• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸در آخرین روزهای سالی که سال …

  • کد خبر : 156072
  • 27 اسفند 1402 - 19:30
‌🔸در آخرین روزهای سالی که سال  …

    ‌🔸در آخرین روزهای سالی که سال «مهار تورم» نامیده شده بود، قیمت سکه طلای تمام در بازار طلای تهران، با عبور از ۳۸ میلیون تومان، دوباره رکوردی تاریخی ثبت کرد. @VahidOOnL 🔸پس از تحریم مسعود درستی از سوی کانادا، رضا محمدنژاد بیدخت مدیرعامل متروی تهران شد. پایگاه خبری دیده‌بان ایران روز ۲۰ اسفند […]

 

‌🔸در آخرین روزهای سالی که سال  … 355892001710691203

 

‌🔸در آخرین روزهای سالی که سال «مهار تورم» نامیده شده بود، قیمت سکه طلای تمام در بازار طلای تهران، با عبور از ۳۸ میلیون تومان، دوباره رکوردی تاریخی ثبت کرد.
@VahidOOnL

🔸پس از تحریم مسعود درستی از سوی کانادا، رضا محمدنژاد بیدخت مدیرعامل متروی تهران شد.
پایگاه خبری دیده‌بان ایران روز ۲۰ اسفند گزارش داد خانواده درستی قصد مهاجرت به کانادا را داشتند اما در پی اعلام این تحریم، تیرشان به سنگ خورده است.
دیده‌بان ایران افزود درستی از سوی خانواده‌اش تحت فشار قرار گرفته تا در محل کارش حاضر نشود و به همین دلیل، در گفت‌وگو با برخی مدیران شهرداری تهران موضوع استعفایش را مطرح کرده است.
@VahidOOnL

🔸جواد ظریف در اولین واکنش خود به انتشار فایل صوتی سخنانش با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که اظهاراتش «دستکاری و تقطیع» شده و برای این فایل صوتی «تیترسازی‌های فرا متنی» انجام شده است.
iranwire


🔸دادگاه رسیدگی به «اتهامات جدید» توماج صالحی، خواننده رپ اعتراضی روز شنبه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد. صفحه منتسب به توماج صالحی اتهامات مطرح شده علیه وی را «نشر اکاذیب و دعوت مردم به خشونت» عنوان کرده است.
@VahidHeadl

زهرا مینویی، وکیل بهاره هدایت، ترانه علیدوستی و مهدی یراحی درباره آخرین وضعیت موکلانش توضیح داد.
او درباره بهاره هدایت گفت که برای درمان تا هشتم فروردین بیرون از زندان است نه مرخصی. به‌ گفته این وکیل دادگستری، مدت درمان، حبس حساب نمی‌شود بلکه تعلیق حکم است.
خانم مینویی درباره ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس گفت که در پرونده اخیر او مربوط به پست اینستاگرامش درباره آرمیتا گراوند، «شش ماه قرار نظارتی صادر شده است که در این شش ماه هیچ پستی با محتوای سیاسی و تشویش اذهان عمومی منتشر» نکند.
او همچنین درباره مهدی یراحی گفت که با پابند بیرون از زندان است و تا محدوده هزارمتر می‌تواند حرکت کند.
@VahidHeadl

🔸ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام از انهدام دستکم دو پهپاد و پنج شناور سطحی بدون سرنشین، شهپاد، شبه‌نظامیان حوثی‌ مورد حمایت ایران خبر داد.
@VahidHeadl

🔸خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی ، به نقل از پنج منبع نوشت: شرکت «اسپیس اکس» بر اساس یک قرارداد سری در حال ساخت شبکه‌ای متشکل از صدها ماهواره جاسوسی است و آن را نشان دهنده تعمیق روابط بین این شرکت متعلق به ایلان ماسک و آژانس‌های های امنیت ملی آمریکا دانست.
این منابع به رویترز گفتند که این شبکه توسط واحد تجاری اسپیس اکس، موسوم به «استارشیلد» بر اساس قراردادی به ارزش ۱.۸ میلیارد دلار ساخته می‌شود که در سال ۲۰۲۱ میلادی با اداره عملیات شناسایی ملی، آژانس اطلاعاتی که ماهواره‌های جاسوسی را مدیریت می‌کند، امضاء شد.
این منابع اضافه کردند: در صورت موفقیت آمیز بودن این پروژه، توانایی دولت و ارتش ایالات متحده برای شناسایی سریع اهداف در هر نقطه از جهان به طرزی چشمگیر افزایش خواهد یافت.
@VahidHeadl

🔸در آخرین روز رأی‌گیری در انتخابات روسیه، ۳۵ پهپاد اوکراینی، مناطق وسیعی از روسیه از جمله مسکو را هدف قرار دادند که این حملات به آتش‌سوزی موقت در یک پالایشگاه نفت، قطع برق در مناطق مرزی و نیز محدودیت پروازی در فرودگاه‌های مسکو منجر شد.
مسکو کی‌یف را به دلیل حملات چندروزه به زیرساخت‌های روسیه به خرابکاری در انتخاباتش متهم می‌کند؛ حملاتی که یکی از گسترده‌ترین عملیات هوایی در خاک روسیه از زمانی توصیف شده که پوتین دو سال پیش دستور حمله به اوکراین را صادر کرد.
@VahidHeadl

🔸در پی وقوع چهارمین فوران آتشفشانی در شبه جزیره ریکیانس در ایسلند از ماه دسامبر، مقام‌ها در جنوب این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند. این فوران رودی از مواد مذاب به‌راه انداخته و دود غلیظی از آن بلند می‌شود.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156072

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.