• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?نفتالی بنت، نخست وزیر سابق ا …

  • کد خبر : 26931
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?نفتالی بنت، نخست وزیر سابق ا …

    ‌?نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسرائيل، یک بار دیگر از جو بایدن و دولت آمریکا خواست از امضای توافق با ایران برای احیای برجام خودداری کنند. او در توئیت‌هایی که روز سه‌شنبه منتشر کرد گفته است که این توافق «تقریباً یک چهارم هزار میلیارد دلار (۲۵۰ میلیارد دلار)» به جیب ایران و گروه‌های […]

 

‌?نفتالی بنت، نخست وزیر سابق ا … 473107001661322630

 

‌?نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسرائيل، یک بار دیگر از جو بایدن و دولت آمریکا خواست از امضای توافق با ایران برای احیای برجام خودداری کنند.
او در توئیت‌هایی که روز سه‌شنبه منتشر کرد گفته است که این توافق «تقریباً یک چهارم هزار میلیارد دلار (۲۵۰ میلیارد دلار)» به جیب ایران و گروه‌های مورد حمایت آن می‌رساند.
بنت گفته است که این توافق ایران را قادر میسازد تا «در عرض دو سال سانتریفیوژها را تقریباً بدون هیچ محدودیتی توسعه، نصب، و راه اندازی کند.»
بنت گفته است که «حتی در این دقیقه پایانی» می‌خواهد که توافق با ایران امضا نشود.
او در پایان اظهاراتش گفته است که به هر شکلی، دولت اسرائیل طرف چنین توافقی نیست.
@VahidHadlin

?در فاصله اول ژانویه تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۲، دست‌کم ۲۵۱ نفر از جمله حداقل شش زن و پنج شهروند افغانستان در ایران اعدام شدند. قوه قضاییه جمهوری اسلامی در ماه می‌ امسال بیش از ۵۵ نفر را اعدام کرد که بالاترین رقم اعدام ماهانه از سال ۲۰۱۷ تا آغاز شش ماهه دوم امسال است.
بر اساس گزارش جاوید رحمان، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران، رقم اعدام‌ها در شش ماه اول سال ۲۰۲۲ در مقایسه با آمار اعدام‌ها در سال ۲۰۲۱ در همین مقطع، دو برابر شده است.
@VahidOOnLin

?وضعیت مبهم نامزدی مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران
به نوشته رسانه‌های ایران، «نهادهای نظارتی و قضایی» نامه تأیید صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند، اما تاکنون نامه‌ای مبنی برای تأیید صلاحیت تاج به فدراسیون نرسیده است.
@VahidHadlin

?ارزش یورو، واحد پولی اتحادیه اروپا، به پایین‌ترین سطح خود طی ۲۰ سال اخیر سقوط کرد و به زیر برابری با ارزش هر دلار رسید.
قیمت هر یورو به ۰/۹۹ دلار رسید که پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۰۲ تاکنون است.
@VahidOOnLin

?وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد شمار پناهجویانی که خود را با قایق‌های کوچک به آن کشور می‌رسانند به بالاترین سطح خود رسیده است.
در اطلاعیه وزارت دفاع بریتانیا گفته شده تنها در روز دوشنبه هزار و ۲۹۵ پناهجو که قصد داشتند با ۲۷ قایق از طریق کانال مانش وارد بریتانیا شوند، شناسایی شدند.
در سال گذشته میلادی بیش از ۲۸ هزار پناهجو تلاش کردند که از طریق کانال مانش وارد خاک بریتانیا شوند.
اتباع ایران و سپس عراق، اریتره و سوریه بیشترین تعداد این دسته از پناهجویان را تشکیل می‌دادند.
@VahidHadlin

?دستگاه قضایی عراق روز سه‌شنبه تمامی فعالیت‌های کاری خود را بعد از این‌ که حامیان صدر در مقابل دفتر مرکزی شورای عالی قضایی اردو زدند، به حالت تعلیق درآورد.
تحصن کنندگان از شورای عالی قضایی عراق، که بالاترین نهاد قانون‌گذاری این کشور به شمار می‌رود، می‌خواهند که دستور انحلال مجلس قانونگذاری عراق را اعلام کند گرچه این نهاد پیشتر اعلام کرده است که قدرت انحلال پارلمان را ندارد.
@VahidHadlin

?دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، به شرکت‌های ترکیه‌ای هشدار داد که با نهادها و افراد تحریم‌شده روسیه همکاری نکنند.
روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژونال در گزارشی تازه، با اعلام این خبر نوشته است که ایالات متحده با این اقدام فشار بر ترکیه را تشدید کرده است.
ترکیه در حالی که عضو ناتو است، در طول حمله روسیه به اوکراین، روابط قوی خود با مسکو را حفظ کرده است.
@VahidHadlin

?نخستین قسمت سریال «خاندان اژدها» که یکشنبه گذشته در بسترهای نمایش آنلاین شرکت اچ‌بی‌او منتشر شد با جذب حدود ۱۰ میلیون بیننده توانسته است رکورد این شرکت را در تعداد تماشای تولیدات جدیدش بشکند.
خاندان اژدها، روایت ۲۰۰ قبل خاندان تارگرین در داستان «تاج و تخت» است که بر اساس کتاب «آتش و خون» نوشته جورج آر آر مارتین ساخته شده است.
بازی تاج و تخت که بسیار پرطرفدار شد، در قسمت آغازین رکورد بیش از چهار میلیون بیننده را ثبت کرد و رکورد بیشترین تماشای آن مربوط به نمایش قسمت نخست فصل نهایی این سریال بود که حدود ۱۸ میلیون بیننده داشت.
@VahidHadlin

?دادگاه فدرال، عالی‌ترین مرجع قضایی مالزی، حکم دادگاه بدوی در مورد نجیب رزاق، نخست‌وزیر سابق، را تایید کرد و او به جرم اختلاس چندین میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی مالزی به ۱۲ سال زندان محکوم شد.
@VahidHadlin

?خشکسالی کم‌سابقه در چین و افزایش دمای هوا جریان برق در بسیاری از مناطق این کشور را مختل کرد.
خشکسالی دستکم ۱۴ منطقه چین را فرا گرفته و افزایش دمای هوا به ۴۰ درجه سانتیگراد سبب آتش‌سوزی‌های وسیعی در این کشور شده است.
برخی از بزرگترین دریاچه‌ها و رودخانه‌های بزرگ چین که یکی از منابع تولید برق کشور به‌شمار می‌روند در معرض خشکی کامل قرار دارند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.