• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸مسکو در نشست فوری شورای امنی …

  • کد خبر : 157280
  • 15 فروردین 1403 - 10:30
‌🔸مسکو در نشست فوری شورای امنی …

    ‌🔸مسکو در نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد که در واکنش به حمله هوایی منتسب به اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد، اسرائیل را به شعله‌ور کردن آتش جنگ متهم ساخت. نماینده ایالات متحده نیز تاکید داشت که واشینگتن نه دخالتی در این حملات داشته و نه پیشاپیش از آن […]

 

‌🔸مسکو در نشست فوری شورای امنی … 658183001712127605

 

‌🔸مسکو در نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد که در واکنش به حمله هوایی منتسب به اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد، اسرائیل را به شعله‌ور کردن آتش جنگ متهم ساخت. نماینده ایالات متحده نیز تاکید داشت که واشینگتن نه دخالتی در این حملات داشته و نه پیشاپیش از آن باخبر بوده.
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، با انتقاد از «نقض فاحش» حق حاکمیت سوریه به شورای امنیت گفت که مسکو باور دارد «اسرائیل چنین اقدامات متجاوزانه‌ای را با هدف دامن زدن به جنگ انجام می‌دهد. این اقدامات مطلقا قابل قبول نیستند و باید متوقف شوند.»
از سویی نماینده ایران در نشست روز سه‌شنبه شورای امنیت سازمان ملل به اسرائیل نسبت به تبعات حمله دیروز هشدار داد.
زهرا ارشادی، سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل، گفت: «جمهوری اسلامی ایران خویشتن‌داری معتنابهی از خود به نمایش گذاشته است، اما باید اذعان کرد که چنین بردباری‌هایی توامان با محدودیت است.»
@VahidHeadl

🔸جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در زندان اوین با تأیید گزارش‌ها درباره «تبعید» سعید مدنی، پژوهشگر اجتماعی و کنشگر مدنی، به زندان دماوند، این اقدام دستگاه قضائی جمهوری اسلامی را محکوم کردند.
کانال خبری امتداد روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین اعلام کرد آقای مدنی که در حال گذراندن دوران محکومیت ۹ سالۀ خود در زندان اوین بود، «با فشار نهاد امنیتی و حکم دادستان کل» به زندان دماوند تبعید شده است.
@VahidHeadl

🔸وزیر امور خارجه ایالات متحده در مصاحبه‌ای با یک شبکه فرانسوی تاکید کرد که هدف ایالات متحده ایجاد یک کشور فلسطینی است، هرچند که این هدف دور از دسترس است.
@VahidHeadl

🔸نهادهای مسئول و رسانه‌های محلی ترکیه اعلام کردند بر اثر آتش‌سوزی بزرگی که هنگام تعمیر یک کلوپ شبانه در شهر استانبول روی داد، دست کم ۲۹ نفر جان خود را از دست دادند.
گزارش‌ها حاکی است چندین نفر از جمله مدیر این کلوپ برای بازجویی توسط پلیس بازداشت شده اند.
@VahidHeadl

🔸یک سازمان زیست محیطی در قزاقستان اعلام کرد که تصاویر ماهواره‌ای، لکه نفتی بزرگی را در شمال دریای خزر و نزدیک به میدان نفتی عظیم «کاشاقان» قزاقستان نشان می‌دهند.
@VahidHeadl

🔸تیراندازی در مدرسه‌ای واقع در حومه هلسینکی، پایتخت فنلاند، باعث کشته شدن یک کودک شد و دو کودک دیگر نیز به شدت مجروح شدند. پلیس می‌گوید یک دانش‌آموز ۱۲ ساله به عنوان مظنون به انجام این حمله بازداشت شده است.
@VahidHeadl

🔸رئیس جمهوری ایالات متحده گفت از حمله هوایی اسرائیل به غزه که به کشته شدن ۷ امدادگر سازمان خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» انجامید «خشمگین و دل‌شکسته» شده و از اسرائیل خواست که تلاش بیشتری برای حفاظت از امدادگران بکند.
جو بایدن تاکید کرد که تحقیقات اسرائیل پیرامون این حادثه «باید سریع و مسئولانه باشد و نتایج آن نیز علنی شود».
وی اظهار داشت: «این حادثه وقتی غم‌انگیزتر می‌شود که بدانیم تنها حادثه مشابه نیست… این جنگ از نظر شمار امدادگرانی که کشته شده‌اند بدترین رخداد سالیان اخیر است.»
@VahidHeadl

🔸کاخ سفید روز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه، به ناسا دستور داد تا یک استاندارد زمانی واحد برای ماه و سایر اجرام آسمانی ایجاد کند.
در حال حاضر کره ماه یک زمان استاندارد و مستقل ندارد و هر یک از ماموریت‌های فضایی که انجام می‌شود در ماه مقیاس زمانی خاص خود را دارد که از طریق کنترل‌کننده‌های آن ماموریت‌ها در زمین تعیین می‌شوند.
نیروی گرانشی متفاوت، وعوامل بالقوه دیگر، در ماه و سایر اجرام آسمانی، نحوه سپری شدن زمان را نسبت به نحوه درک آن در زمین تغییر می دهد. در میان عوامل دیگر «‌زمان قمری هماهنگ»‌، معیاری برای حفظ زمان برای فضاپیماها و ماهواره‌های قمری است که برای مأموریت‌های خود به دقت بسیار بالایی نیاز دارند.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=157280

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.