• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکر …

  • کد خبر : 158537
  • 03 اردیبهشت 1403 - 17:00
‌🔸نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکر …

    ‌🔸نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکرمی، از کشته‌شدگان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی»، می‌گوید قاضی کشیک دختر دیگرش آیدا را با «انواع توهین، تهدید و تحقیر» به «کشف حجاب،‌ ترویج فساد و فحشا و تمرد از دستور مأمور»‌ متهم کرده است. @VahidHeadنسرین شاکرمی در پست اینستاگرام نوشت که ماموران هنگام دستگیری دخترش «به جرم نداشتن […]

 

‌🔸نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکر … 800848001713792603

 

‌🔸نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکرمی، از کشته‌شدگان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی»، می‌گوید قاضی کشیک دختر دیگرش آیدا را با «انواع توهین، تهدید و تحقیر» به «کشف حجاب،‌ ترویج فساد و فحشا و تمرد از دستور مأمور»‌ متهم کرده است.
@VahidHead
نسرین شاکرمی در پست اینستاگرام نوشت که ماموران هنگام دستگیری دخترش «به جرم نداشتن یک شال» او را با خشونت «روی آسفالت کشیده‌اند» و با خود برده‌اند.
خانم شاکرمی در ادامه نوشته: «یکی از آنها در حالی که آیدا را با ضرب و زور داخل ون کرده‌اند به صورتش چنگ می‌زند و به نیکا اهانت و فحاشی می‌کند.»
@VahidHead

🔸گروهی از ایران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره برای انجام مراسم مذهبی عمره عازم عربستان سعودی شدند. این اولین بار پس از ۹ سال است که مقام‌های جمهوری اسلامی اجازه می‌یابند متقاضیان این مراسم مذهبی را راهی عربستان سعودی کنند.
@VahidOOnLine

🔸برخی رسانه‌های داخلی و کاربران شبکه‌های اجتماعی از صدور بخشنامه‌ای توسط قوه قضائیه خبر داده‌اند که بر اساس آن دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از دریافت هرگونه اظهارنامه برای «مقامات دولتی و سران حکومتی» منع شده‌اند.
بر اساس این بخشنامه که توسط معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به دادگستری‌های سراسر کشور ابلاغ شده، در صورت مراجعه افراد، دفاتر خدمات الکترونیک قضائی باید آنها را به دبیرخانه سازمان یا مرکز ارتباط مردمی ارگان مربوط ارجاع دهند.
اظهارنامه‌ روشی قانونی برای بیان خواسته و مطالبه حق شخص از طرف مقابل نزد مراجع قضایی، پیش از ارائه دادخواست است.
در واقع اظهارنامه برای اخطار به طرف مقابل و اعلام مطالبه حقوقی به او استفاده می‌شود، اما شکوائیه ابزاری است برای مطالبه حقوق و ارائه شکایت در مورد مسائل قانونی و کیفری.
@VahidHead

🔸یک هفته پس از ادعای یک مقام وزارت کشور جمهوری اسلامی دربارهٔ «احضار» سفیر سوئیس توسط سپاه پاسداران در جریان حمله به اسرائیل، سخنگوی وزارت خارجه ایران این خبر را تکذیب کرد.
ناصر کنعانی در نشست خبری گفت که در این مدت «ارتباط مستمر بین دستگاه دیپلماسی و سفیر سوئیس در ایران وجود داشته و دستگاه دیپلماسی کاملا حرفه‌ای عمل کرد».
او در ادامه گفت: «سوئیس مهمترین کانال تبادل پیام‌های دیپلماتیک و ارسال پیام‌های آمریکا به ایران و ارسال پاسخ به طرف‌های آمریکایی بوده است.»
@VahidHead

🔸کارکنان نهادهای بهداشتی و نجات در نوار غزه می‌گویند که از روز جمعه حداقل ۱۹۰جسد مدفون در حیاط بیمارستان ناصر در خان یونس را کشف کرده‌اند.
نیروهای اسرائیلی دو هفته پیش و پس از درگیری شدید در اطراف این بیمارستان، از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خارج شدند.
سازمان بهداشت جهانی پیش از این گفته بود در بیمارستان‌های تحت محاصره اسرائیل، اجساد در داخل بیمارستان دفن می‌شوند.
اما فلسطینی‌ها آن را به طرف مقابل خود نسبت داده و می‌گویند که نیروهای اسرائیلی دست به کشتن برخی از قربانیان زده‌اند.
ارتش اسرائیل می‌گوید که در حال بررسی این گزارش‌ها است.
@VahidHead

🔸دادستان دولتی اسرائیل از صدور کیفرخواست علیه خواهر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، به اتهام تحریک به «ترور» و هواداری از این گروه خبر داد.
صباح‌ عبدالسلام هنیه، ۵۷ سال دارد و در شهر «تل السبع» در جنوب اسرائیل زندگی می‌کند.
او متهم است که در روزهای پس از حمله ۱۵ مهرماه گروه حماس، از طریق شبکه پیام‌رسان واتساپ در دو پیام جداگانه به ده‌ها نفر از مخاطبان خود از جمله بردارش اسماعیل هنیه، حمله حماس به اسرائیل را تمجید و از آن حمایت کرده‌ است.
@VahidHead

🔸آهارون حلیوه، رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل، که مسئولیت «شکست اطلاعاتیِ» منجر به حمله هفت اکتبر توسط گروه افراطی حماس را پذیرفته بود استعفای خود را تقدیم کرد.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=158537

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.