• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

🔻 ظریف و توجیه وطن‌فروشی زما …

  • کد خبر : 156865
  • 09 فروردین 1403 - 13:00
🔻 ظریف و توجیه وطن‌فروشی 

زما …

  🔻 ظریف و توجیه وطن‌فروشی زمانی که دریای خزر ۵۰، ۵۰ و بالسویه تقسیم شده بود خبری از منابع عظیم نفت و گاز نبود، که توی قراردادها قید بشه. مسأله اما اینه وقتی شوروی فروپاشید و این منابع عظیم کشف شدند: دریای خزر از ۲ کشور، بین ۵ کشور تقسیم شد؛ یعنی سهم ایران […]

🔻 ظریف و توجیه وطن‌فروشی 

زما … 435569001711618205

 

🔻 ظریف و توجیه وطن‌فروشی

زمانی که دریای خزر ۵۰، ۵۰ و بالسویه تقسیم شده بود خبری از منابع عظیم نفت و گاز نبود، که توی قراردادها قید بشه. مسأله اما اینه وقتی شوروی فروپاشید و این منابع عظیم کشف شدند: دریای خزر از ۲ کشور، بین ۵ کشور تقسیم شد؛ یعنی سهم ایران بین ۵ تا کشور باید می‌شد ۲۰٪ که همین اساتید کردنش ۱۳٪ . یعنی ۷٪ یا یک‌سوم رو همین پرفسور حقوق بشر دودستی تقدیم ارباب کرد رفت. [گریه شدید حجت‌الاسلام ک.ص برای حجم نامتناسب حمله بهش]

همین ۱۳٪ رو هم نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت اگر قرارداد زمان روحانی و ظریف رو بخواهیم امضا کنیم شاید کمتر از ۱۱٪ به ما برسد. بگیم آقا اصلا یک درصد، یک دونه کرنر حتی. وقتی ارباب، اجازه برداشت گاز از همین سهم رو هم نمیده عددها و کتاب‌ها به چه دردی میخورن؟ چارپایی بر او کتابی چند!

البته وطن‌فروشی فقط با قراداد و عهدنامه نیست. دریای عمان رو همین استاد به چین بخشید، کف دریا رو چنان شخم زدند که آبزیان دریا تا پوسیدن استخوان‌های این بوزینه، باید رنج ریکاوری بکشند.

سرفصل‌های درس زنده‌ی «مستعمره روس و چین» رو ما توی همین دانشگاه دیجیتال مملکته با اشک و آه و حسرت داریم تدریس می‌کنیم. علم مگه چیه؟ جیب مردم!

@

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156865

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.