• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

🔻 «عقبگرد» دولت استرالیا از تر …

  • کد خبر : 156251
  • 29 اسفند 1402 - 15:00
🔻 «عقبگرد» دولت استرالیا از تر …

    🔻 «عقبگرد» دولت استرالیا از تروریستی اعلام کردن سپاه «تحت فشار» وزارت خارجه این کشور اسکای‌نیوزِ استرالیا روز سه‌‌شنبه در گزارشی اختصاصی از «عقبگرد» دولت این کشور از تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در ژانویه ۲۰۲۳، در بحبوحه اعتراضات «زن زندگی آزادی»، خبر داد. RadioFarda اسکای‌نیوز با «تعجب‌آور» خواندن این موضوع گزارش داد […]

 

🔻 «عقبگرد» دولت استرالیا از تر … 832486001710847802

 

🔻 «عقبگرد» دولت استرالیا از تروریستی اعلام کردن سپاه «تحت فشار» وزارت خارجه این کشور

اسکای‌نیوزِ استرالیا روز سه‌‌شنبه در گزارشی اختصاصی از «عقبگرد» دولت این کشور از تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در ژانویه ۲۰۲۳، در بحبوحه اعتراضات «زن زندگی آزادی»، خبر داد.
RadioFarda

اسکای‌نیوز با «تعجب‌آور» خواندن این موضوع گزارش داد که این اسناد پس از آن آشکار شدند که یکی از اعضای جامعه ایرانی ساکن سیدنی به نام آرش بهگو خواستار پاسخگویی دادستانی کل استرالیا در این زمینه شد.

آرش بهگو یک ایرانی است که پنج سال پیش به همراه خانواده‌اش به استرالیا رفته است. او از قرار نگرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی استرالیا خشمگین شد و در ژوئن ۲۰۲۳ با استناد به قانون آزادی اطلاعات از دادستانی کل استرالیا خواست به او اجازه دسترسی به اسنادی را بدهد که باعث تغییر نظر دولت استرالیا درباره سپاه پاسداران شده است.

دادستانی کل استرالیا، در ماه اوت ۲۰۲۳ در پاسخ به آرش بهگو هشت سند را شناسایی کرد اما گفت دسترسی به آنها عمدتاً به دلایل امنیت ملی، دفاعی و یا بین‌المللی ممکن نیست.

KayhanLondon
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156251

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.