• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ 🔸همزمان با ادامه بارندگی در …

  • کد خبر : 156663
  • 06 فروردین 1403 - 20:30
‌ 🔸همزمان با ادامه بارندگی در  …

    ‌ 🔸همزمان با ادامه بارندگی در برخی مناطق استان خوزستان، ادارات دو شهر اهواز و کارون در روز دوشنبه ششم فروردین تعطیل اعلام شدند. بارش‌های روز یکشنبه که برای چندین ساعت ادامه داشت، بسیاری از معابر شهری را در اهواز دچار آبگرفتگی کرد. سازمان هواشناسی ایران علاوه بر خوزستان، برای دو استان لرستان […]

 

‌ 🔸همزمان با ادامه بارندگی در  … 430606001711386003

 

‌ 🔸همزمان با ادامه بارندگی در برخی مناطق استان خوزستان، ادارات دو شهر اهواز و کارون در روز دوشنبه ششم فروردین تعطیل اعلام شدند.
بارش‌های روز یکشنبه که برای چندین ساعت ادامه داشت، بسیاری از معابر شهری را در اهواز دچار آبگرفتگی کرد.
سازمان هواشناسی ایران علاوه بر خوزستان، برای دو استان لرستان و کهگیلویه و بویراحمد هم هشدار قرمز صادر کرده است.
بنابر اعلام این سازمان، مناطق مختلف این استان‌ها تا روز چهارشنبه شاهد رگبار شدید، تگرگ، باد شدید، سیلابی شدن رودخانه‌ها و بارش برف در ارتفاعات خواهند بود.
@VahidHeadli

🔸رسانه‌های ایران تصاویری منتشر کرده‌اند که جمعی از هواداران حکومت را در برابر آرامگاه استر و مردخای در همدان در حال آتش زدن پرچم اسرائیل نشان می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، این تجمع در اعتراض به اقدامات اسرائیل «در بیمارستان شفا در غزه» برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم نیز ویدئویی از تجمع‌کنندگان منتشر کرده است که فریاد «حیدر حیدر» سر می‌دهند.
تجمع در برابر این مکان مورد احترام یهودیان ایران همزمان با «جشن پوریم» برگزار شده است. پوریم یکی از جشن‌های یهودیان جهان است که مناسبت آن «نجات یهودیان ایران از دست هامان در زمان خشایارشا» ذکر شده است.
@VahidHeadli

🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی با وجود پایان حبس جعفر ابراهیمی، معلم و فعال صنفی زندانی، مانع از آزادی او شده است.
@VahidHeadli

🔸یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گوید که حدود ۴۰ نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه طی دو سال گذشته اخراج یا بازنشسته شده‌اند.
رضا ملک‌زاده به سایت خبری «جماران» گفت که این ۴۰ نفر به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌ و همه آنها رأی به بازگشت به دانشگاه گرفته‌اند.
@VahidHeadli

🔸یک مقام در شهرداری تهران ضمن اشاره به عدم همکاری وزارت بهداشت در مورد افراد «تَراجِنسی معتاد» اعلام کرد که این نهاد نمی‌تواند «هیچ مسئولیتی» را در قبال این افراد برعهده بگیرد.
تَراجِنسی افرادی هستند که هویت جنسیتی آن‌ها با جنسیت انتسابی هنگام تولدشان همخوانی ندارد.
این سومین بار در حدود یک ماه گذشته است که مقامات شهری تهران درباره حضور افراد تراجنسی در جامعه اظهار نظر رسمی می‌کنند.
@VahidHeadli

🔸هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان، در یک نوار صوتی منسوب به او گفته است که مجازات سنگسار و شلاق زدن زنان باید در انظار عمومی اجرا شود.
او که تاکنون کمتر اظهارات رسانه‌ای انجام داده در این سخنان تازه که در شبکه‌های اجتماعی رادیو و تلویزیون ملی تحت کنترل طالبان نیز پخش شده، خود را «نماینده خدا» بر زمین دانسته و موضع‌گیری‌های تندی علیه دموکراسی و حقوق بشر کرده است.
@VahidHeadli

🔸نخست وزیر فرانسه پس از نشستی میان مقامات عالی امنیتی و وزارت دفاع فرانسه با امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور، گفت که دولت پاریس به دنبال حمله مرگبار در مسکو، هشدار تروریسم را به بالاترین سطح خود رسانده است.
هشدار تروریسم در فرانسه سه سطح دارد که بالاترین آن مربوط به مواقعی است که حمله‌ای در کشور رخ داده یا حمله‌ای در خارج بوده که در عین حال تهدیدی فوری برای فرانسه محسوب می‌شود.
@VahidHeadli

🔸معاون رئیس جمهور آمریکا گفت حمله احتمالی اسرائیل به رفح با «تبعات» روبه‌رو خواهد شد و رئیس جمهور فرانسه نیز هشدار داد کوچاندن افراد از رفح «جنایت جنگی» است.
کامالا هریس در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی گفت واشینگتن بارها تصریح کرده است که هرگونه عملیات عمده نظامی در رفح یک اشتباه بزرگ خواهد بود.
خانم هریس با بیان اینکه «من نقشه‌ها را بررسی کرده‌ام. آن مردم جایی برای رفتن ندارند» افزود: حدود یک و نیم میلیون نفر در رفح هستند چون به آنها گفته شد که به آنجا بروند.
معاون رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا حمله احتمالی اسرائیل به رفح بدون عواقب و تبعات خواهد ماند ابتدا از اقدامات گام به گام سخن گفت و سپس در برابر تکرار سوال از سوی مجری گفت که هیچ گزینه‌ای را رد نمی‌کند.
اندکی پس از پخش این مصاحبه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، بار دیگر تاکید کرد که ارتش این کشور در مسیر «پیروزی مطلق» بر حماس حتما وارد رفح خواهد شد.
او که به مناسبت جشن یهودی «پوریم» به میان سربازان رفته بود گفت: «نمی‌توان شر مطلق را با رها کردن آن در رفح شکست داد».
@VahidHeadli

🔸کرملین همچنان از اظهار نظر دربارهٔ شواهد فزاینده مبنی بر اینکه شاخه مستقر در افغانستانِ گروه داعش، معروف به «داعش خراسان»، ترتیب‌دهنده حمله به تالار کنسرت کروکوس در حومه مسکو بوده، خودداری می‌کند.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156663

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.