• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

🔻خامنه‌ای: گزارش‌های قابل اعتم …

  • کد خبر : 157451
  • 16 فروردین 1403 - 17:30
🔻خامنه‌ای: گزارش‌های قابل اعتم …

  🔻خامنه‌ای: گزارش‌های قابل اعتماد به ما مى‌گويد دشمن عده‌ای را براى هنجارشكنى در موضوع #حجاب استخدام كرده است. فرض بگیریم دشمن، مثل نفتش که ۲۰۲۱ تموم شد، الان هم هنجارشکن استخدام کرده و گزارش‌های بازجوها، ساختگی و با زور شکنجه نبوده. قبول. خب در کل چندتا هنجارشکن استخدام کردن؟ صدتا؟ این گزارش قابل اعتمادی […]

 

🔻خامنه‌ای: گزارش‌های قابل اعتماد به ما مى‌گويد دشمن عده‌ای را براى هنجارشكنى در موضوع #حجاب استخدام كرده است.

فرض بگیریم دشمن، مثل نفتش که ۲۰۲۱ تموم شد، الان هم هنجارشکن استخدام کرده و گزارش‌های بازجوها، ساختگی و با زور شکنجه نبوده. قبول.

خب در کل چندتا هنجارشکن استخدام کردن؟ صدتا؟ این گزارش قابل اعتمادی که میگه، قطعاً بیست تا نمونه دیتا هم نداره. ما میگِگیریم صدتا. این شد ۱۰۰ پیکسل! که ما ده برابرش کنیم بگیم ۱۰۰۰ پیکسل. خب ما برای داشتن تصویر درست و نتیجه‌گیری درست، به چی نیاز داریم؟ به ۵۰ میلیون پیکسل باقیمانده تصویر زنان ایران. که خود مردم، با چشم‌ خودشون، توی بازار و خیابون، رفتارشون رو می‌بینند.

خلاصه از هزارتا پیکسل، تصویر ۵۰ میلیون پیکسلی ندید به خرزشیا آی دیکتاتور! ما زیر آوار خرابی‌های شما، یادمون نرفته که چندصدتا #حمله_شیمیایی_به_مدارس کردید. حمله‌هایی که روی هشتگ بزنید لیست خواهند شد.

توی نبرد بین زنان ایران و جمهوری اسلامی، در نهایت زنان ایران پیروز خواهند شد. برای این نبرد، شما هم هرجا، هروقت، ممکن بود #یه_قدم_بیا_جلوتر

@

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=157451

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.