• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

اسناد منتشرشده در خصوص انتقال …

  • کد خبر : 156666
  • 06 فروردین 1403 - 20:30
اسناد منتشرشده در خصوص انتقال  …

    اسناد منتشرشده در خصوص انتقال مالکیت یک باغ ۴۲۰۰ متری در کنار حوزهٔ علمیهٔ‌ «امام خمینی» به موسسه‌ای با سهامداری کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، و پسرانش نشان می‌دهد که این ملک «۱۵۰ برابر زیر قیمت» فروخته شده است. یاشار سلطانی،‌ مدیرمسئول پیشین «معماری نیوز» با انتشار اسناد انتقال این زمین که […]

 

اسناد منتشرشده در خصوص انتقال  … 422376001711386004

 

اسناد منتشرشده در خصوص انتقال مالکیت یک باغ ۴۲۰۰ متری در کنار حوزهٔ علمیهٔ‌ «امام خمینی» به موسسه‌ای با سهامداری کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، و پسرانش نشان می‌دهد که این ملک «۱۵۰ برابر زیر قیمت» فروخته شده است.

یاشار سلطانی،‌ مدیرمسئول پیشین «معماری نیوز» با انتشار اسناد انتقال این زمین که در محله اُزگُل شمال تهران واقع شده نوشت در حالی که قیمت تقریبی این ملک «هزار میلیارد تومان است»، مبلغ فروش آن در سند تنها «شش میلیارد و ششصد میلیون تومان» ذکر شده است.

مبلغ ۶.۶ میلیارد تومان در حالی به عنوان مبلغ «ثمن معامله» در این سند ذکر شده که در بازار روز تهران با این مبلغ امکان خرید یک آپارتمان کوچک در این منطقه نیز وجود ندارد.

بر اساس اسناد منتشرشده این مبلغ به صورت نقدی توسط جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی (فرزند کاظم صدیقی) به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت شده است.

این در حالی است که مبلغ ذکر شده در کمترین حجم ممکن بیش از ۶۶ هزار قطعه تراول‌چک ۱۰۰ هزار تومانی را شامل می‌شود که عملاً تحویل نقدی آن را غیرممکن می‌کند.

بر اساس عرف معاملات ملکی در ایران این مبالغ با چک رمزدار یا چک بین بانکی منتقل می‌شوند.

پیش‌تر حوزه علمیهٔ‌ تهران نیز درباره ادعای «جعل امضا» که صدیقی در دفاع از خود مطرح کرده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد آقای صدیقی خود با حضور در دفترخانه، سند انتقال ملک را امضا کرده است.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156666

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.