• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌?حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته ع …

  • کد خبر : 25438
  • 31 تیر 1401 - 10:30
‌?حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته ع …

    ‌?حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا ایران گفته است که «تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور که به صورت سرپایی مراجعه می‌کنند نسبت به هفته قبل تقریبا دو برابر و نسبت به چندین هفته قبل حدود ۶ برابر بیشتر شده است». به گفته وی «با توجه به اینکه […]

 

‌?حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته ع … 218876001658469602

 

‌?حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا ایران گفته است که «تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور که به صورت سرپایی مراجعه می‌کنند نسبت به هفته قبل تقریبا دو برابر و نسبت به چندین هفته قبل حدود ۶ برابر بیشتر شده است».
به گفته وی «با توجه به اینکه تعداد موارد بستری نیز بیش از ۱.۶ برابر افزایش داشته است، در نتیجه تعداد مرگ و میرهای روزانه هم دو رقمی شده است».
@VahidHeadline

?وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یکی از برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: «هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد. »
@VahidHeadline

?ند پرایس در مورد سخنان رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا که گفته است به نظر او خامنه‌ای خواهان احیای برجام نیست گفت: «ایران تصمیم سیاسی لازم برای بازگشت متقابل به برجام را نگرفته و تمایلی هم نشان نمی‌دهد، بنابراین نظر رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا صحیح است.»
@VahidHeadline

?بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل در پاسخ به این سئوال که آیا اسرائیل به تنهایی آماده مقابله با ایران است؟ گفت: «آیا ما باید بتوانیم که در صورت لزوم عملیات‌های نظامی جهت ممانعت از آن [هسته‌ای شدن ایران] انجام دهیم؟ پاسخ آری است. آیا ما توانایی خود را [برای جنگ] افزایش می‌دهیم؟ بله. آیا از آن به عنوان آخرین راه‌حل باید استفاده کنیم؟ بله، و من امیدوارم که از حمایت ایالات متحده نیز برخوردار شویم.»
@VahidHeadline

?سفارت آمریکا در آلبانی نسبت به تهدید بالقوه برای هدف قرار دادن نشست مجاهدین خلق در آلبانی هشدار داده است.
@VahidHeadline

?منابع نظامی در سوریه گفتند که در پی حمله اسرائیل به اهدافی در حومه دمشق، سه نظامی کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که هدف این حملات یک مرکز ساخت پهپاد و پایگاه نیروهای ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان در حومه دمشق بوده است.
@VahidOOnLine

?ژنرال ارشد نیروی هوایی ایالات متحده در خاورمیانه هشدار داد که با افزایش‌ها تنش‌ها در منطقه، شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران احتمالا به منافع آمریکا و متحدان آن حمله کنند و این حملات نیز می‌تواند به منازعه جدیدی در خاورمیانه منجر شود.
ژنرال الکسوس گرینکویچ روز پنج‌شنبه قبل از آن که مسئولیت جدید خود در پایگاه هوایی العدید قطر را بر عهده بگیرد در گفت‌وگویی با خبرنگاران همچنین نسبت به نفوذ اقتصادی و نظامی چین و روسیه در خاورمیانه ابراز نگرانی کرد.
@VahidHeadline

?تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و سه بر دو مغلوب لهستان، تیم نخست رده‌بندی جهان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ایران در مرحله مقدماتی، لهستان را در زمین خودش شکست داده بود.
@VahidOOnLine

?کاخ کرملین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی بر اهمیت همکاری‌های بیشتر در گروه تولیدکنندگان نفت «اوپک پلاس» تأکید کردند.
تماس تلفنی بین ولادیمیر پوتین و محمد بن سلمان شش روز پس از سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی انجام شد.
@VahidOnLive

?ترکیه می‌گوید توافقی با روسیه به دست آمده است که براساس آن اوکراین می‌تواند صادرات غلات خود را از طریق دریای سیاه از سر بگیرد.
این توافق قرار است روز جمعه در استانبول توسط اوکراین، روسیه، ترکیه و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد امضا شود.
@VahidOnLive

?ریچارد مور، رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا، در جریان همایش امنیتی اسپن آمریکا، گفت که چین اکنون اولویت اصلی اطلاعاتی، برای سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا، معروف به MI6 است و در راستای اولویت‌ها، از مبارزه با تروریسم نیز پیشی گرفته‌ است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

?جورج دیک، سفیر اسرائیل در باکو، با انتشار تصویری از خود در حال مطالعه نسخه‌ای از «افسانه‌های سحرآمیز تبریز»، نوشته بود که با مطالعه این کتاب مطالب زیادی درباره تاریخ و فرهنگ آذربایجان یاد گرفته است.
عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، در واکنش نوشت: «برای اطلاع این پسرک ماجراجو: #تبریز?? عزیزمان به عنوان سرزمین #اولین های تاریخ پرافتخار #ایران شناخته می شود. ظاهرا قرار است اولین صهیونیست خبیث هم توسط مردم غیور تبریز دفن شود. هرگز از خط قرمز ما عبور نکن، هرگز!»
[میگن محتوای اون کتاب چاپ جمهوری آذربایجان، مشکل تحریف تاریخ داره.]
@VahidHeadline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=25438

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.