• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸تیمور حسینی، رییس پلیس راهور …

  • کد خبر : 156586
  • 05 فروردین 1403 - 18:00
‌🔸تیمور حسینی، رییس پلیس راهور …

    ‌🔸تیمور حسینی، رییس پلیس راهور روز یک‌شنبه پنجم فروردین اعلام کرد از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون، ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای در ایران کشته و ۱۱ هزار و ۳۹۲ تن دیگر مجروح شدند. @VahidOOnL 🔸خبرگزاری‌ها در ایران از قطع چهار هزار اصله درخت تنومند در جنگل‌های هیرکانی برای ساخت پارکینگ خودرو برای […]

 

‌🔸تیمور حسینی، رییس پلیس راهور … 611767001711290603

 

‌🔸تیمور حسینی، رییس پلیس راهور روز یک‌شنبه پنجم فروردین اعلام کرد از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون، ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای در ایران کشته و ۱۱ هزار و ۳۹۲ تن دیگر مجروح شدند.

@VahidOOnL

🔸خبرگزاری‌ها در ایران از قطع چهار هزار اصله درخت تنومند در جنگل‌های هیرکانی برای ساخت پارکینگ خودرو برای یک طرح گردشگری خبر دادند.
این طرح گردشگری مربوط به سد الیمالات در مسیر جاده چمستان – نور در غرب مازندران است و قطع درختان با «چراغ سبز» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نور «به صورت غیرقانونی» انجام شده است.
@VahidHeadl

🔸خبرگزاری ایسنا گزارش داده که شهرداری نوشهر شامگاه سوم فروردین «بدون اخذ مجوز بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی باغ گیاه‌شناسی را تخریب و هزار و ۵۰۰ متر مربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرده است.»
بر اساس اعلام یکی از اعضای هیئت علمی این باغ گیاه‌شناسی، شهردار نوشهر ابتدا «شخصا» برای تخریب دیوار اقدام کرده و در ادامه کار را به نیروهای حاضر در محل واگذار کرده است.
باغ گیاه‌شناسی نوشهر که در آن نمونه‌های گیاهی نادری وجود دارد، ۷۲ سال پیش به عنوان اولین باغ پژوهشی و اکولوژیک در ایران و خاورمیانه ساخته شد و به مرور شهرتی جهانی یافت.
این باغ گیاه‌شناسی در سال ۱۳۸۵ به‌عنوان «اثر طبیعی» در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.
@VahidHeadl

🔸دادستان عمومی ماهشهر از کشته شدن یک فرد معمم در این شهر در استان خوزستان خبر داد.
مهدی محمدی مقتول را «معاون حوزه علمیه ماهشهر» معرفی کرده است که جسدش در نزدیکی یکی از شهرک‌های واقع در این شهر پیدا شده است.
او همچنین به رسانه‌ها اخطار کرد که از «گمانه‌زنی» درباره این اتفاق خودداری کنند.
مدیر حوزه علمیه خوزستان مرگ این روحانی را «حادثه‌ای مشکوک به قتل» خوانده است.
@VahidHeadl

🔸وزیر گردشگری ایران اعلام کرد که حافظیه، تخت جمشید و سعدیه در استان فارس، کاخ سعدآباد در تهران و باغ‌ فین در کاشان، به ترتیب بیشترین بازدیدهای نوروزی را داشته‌اند.
عزت‌الله ضرغامی اعلام کرد که آمار بازدید از بناهای تاریخی تا سوم فروردین ۱۴۰۳ بیش از یک‌میلیون و ۱۷۷ هزار نفر بوده است.
@VahidHeadl
خبرگزاری ایلنا خبر داد که نرخ بلیط اماکن گردشگری در استان فارس ۵ تا ۶ برابر افزایش یافته و بلیط حافظیه از ۵ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رسیده است.
@VahidOOnL

🔸فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، اعلام کرد اصابت یک موشک بالستیک حوثی‌ها به یک نفتکش چینی باعث آتش‌سوزی موقت در این شناور شد اما حریق پس از نیم ساعت خاموش شد.
به نوشته سنتکام، حوثی‌های مورد حمایت ایران روز شنبه ۴ فروردین در ساعات مختلف بعدازظهر چهار موشک بالستیک ضدکشتی به سمت نفتکش «هووانگ پو» متعلق به چین و دارای پرچم پاناما شلیک کردند و موشک پنجم در ساعت ۱۶:۲۵ باعث حریق در این شناور شد.
بنابر این گزارش، کشتی چینی زنگ خطر خود را روشن کرد اما پیام کمک نفرستاد و پس از خاموش کردن آتش به حرکت خود ادامه داد.
حوثی‌ها قبلا گفته بودند به کشتی‌های چینی حمله نمی‌کنند.
@VahidHeadl

🔸درحالی که گروه داعش مسئولیت حمله روز جمعه به تالار «کروکوس» در حومه مسکو را پذیرفته و کاخ سفید نیز در این رابطه داعش را «دشمن تروریستی مشترک» نامیده است، رئیس جمهور روسیه بدون ارائه شواهدی، انگشت اتهام را به سوی اوکراین گرفته است.
روز جمعه، سوم فروردین، بر اثر حمله افراد مسلح ناشناس به تالار کنسرت کروکوس در شمال مسکو و سپس آتش زدن این ساختمان، دست کم ۱۳۳ نفر کشته شدند.
@VahidHeadl

🔸جزمین پاریس، دونده بریتانیایی، تبدیل به اولین زنی شد که تاکنون مسابقه ماراتون ۱۰۰ مایلی بارکلی را به پایان رسانده است. او موفق شد یکی از چالش‌برانگیزترین فوق ماراتن‌های دنیا را با تنها ۹۹ ثانیه زمان اضافه و در مهلت ۶۰ ساعته تعیین‌شده به اتمام برساند.
@VahidHeadl


📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156586

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.