• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

چند روز پس از انتشار اسنادی مب …

  • کد خبر : 156085
  • 27 اسفند 1402 - 20:00
چند روز پس از انتشار اسنادی مب …

    چند روز پس از انتشار اسنادی مبنی بر تصاحب زمین چندهزار متر مربعی در شمال تهران، توسط کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، و پسرانش، او مدعی شد که امضایش «جعل» شده است. بر اساس اسنادی که یاشار سلطانی، مدیرمسئول پیشین «معماری نیوز»، روز ۲۳ اسفند در وب‌سایت خود منتشر کرده، کاظم صدیقی، […]

 

چند روز پس از انتشار اسنادی مب … 249366001710693005

 

چند روز پس از انتشار اسنادی مبنی بر تصاحب زمین چندهزار متر مربعی در شمال تهران، توسط کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، و پسرانش، او مدعی شد که امضایش «جعل» شده است.

بر اساس اسنادی که یاشار سلطانی، مدیرمسئول پیشین «معماری نیوز»، روز ۲۳ اسفند در وب‌سایت خود منتشر کرده، کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، باغی به مساحت چهارهزار و ۲۰۰ متر مربع را با همراهی پسرانش در منطقه اُزگل تهران تصاحب کرده است.

به گزارش آقای سلطانی، امام جمعه تهران ۲۰ سال پیش حوزه علمیه ازگل را در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در نزدیکی تجریش تهران تأسیس کرد که بیشتر زمین‌های این مجموعه متعلق به سازمان اوقاف و شهرداری تهران بوده است.

این روزنامه‌نگار اسنادی را ارائه کرده که بر اساس آن چهارهزار و ۲۰۰ متر مربع از زمینی که در این مجموعه قرار داشته در سال ۱۴۰۱ به شرکت «پیروان اندیشه‌های قائم» متعلق به کاظم صدیقی و دو پسرش محمدمهدی و محمدحسین واگذار شده است.

برخی رسانه‌ها روز یک‌شنبه ۲۷ اسفند متن شکایتی منتسب به آقای صدیقی را که خطاب به دادستان عمومی و انقلاب نوشته شده است، منتشر کرده‌اند. …
@<a href='https://t.me/VahidHeadline/149389′>VahidHeadline

در این نامه‌ آقای صدیقی خطاب به دادستان تهران نوشته است که این زمین ۴۲۰۰ متری قرار بوده برای تاسیس یک مجموعه فرهنگی «پیش‌حوزوی» برای نوجوانان، به موسسه‌ای وابسته به «مدرسه علمیه امام خمینی» منتقل شود، اما «فردی که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده»، با «خیانت در امانت» و «جعل امضا»، این زمین‌ها را به شرکت پيروان انديشه‌های قائم منتقل کرده است.

آقای صدیقی نوشته است: «فردی قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.»

این زمین ۴۲۰۰ متری بر اساس اطلاعاتی که یاشار سلطانی منتشر کرده، در شمال شرقی مدرسه علمیه امام خمینی قرار دارد و قیمت روز آن با توجه به بهای متوسط زمین در منطقه، «حدود هزار میلیارد تومان» تخمین زده می‌شود.
@<a href='https://t.me/VahidHeadline/149389′>VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=156085

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.