• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

یه لحظه فکر کنید رابطه خوبی با …

  • کد خبر : 146927
  • 29 مهر 1402 - 17:30
یه لحظه فکر کنید رابطه خوبی با …

  یه لحظه فکر کنید رابطه خوبی با جهان بیرون داشتیم، همین زیارتگاه #استرومردخای در همدان می‌تونست میلیون‌ها دلار ارزآوری داشته باشه، اونوقت دست‌پرورده‌های این رژیم جهل و جور و کثافت پا شدن رفتن پرچم اسرائیل رو آتیش زدن تا ثابت کنند نه تنها با اسرائیل مشکل دارن بلکه معتقدند یهود باید نابود بشه!JaneVatanبر اساس […]

یه لحظه فکر کنید رابطه خوبی با … 042902001697896815
یه لحظه فکر کنید رابطه خوبی با … 222604001697896815

 

یه لحظه فکر کنید رابطه خوبی با جهان بیرون داشتیم، همین زیارتگاه #استرومردخای در همدان می‌تونست میلیون‌ها دلار ارزآوری داشته باشه،
اونوقت دست‌پرورده‌های این رژیم جهل و جور و کثافت پا شدن رفتن پرچم اسرائیل رو آتیش زدن تا ثابت کنند نه تنها با اسرائیل مشکل دارن بلکه معتقدند یهود باید نابود بشه!
JaneVatan
بر اساس تصاویر منتشر شده در خبرگزاری‌های ایران و شبکه‌های اجتماعی، گروهی از هواداران حکومت جمهوری اسلامی روز جمعه با تجمع مقابل آرامگاه «استر و مردخای»، یک مکان مقدس برای یهودیان، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

آرامگاه «استر و مردخای» در همدان محل دفن همسر یهودی خشایار شاه است.

در فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده، دیده می‌شود که نیروهای حکومتی با شعارهایی چون «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل»، پرچم اسرائیل را در مقابل این بنا آتش زده و پرچم فلسطینی‌ها را در ورودی آن نصب می‌کنند.
این اقدام هواداران جمهوری اسلامی، در بحبوحه جنگ حماس و اسرائیل، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشته است. بسیاری از کاربران اشاره کرده‌اند که خود مقامات جمهوری اسلامی بارها مدعی شده‌اند «صهیونیسم» از «یهودیت» جداست ولی هواداران حکومت، این دو را معادل هم می‌گیرند.

این نخستین بار نیست که هواداران جمهوری اسلامی مقابل این بنا تجمع می‌کنند.
آذر سال ۸۹ نیز دانشجویان بسیجی دانشگاه بوعلی همدان با تجمع در این محل تهدید کردند که در صورت تخریب مسجدالاقصی به‌دست اسرائیل، این مکان مقدس یهودیان در همدان را ویران خواهند کرد.
این آرامگاه در اردیبهشت سال ۹۹ نیز دچار آتش‌سوزی شد که واکنش‌های بین‌المللی به دنبال داشت: @

@VahidHeadline

📡 @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=146927

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.