• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

رئیس انجمن موی‌تای ایران در وا …

  • کد خبر : 141760
  • 05 شهریور 1402 - 20:30
رئیس انجمن موی‌تای ایران در وا …

  رئیس انجمن موی‌تای ایران در واکنش به حضور بدون حجاب اجباری تیم ملی موی‌تای زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند گفت: «این مسابقات به‌ هیچ عنوان معتبر نبوده، قهرمانی آسیا نیست و یک رقابت من‌درآوردی است.» جواد نصیری روز یکشنبه پنجم شهریور همچنین ارتباط این تیم به این انجمن را رد کرد […]

رئیس انجمن موی‌تای ایران در وا … 702974001693155603

 

رئیس انجمن موی‌تای ایران در واکنش به حضور بدون حجاب اجباری تیم ملی موی‌تای زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند گفت: «این مسابقات به‌ هیچ عنوان معتبر نبوده، قهرمانی آسیا نیست و یک رقابت من‌درآوردی است.»

جواد نصیری روز یکشنبه پنجم شهریور همچنین ارتباط این تیم به این انجمن را رد کرد و در عین حال گفت: «این تیم در پشت پرده با فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارتباط دارد.»

این در حالی است که همزمان رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی‌های رزمی نیز گفته است: «اعزام تیم موی تای بانوان و حواشی‌ای که در ازبکستان رخ داده، ربطی به ما ندارد.»

یوسف بهتری، رئیس این فدراسیون، در عین حال از وزارت ورزش و جوانان خواست که در این زمینه «تکلیف را روشن کند».

رئیس انجمن موی‌تای هم دربارۀ حضور بدون حجاب اجباری ورزشکاران ایرانی زن در این مسابقات افزود که «وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد و قاطع برخورد کند».

این اظهارات یک روز پس انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده منتشر شد که نشان می‌داد اعضای تیم ملی موی‌تای زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان بدون حجاب اجباری حاضر شده‌اند.

این اقدام تیم موی‌تای زنان ایران در تاشکند در آستانه نخستین سالگرد جان باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد روی داده است؛ موضوعی که باعث شده این موضوع بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

پیشتر نیز فصیحه رادمنش، ورزشکار و مربی مو‌ی‌تای، در حالی مقام سوم مسابقات بین‌المللی موی‌تای در ترکیه رو به دست آورد که روی صورتش شعار «زن زندگی آزادی» نوشته شده بود. [ویدیوی آخر]
@VahidHeadline

📡 @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=141760

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.