• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸علیرضا خاری، از بازداشت‌شدگا …

  • کد خبر : 156271
  • 01 فروردین 1403 - 0:30
‌🔸علیرضا خاری، از بازداشت‌شدگا …

    ‌🔸علیرضا خاری، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در بندر گز، پس از «مرگ مشکوک» به خاک سپرده شد. بر پایه تصاویر منتشرشده از آگهی ترحیم این معترض جوان، مراسم خاک‌سپاری او در حضور ماموران امنیتی در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند، در روستای کوه صحرا، از توابع بندر گز در استان گلستان، برگزار شده […]

 

‌🔸علیرضا خاری، از بازداشت‌شدگا … 876477001710882002

 

‌🔸علیرضا خاری، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در بندر گز، پس از «مرگ مشکوک» به خاک سپرده شد.
بر پایه تصاویر منتشرشده از آگهی ترحیم این معترض جوان، مراسم خاک‌سپاری او در حضور ماموران امنیتی در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند، در روستای کوه صحرا، از توابع بندر گز در استان گلستان، برگزار شده است.
به گزارش منابع حقوق بشری، علیرضا خاری در پی «فشار نهادهای امنیتی» دست به خودکشی زد. او پیشتر نیز بارها از سوی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احضار و بازجویی شده بود.
@VahidHeadline

🔸وزیر کشور دولت ابراهیم رئیسی می‌گوید رقم فعلی جریمه‌های رانندگی «قطعاً بازدارنده نیست» و دولت تلاش می‌کند در سال آینده «افزایش جرایم رانندگی» را اعمال کند.
احمد وحیدی به خبرنگاران گفت: «دولت به صورت صددرصدی با برون‌سپاری برخی از وظایف پلیس به‌ویژه پلیس راهور به بخش‌های خصوصی موافق است و ما امیدواریم شرایط و مراحل این کار به سرعت انجام شود.»
آقای وحیدی در این صحبت‌ها به میزان افزایش جرایم رانندگی و اینکه کدام وظایف پلیس راهور به بخش خصوصی «برون‌سپاری»‌ خواهد شد،‌ توضیحی نداد.
@VahidHeadline

🔸احمد علم‌الهدی با اشاره به مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات که پایین‌ترین نرخ مشارکت در رأی‌گیری در تاریح جمهوری اسلامی است، گفت که «در اسلام اکثریت به خودی خود مورد پذیرش قرار ندارد» و سپس ادامه داد: «مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد.»
امام جمعه مشهد ادعا کرد: «بنابراین برای اکثریتی که به دستور و فرمان رهبری در خصوص شرکت در انتخابات عمل نکردند، در مقابلِ رجحان اثباتی اقلیت جایگاهی وجود ندارد.»
@VahidHeadline

🔸در یکصد و شصت و پنجمین روز از جنگ اسرائیل با حماس در غزه، از یک سو شبه‌نظامیان حوثی به یک شناور در دریای سرخ حمله کردند و از سوی دیگر، در عملیات هوایی منتسب به اسرائیل، اهداف حزب‌الله واقع در خاک سوریه بار دیگر هدف حملات موشکی قرار گرفت.
یحیی سریع، سخنگوی انصارالله، شاخه نظامی حوثی‌ها، سه‌شنبه ۲۹ اسفند مدعی شد که این نیروها با شلیک «موشک‌های ضد کشتی مناسب» یک «کشتی آمریکایی» در دریای سرخ را هدف قرار داده و شماری موشک نیز به سوی ایلات شلیک کرده‌اند که «به اهداف» اصابت کرده است.
@VahidHeadline

🔸شورای قانونگذاری هنگ کنگ قانون جدید امنیت ملی را که منتقدان آن را گام مهمی در تثبیت کنترل حکومت چین بر این کشور دانسته‌اند، به اتفاق آرا تصویب کرد.
در این قانون برای جرایمی نظیر «خیانت و شورش» مجازات‌های سنگینی از جمله حبس ابد و برای «سرقت اسرار حکومتی» تا ۲۰ سال حبس پیش‌بينی شده است.
این لایحه که دولت‌های آمریکا، بریتانیا و اتحادیه اروپا آن را گامی دیگر در محدود کردن آزادی‌های سیاسی و مدنی توصیف کرده‌اند، به‌سرعت در شورای قانونگذاری هنگ کنگ بررسی و تصویب شد.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری رویترز براساس گزارش تحقیقات پلیس فدرال برزیل و اظهارنظر دو منبع مطلع از این تحقیقات گزارش داد که ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور سابق این کشور، رسما از سوی پلیس به تقلب در مدرک واکسیناسیون خود برای کووید ۱۹ متهم شده است.
سوابق واکسیناسیون رئیس‌جمهور سابق ظاهرا نشان می‌دهد که او در ژوئیه ۲۰۲۱ در شهر سائوپائولو واکسن کووید ۱۹ زده بود، اما او در این تاریخ در این شهر نبوده است.
یک منبع مطلع به خبرگزاری رویترز گفت که پلیس فدرال در گزارش خود رسما آقای بولسونارو را به درج اطلاعات جعلی در سیستم بهداشت عمومی و تشکیل دادن یک سازمان تبهکار متهم کرده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156271

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.