• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

🔻 کلاهبرداری یه سپاهی از آخوند …

  • کد خبر : 156873
  • 09 فروردین 1403 - 14:00
🔻 کلاهبرداری یه سپاهی از آخوند …

    🔻 کلاهبرداری یه سپاهی از آخوندها در کاشان #الو یک سرهنگ بازنشسته سپاه ۱۳ سال با پول مردم کارگر و بیمار و سرمایه دار، زمین و سوله و کارخونه و پیمانکاری علم کرد و امام جمعه و مسؤلای شهر و گردن کلفتا رو هم همه رو خرید. مثل سایر کلاهبرداری‌ها این آقا هم […]

 

 

🔻 کلاهبرداری یه سپاهی از آخوندها در کاشان

#الو یک سرهنگ بازنشسته سپاه ۱۳ سال با پول مردم کارگر و بیمار و سرمایه دار، زمین و سوله و کارخونه و پیمانکاری علم کرد و امام جمعه و مسؤلای شهر و گردن کلفتا رو هم همه رو خرید.

مثل سایر کلاهبرداری‌ها این آقا هم با پول ملت مضاربه کار میکرده و سر وقت سود به سرمایه‌گذارا میداده. بعد از ۱۳ سال، دی سال گذشته یهو خبر پخش کرد که سکته کردم و بردنش بیمارستان تهران. (بعدا معلوم شد که این سکته ساختگی بوده و سالم توی یه جلسه حاضر شده).

نحوه کلاهبرداریشون این طوریه که گفتن ۱۲۰۰ نفر پول پیش ما دارند که جمعش میشه ۱۸۰ میلیارد. بعد به بهانه سکته گفته سرمایه من ۸۰ میلیارده حالا هرکی پولشو میخاد نصفشو ببخشه نصفشو بیاد بگیره هرکی هم نمیخاد بره شکایت کنه! به همین راحتی!

همه دریافتی‌های مردم رو هم بنام بچه‌هاش و زنش و دومادش کرده هیچی به اسم خودش نیست! مردم هرچی رفتن تجمع و شکایت کردن یه مسؤل نیومد بگه چی شده! پسرش گفته بود ما با گنده تر از دادستانم رابطه داریم!

همه سرمایه‌گذارا ازش چک و قرارداد دارن چیزی نیست که بگی الابختکی بوده. تو خیابان یثربی کاشان یه فروشگاه بزرگ میلیاردی به اسم فاطمیه داره. بچه‌هاش با همین پولا بنگاه بساز بنداز دارن. چند هزارمتر باغ و زمین تو راوند و قمصر و نیاسر، سوله چند هزارمتری تو شهرک صنعتی جعفراباد. شرکت گلابگیری. اینا چیزایی که تاحالا فهمیدن که داره دیگه چقد طلا و سکه و دلار داره نمیدونیم.

پشت اسامی ائمه و شهدا و سردار سلیمانی هم هرگوهی میخاد میخوره. تو فروشگاهش پر از عکسای رهبر و خمینی و سلیمانیه. آهنگ پیشواز گوشیش مداحی برا رهبریه. هرسال هم کلی حبوبات و نذری به هیئت های شهر میداد و با همین ترفندها نه تنها مردم عادی، بلکه آخوندها رو هم خر کرد.

@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156873

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.