• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸هه‌نگاو از بازداشت خشونت‌آمی …

  • کد خبر : 135078
  • 29 اردیبهشت 1402 - 10:00
‌🔸هه‌نگاو از بازداشت خشونت‌آمی …

    ‌🔸هه‌نگاو از بازداشت خشونت‌آمیز ۸ تن از فعالان کارگری و مدنی در شهر سنندج به دست ماموران وزارت اطلاعات خبر داد. به گزارش هه‌نگاو، ماموران اداره اطلاعات سنندج شامگاه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌، این فعالان را در منزل پدر هومن عبداللهی، از جان‌باختگان اعتراضات سراسری، پس از ضرب و شتم، بازداشت کردند. @VahidHeadline 🔸معاون […]

 

‌🔸هه‌نگاو از بازداشت خشونت‌آمی … 469237001684477802

 

‌🔸هه‌نگاو از بازداشت خشونت‌آمیز ۸ تن از فعالان کارگری و مدنی در شهر سنندج به دست ماموران وزارت اطلاعات خبر داد.
به گزارش هه‌نگاو، ماموران اداره اطلاعات سنندج شامگاه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌، این فعالان را در منزل پدر هومن عبداللهی، از جان‌باختگان اعتراضات سراسری، پس از ضرب و شتم، بازداشت کردند.
@VahidHeadline

🔸معاون سخنگوی خارجه آمریکا از جمهوری اسلامی ایران خواست که متهمان پرونده موسوم به «خانه‌اصفهان» را اعدام نکند.
ودانت پاتل به خبرنگاران گفت اعدام قریب‌الوقوع مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی در اصفهان «توهین آشکار» به حقوق بشر است.
@VahidHeadline

🔸با وجود انتقاد گسترده کارشناسان، «عملیات اجرایی انتقال آب دریای عمان به استان‌های شرقی» با آغاز لوله‌گذاری آن در روز پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت شروع شد.
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، در سفر به استان سیستان‌وبلوچستان از این طرح با عنوان پروژه «عظیم آب‌رسانی از دریای عمان به شرق کشور» نام برد.
در پروژه جدید آب‌رسانی از دریای عمان، قرار است با لوله‌گذاری هزار و ۷۰۰ کیلومتر آب‌های خلیج‌ فارس و دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی انتقال داده شود.
@VahidHeadline

🔸یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید بر اساس برآوردهای صورت گرفته، در حال حاضر ۱۹.۷ میلیون ایرانی از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.
علی آقامحمدی در این زمینه اظهار داشت: این افراد از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند.
@VahidHeadline

🔸در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس برای پانزدهمین بار توانست جام قهرمانی لیگ‌های سراسری ایران را نصیب خود کند.
پرسپولیس با ۶۶ امتیاز قهرمان شد. سپاهان ۶۵ امتیازی و استقلال ۶۲ امتیازی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
@VahidHeadline

🔸فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری ۵ نفر خبر داده که گفته شده با استفاده از «پارچه‌های سفید خود را شبیه روح کرده» و از این طریق باعث ترس و وحشت شهروندان می‌شدند.
@VahidHeadline

🔸تلویزیون عربستان سعودی اعلام کرد که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برای شرکت در نشست سران اتحادیه عرب وارد شهر جده در عربستان شده است.
بشار اسد قرار است روز جمعه برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته در اجلاس سران اتحادیه عرب که در جده برگزار می‌شود شرکت کند.
یک هفته پیش، دعوتنامه رسمی ملک سلمان، پادشاه عربستان، برای حضور بشار اسد در سی‌ودومین نشست سران اتحادیه عرب در جده به دست او رسید.
خبرگزاری فرانسه به نقل از تحلیلگران نوشت که در ارسال دعوتنامه رسمی ملک سلمان، پادشاه عربستان «جلوه‌ای از وزن دیپلماتیک» ریاض دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که دولت عربستان خواستار احیای روابط کشورهای منطقه با دمشق برای تأثیرگذاری بر درگیری‌ها در منطقه است.
@VahidHeadline

🔸کمال قلیچداراوغلو، رقیب رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، می‌گوید در صورت پیروزی در انتخابات ۱۰ میلیون پناهجوی خارجی را به کشورهای خود بازخواهد گرداند.
به نظر می‌رسد که اظهارات او برای کسب آرای جناح ملی‌گرای دست راستی در کشور باشد که پیشتر حامی سینان اوغان، نامزد مغلوب در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری، بودند.
اظهارات او درباره وجود ۱۰ میلیون پناهجو در ترکیه در حالی است که طبق ارزیابی نهادهای بین‌المللی و دولت آنکارا، تعداد واقعی پناهندگان خارجی در این کشور نصف رقم یادشده است.
@VahidHeadline

🔸ارتش اوکراین می‌گوید ۲۹ فروند از ۳۰ موشک پرتاب‌شده توسط روسیه طی شب گذشته به اوکراین را منهدم کرده و یک موشک منهدم شده نیز به شهر بندری اودسا اصابت کرد که در نتیجه آن یک نفر کشته شد.
@VahidHeadline

🔸سیف‌الله سایپوف، مهاجمی که در سال ۲۰۱۷ در خیابان شلوغی در منطقه «منهتن» نیویورک با کامیون وارد مسیر ویژه دوچرخه‌سواران و عابران پیاده شد و هشت تن را کشت و ۱۲ نفر را زخمی کرد، به ۱۰ بار حبس ابد و ۲۶۰ سال زندان محکوم شد.
@VahidHeadline, @VahidHeadline

🔸پلیس و نیروهای امنیتی اسرائیل هزاران تن از اعضای خود را در شهر اورشلیم مستقر کرده‌اند تا این کشور آیین‌های روز «اتحاد دوباره اورشلیم» را به مناسبت ۵۶ سال پس از تسلط اسرائیل بر شرق اورشلیم، برگزار کند.
@VahidHeadline

🔸دولت بريتانيا اعلام کرد که در مجموع تمامی نهادها و ادارات دولتی برای مراسم تشييع جنازه ملکه اليزابت دوم و برنامه­‌های مربوط به آن ۱۶۱.۷ ميليون پوند (معادل ۲۰۴ ميليون دلار) هزينه کرده‌اند.
بخش اعظم اين هزينه، حدود ۷۳ ميليون پوند، مربوط به مخارج وزارت کشور بريتانياست که وظيفه امنيت و نظم عمومی را برعهده داشت.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135078

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.