• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌صدای آمریکا: ? خبر فوری: خانو …

  • کد خبر : 9490
  • 07 فروردین 1399 - 3:10
‌صدای آمریکا:
? خبر فوری:
خانو …

    ‌صدای آمریکا: ? خبر فوری: خانواده باب لوینسون از مرگ او در بازداشت جمهوری اسلامی ایران خبر دادند. این شهروند آمریکایی از حدود سیزده سال پیش در ایران ناپدید شده بود. VOAIran خانواده رابرت (باب) لیوینسون، شهروند آمریکایی که از حدود سیزده سال پیش در ایران ناپدید شده است، روز چهارشنبه ششم فروردین […]

 

‌صدای آمریکا:
? خبر فوری:
خانو … 290979001585176005

 

‌صدای آمریکا:
? خبر فوری:
خانواده باب لوینسون از مرگ او در بازداشت جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.
این شهروند آمریکایی از حدود سیزده سال پیش در ایران ناپدید شده بود.
VOAIran

خانواده رابرت (باب) لیوینسون، شهروند آمریکایی که از حدود سیزده سال پیش در ایران ناپدید شده است، روز چهارشنبه ششم فروردین در پیامی در فیسبوک از درگذشت او در بازداشت جمهوری اسلامی خبر دادند.

در این بیانیه آمده است: «امروز با دلی آکنده از اندوه خبر دردناک درگذشت رابرت لوینسون، ‌بزرگ خاندان‌مان، را به آگاهی‌تان می‌رسانیم. ما به تازگی اطلاعاتی را از مقامات رسمی ایالات متحده دریافت کرده‌ایم که موجب شده است، هم آنها و هم خود ما، به این نتیجه برسیم که همسر و پدر عزیزمان، در حالی که در ایران زندانی بود، درگذشته است. ما از زمان و چگونگی درگذشت او اطلاعی نداریم و تنها این را می‌دانیم که این حادثه پیش از همه‌گیری کووید۱۹ روی داده است.»

خانواده لوینسون نوشته‌اند: «توصیف رنج ما غیرممکن است. خانواده ما باید باقیمانده زندگی خود را بدون خارق‌العاده‌ترین مردی که ما می‌شناختیم بگذرانند،‌ و این واقعیت تازه‌ای است که برای‌مان غیرقابل‌تصور است. نوه‌های او هرگز او را نخواهند دید. آنها فقط او را از داستان‌هایی که ما درباره او برای‌شان تعریف می‌کنیم، خواهند شناخت.»

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: «اگر اقدامات بی رحمانه و سنگدلانه رژیم ایران نبود، رابرت لوینسون امروز زنده و در خانه کنار ما می‌بود. ما سیزده سال منتظر پاسخ بوده‌ایم. سیزده سال از زمانی که برای واپسین بار او را دیدیم یا با او تماسی داشتیم گذشته است. این که چگونه افرادی که در ایران مسئولیت دارند می‌توانند در حق یک انسان چنین کنند و در تمام این مدت هم به جهان دروغ بگویند برای ما غیرقابل درک است. آنها یک شهروند خارجی را ربودند و او را از هرگونه حقوق بنیادین انسانی محروم کردند، و دستان آنها به خون او آغشته است.»
voanews

الآن رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری در کاخ سفید درباره این آخرین تحولات سر پرونده لوینسون گفت که او نمی‌پذیرد این مرد درگذشته. ترامپ با اشاره به مرخصی یک شهروند آمریکایی از زندان ایران و آزادی یک شهروند دیگر در لبنان گفت این خبر درباره لوینسون اصلا تحول «امیدوارکننده‌ای نیست».
HadiNili

? @V

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9490

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.