• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌?سندیکای کارگران شرکت واحد ات …

  • کد خبر : 24225
  • 12 تیر 1401 - 11:30
‌?سندیکای کارگران شرکت واحد ات …

    ‌?سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران روز شنبه شدیدا از وضعیت سلامتی رضا شهابی و حسن سعیدی، اعضای این تشکل، ابراز نگرانی کرد. این سندیکا نوشت: رضا شهابی در بیستمین روز اعتصاب غذایش، تماس بسیار کوتاهی با خانواده خود داشت اما آنها حتی نتوانستند درباره وضعیت سلامتی‌اش سئوال کنند. این در شرایطی بود […]

 

‌?سندیکای کارگران شرکت واحد ات … 573320001656831602

 

‌?سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران روز شنبه شدیدا از وضعیت سلامتی رضا شهابی و حسن سعیدی، اعضای این تشکل، ابراز نگرانی کرد.
این سندیکا نوشت: رضا شهابی در بیستمین روز اعتصاب غذایش، تماس بسیار کوتاهی با خانواده خود داشت اما آنها حتی نتوانستند درباره وضعیت سلامتی‌اش سئوال کنند. این در شرایطی بود که صدای ضعیف رضا شهابی، گویای شدت ضعف جسمانی‌اش بود.
@VahidHeadl

?در پی بی‌نتیجه ماندن آخرین دور مذاکرات هسته‌ای، نرخ دلار در مقابل ریال ایران کماکان سیر صعودی خود را می‌پیماید.
بعد از اعلام شکست این مذاکرات و بی‌نتیجه ماندن گفت‌وگوهای دوحه نرخ دلار دوباره روند صعودی گرفت و روز شنبه ۱۱ تیرماه به ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.
@VahidHeadl

?حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران روز شنبه در نشستی با گروه‌های فلسطینی در دمشق گفت که تهران از بازگشایی سفارتخانه‌ها و آغاز گفت‌وگوها با عربستان استقبال می‌کند.
به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه ایران گفته است: «در پاسخ به پیامی که نخست وزیر عراق از طرف عربستان برای ایران آورد، می‌گوییم که ایران از عادی سازی با عربستان استقبال می‌کند. از بازگشایی سفارتخانه‌ها و آغاز گفت‌وگوهای سیاسی استقبال می‌کنیم.»
@VahidHeadl

?لائیر لاپید در نخستین سخنرانی تلویزیونی‌اش به عنوان نخست وزیر جدید اسرائیل، ایران را جدی‌ترین خطر برای کشورش دانست و گفت که تمامی اقدامات ضروری را برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانمندی هسته‌ای انجام خواهد داد.
لائیر لاپید در ابتدای سخنرانی خود به عنوان چهاردهمین نخست وزیر اسرائیل از نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسرائیل به دلیل «انتقال مسالمت آمیز قدرت» در این کشور تشکر کرد.
@VahidHeadl

?مصطفی قانعی، عضو کمیسیون واکسیناسیون کرونا در ایران گفته که تولید واکسن‌های ایرانی کرونا متوقف شده است.
آقای قانعی گفته وقتی مصرف نداریم دلیلی ندارد که تولید شود، اما تولید کنندگان این توانایی را دارند تا به محض ثبت سفارش واکسن مجددا تولید کنند.
او همچنین افزوده که بیش از ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا در این کشور ذخیره شده که در صورت لزوم مجددا واکسیناسیون گسترده انجام شود.
@VahidHeadl

?تلویزیون اسرائیل می‌گوید در حمله موشکی بامداد شنبه به غرب سوریه، محموله‌ سیستم‌های دفاع هوایی را هدف قرار داده که ایران مدعی شده بود «بازی» را در سوریه تغییر می‌دهد.
کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل شنبه، بدون اشاره به منبع خبر، گزارش داد محموله‌ مورد هدف قرار گرفته، احتمالا سلاح‌هایی بوده که هفته گذشته از یک کشتی ایرانی تخلیه شده است.
@VahidHeadl

?مدیریت بحران استانداری اصفهان روز شنبه ۱۱ تیرماه با استناد به گزارش مرکز اقلیم‌شناسی ایران گفت که ۸۶ درصد مساحت اصفهان با خشکسالی مواجه است و در حال حاضر، ۳۰۰ روستای این استان با تانکر سیار آب‌رسانی می‌شود.
@VahidHeadl

?ارتش اسرائیل از رهگیری سه پهپاد که از لبنان به سمت یکی از سکوهای گازی «کاریش» در حرکت بودند خبر داد و مسئولیت پرتاب آن‌ها را متوجه حزب‌الله، گروه شیعی هم‌پیمان جمهوری اسلامی ایران، دانست.
بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، با صدور بیانیه‌ای ضمن متهم کردن حزب‌الله به پرتاب این پهپادها تاکید کرد که چنین اقدامی، مانع از دستیابی دولت لبنان به توافق در مورد مرزهای دریایی می‌شود که برای اقتصاد و رفاه ملت لبنان حیاتی است.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=24225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.