• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?به گفته آتنا دائمی، فعال مدن …

  • کد خبر : 24256
  • 12 تیر 1401 - 18:00
‌?به گفته آتنا دائمی، فعال مدن …

    ‌?به گفته آتنا دائمی، فعال مدنی و زندانی سیاسی پیشین، حدود ۴۰ نفر در بند ۶ زندان زنان قرچک، مشکوک به ابتلا به سل هستند. @VahidOOnLine ?همزمان با اعلام وزارت بهداشت در مورد افزایش «سه برابری» میزان مراجعه به بیمارستان‌های کشور به دلیل ابتلا به کرونا، مسعود یونسیان، دبیر کمیته اپیدمیولوژی کرونا به […]

 

‌?به گفته آتنا دائمی، فعال مدن … 809998001656855001

 

‌?به گفته آتنا دائمی، فعال مدنی و زندانی سیاسی پیشین، حدود ۴۰ نفر در بند ۶ زندان زنان قرچک، مشکوک به ابتلا به سل هستند.
@VahidOOnLine

?همزمان با اعلام وزارت بهداشت در مورد افزایش «سه برابری» میزان مراجعه به بیمارستان‌های کشور به دلیل ابتلا به کرونا، مسعود یونسیان، دبیر کمیته اپیدمیولوژی کرونا به افزایش شیوع کرونا در دیگر کشورها بر اثر شیوع سویه‌های ای‌بی۴ و ای‌بی۵ اشاره کرد و گفت دور از انتظار نیست که این دو سویه کرونا «به زودی در کشورمان غالب شود.»
@VahidHeadline

?در حالی که یک مقام «اتحادیه مرغ‌ تخم‌گذار» تایید کرده است که قیمت هر شانه تخم‌مرغ تا «۱۰۰ هزار تومان» رسیده، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از روی آوردن برخی فروشگاه‌ها به عرضه «تخم مرغ شکسته» که ارزان‌تر است، خبر داده‌اند.
@VahidHeadline

?همزمان با وقوع ۵۸ زمین لرزه جدید در هرمزگان در ۳۰ ساعت گذشته، مقام‌های بهداشتی از افزایش مجروحان زلزله صبح شنبه به ۱۱۱ نفر خبر دادند.
فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خبر داد که تعداد مجروحان زمین لرزه روز شنبه در غرب هرمزگان به ۱۱۱ نفر افزایش یافت و ۱۰ نفر از مصدومان در بیمارستان‌های بندرلنگه و بندرعباس بستری هستند.در این زلزله همچنین پنج نفر جان باختند.
@VahidOOnLine

?شدت «آلودگی هوا» در شهر تهران روز یکشنبه برای چندمین‌بار در ماه‌های اخیر به سطح ‌کم‌سابقه‌ای رسید و پایتخت ایران بار دیگر رتبه نخست «آلوده‌ترین شهر دنیا» را به خود اختصاص داد.
شهروندان:‌ با «مزه خاک» بیدار می‌شویم.
@VahidHeadline

?دو روز پس از انتشار گزارش‌ها از لو رفتن و فروش سؤالات کنکور ۱۴۰۱، برخی از اعضای کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات و کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار رسیدگی به تخلفات و برخورد با متخلفان در این زمینه شدند.
@VahidHeadline
رئیس سازمان سنجش آموزش ایران در ساعات پایانی شنبه یازدهم تیرماه با حضور در یک برنامه تلویزیونی از چگونگی برگزاری کنکور پرحاشیه ۱۴۰۱ دفاع کرد.
عبدالرسول پورعباس مطرح شدن ادعای تقلب در کنکور امسال را طبیعی عنوان کرد اما در توضیح گفت: تقلب به این معنا نیست داوطلب پیش از آزمون به سؤالات دسترسی داشته باشد. او در ادامه گفت: «تا اینجا می‌توان قسم خورد که تا حالا اتفاق نیفتاده است و تا جلسه آزمون هیچکس سؤالات را ندیده است.»
رئیس سازمان سنجش ایران همچنین از شناسایی ۱۲ شبکه بزرگ متخلف کنکور خبر داد و گفت: بیش از ۴۸۰ متخلف دستگیر شده‌اند.
@VahidHeadline

?گروه سایبری «قیام تا سرنگونی» با انتشار ویدیویی ادعا کرد وب‌سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را هک کرده و از کار انداخته و «به بیش از دویست هزار سند و فایل دست یافته است که برخی از آن‌ها محرمانه هستند».
بر اساس اعلام این گروه که وابسته به سازمان مجاهدین خلق است، در پی این حمله، عکس‌هایی از مسعود و مریم رجوی نیز در این وب‌سایت منتشر شده است.
@VahidHeadline

?علی صالحی، دادستان تهران، گفته است که قرار مجرمیت فائزه هاشمی به اتهام «توهین به مقدسات» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» صادر و به دادگاه ارجاع شده است.
اوایل بهار امسال ویدئویی ۲۸ ثانیه‌ای از خانم هاشمی منتشر شد که خشم برخی رسانه‌های منتسب به اصولگرایان را برانگخیت. معترضان گفتند سخنان فائزه هاشمی «توهین به پیامبر اسلام» است.
اگرچه روشن نیست که در این ویدئوی کوتاه بحث درباره چیست و چرا طرف مکالمه خانم هاشمی به پیامبر اسلام ارجاع می‌دهد، اما او در پاسخ می‌گوید: «حضرت محمد هم پول‌های حضرت خدیجه را حروم کرده … حضرت محمد کار اقتصادی که نمی‌کرده، پیامبری می‌کرده.»
کمی بعدتر طرف مکالمه می‌گوید که پیامبر اسلام پول‌های همسرش را «خرج اسلام می‌کرده.» فائزه هاشمی در پاسخ به این جمله نیز می‌گوید: «خودش می‌رفت پول درمی‌آورد و خرج اسلام می‌کرد.»
@VahidHeadline

?سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای روسی با تصرف شهر لیسیچانسک، به طور کامل منطقه لوهانسک را در شرق اوکراین تحت کنترل گرفتند. یوری ساک، سخنگوی وزارت دفاع اوکراین گفته است که علیرغم ادعای مسکو مبنی بر سقوط لیسیچانسک، این شهر تحت کنترل کامل نیروهای روسیه نیست.
وزیر دفاع روسیه گفت خبر «آزادسازی» این شهر را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری اعلام کرده است.
@VahidOnLive

?در پنجاهمین سالگرد رژه «افتخار» اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در بریتانیا، بیش از یک میلیون نفر روز شنبه ۱۱ خردادماه در مرکز شهر لندن رژه افتخار برگزار کردند.
@VahidOOnLine

?‌یکی از پدیدآورندگان سریال «فرندز» قصد دارد ۴ میلیون دلار به یک پروژه مطالعات آفریقایی- آمریکایی کمک کند به این خاطر که از یکدستی نژاد سفید شخصیت‌های سریالش «شرمنده» است و از این بابت احساس «گناه» می‌کند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=24256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.