• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸گزارش‌ها حاکی است که کمال لط …

  • کد خبر : 157747
  • 23 فروردین 1403 - 4:30
‌🔸گزارش‌ها حاکی است که کمال لط …

    ‌🔸گزارش‌ها حاکی است که کمال لطفی، پدر رضا لطفی یکی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. رضا لطفی در ۲۸ شهریور در اعتراضات ۱۴۰۱ در شهر دهگلان به ضرب گلوله ماموران امنیتی کشته شد. کمال لطفی فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز توسط نیروهای امنیتی با ضرب و شتم […]

 

‌🔸گزارش‌ها حاکی است که کمال لط … 369292001712797202

 

‌🔸گزارش‌ها حاکی است که کمال لطفی، پدر رضا لطفی یکی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
رضا لطفی در ۲۸ شهریور در اعتراضات ۱۴۰۱ در شهر دهگلان به ضرب گلوله ماموران امنیتی کشته شد.
کمال لطفی فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز توسط نیروهای امنیتی با ضرب و شتم بازداشت و به زندان کامیاران منتقل شده بود و در تاریخ دوازدهم تیرماه ۱۴۰۲ آزاد شده بود.
@VahidHead

🔸مقامات اسرائیلی روز چهارشنبه گفتند که اسرائیل در جریان مذاکرات آتش‌بس غزه که در مصر انجام می‌شود موافقت کرده‌اند که درباره بازگشت فلسطینی‌ها به شمال نوار غزه امتیازاتی بدهند، اما معتقدند که حماس تمایلی به توافق ندارد.
دو مقام اسرائیلی که از این مذاکرات مطلع هستند گفتند که طبق طرح ایالات متحده برای آتش‌بس، اسرائیل به ۱۵۰ هزار فلسطینی بدون بررسی امنیتی اجازه بازگشت به شمال نوار غزه را می‌دهد.
به گفته آنها، حماس نیز در ازای آن باید فهرست زنان، سالخوردگان و بیمارانی را که همچنان به عنوان گروگان در اختیار دارد تحویل بدهد.
@VahidHead

🔸یک مقام اسرائیلی و یک منبع مطلع از مذاکرات برسر آتش‌بس در غزه به شبکه تلویزیونی سی‌ا‌ن‌ان گفته‌اند، حماس اعلام کرده است که در حال حاضر قادر به شناسایی و ردیابی ۴۰ گروگان اسرائیلی مورد نیاز برای مرحله اول توافق آتش‌بس نیست.
به گزارش سی‌ا‌ن‌ان، این اظهارات باعث تشدید نگرانی‌ها مبنی بر کشته‌شدن تعداد بیشتری از گروگان‌ها شده است.
بر پایه چارچوبی که توسط مذاکره‌کنندگان تعیین شده‌است حماس باید ۴۰ گروگان باقیمانده را که شامل همه زنان و همچنین مردان بیمار و مسن می‌شود، در وقفه ۶ هفته‌ای آزاد کند و در عوض صدها اسیر فلسطینی از زندان های اسرائیل آزاد می‌شوند.
@VahidHead

🔸اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس کشته شدن سه پسر و سه نوه خود در غزه را تایید کرد. بنا به گزارش‌ها خودروی آنها در حالی که به سمت غرب شهر غزه در حرکت بود هدف قرار گرفت.
هنیه به الجزیره گفت که کشته شدن فرزندانش را «افتخاری» برای آنها و خودش می‌داند: «آنها کنار مردم فلسطین در غزه ماندند، خارج نشدند و فرار نکردند.» «خون پسران من رنگین‌تر از خون مردم ما نیست.»
@VahidHead

🔸بعد از سال‌ها مذاکره، سرانجام اتحادیه اروپا بر سر اصلاحات بنیادین و سختگیرانه‌تر کردن قوانین مهاجرتی و پناهندگی این منطقه موافقت کرد.
مذاکره برای توافق پناهندگی و مهاجرت اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۵ در جریان بوده است و قرار است دو سال دیگر اجرایی شود.
این توافق با هدف سرعت بخشیدن به روند اعطای پناهندگی و تقویت راه‌های بازگرداندن «مهاجران غیرقانونی» به کشورهای مبداء تدوین شده است.
@VahidHead

🔸جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا گفته است در حال بررسی درخواست استرالیا برای صدور دستور منع تعقیب و رفع اتهام از جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس است.
پارلمان استرالیا اخیرا با حمایت نخست‌وزیر این کشورقطعنامه‌ای را تصویب کرد و در آن خواستار بازگشت آقای آسانژ به استرالیا، سرزمین مادری‌اش شد.
@VahidHead

🔸در جریان تیراندازی که هنگام برگزاری مراسم عیدفطر در مسجدی در شهر فلادلفیا آمریکا درگرفت دست کم دو نفر زخمی شده‌اند.
پلیس فلادلفیا می‌گوید تیراندازی در خارج از مسجدی که امروز – چهارشنبه ۱۰ آوریل – میزبان مراسم عیدفطر بود در گرفته و به حدی بوده که تقریبا تمامی نیروی پلیس این شهر به محل احضار شده‌اند.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=157747

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.