی این‌ها پاسخ و راه حل دارد.

اگر هم خواهید گفت:« خب همه‌ی مسلمانان که یک جور نیستند» از قبل به شما پاسخ خواهم داد که این متن کتاب مقدس مسلمانان است، اگر مسلمان هستید باید به آن پای‌بند باشید و مهم‌تر از این، از نظر اخلاقی باید بتوانید از چنین توحش و زن‌ستیزی به نام دین دفاع کنید.

اگر اینها شامل حال شما نیست، به معنای دقیق کلمه مسلمان نیستید و جای نگرانی نیست:)

Fahimehkhezr

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145504

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.