• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸گروه ۷ در بیانیه‌ای به ایران …

  • کد خبر : 155960
  • 26 اسفند 1402 - 9:00
‌🔸گروه ۷ در بیانیه‌ای به ایران …

    ‌🔸گروه ۷ در بیانیه‌ای به ایران هشدار داد که به روسیه موشک‌های بالستیک ندهد و در صورت تداوم کمک نظامی به مسکو، این گروه آماده «اقدام هماهنگ و مهم» علیه جمهوری اسلامی است. در همین زمینه، پیشتر یک مقام ارشد آمریکایی گفت،‌ در صورت تداوم حمایت تسلیحاتی و موشکی ایران از روسیه، کشورهای […]

 

‌🔸گروه ۷ در بیانیه‌ای به ایران … 707396001710567002

 

‌🔸گروه ۷ در بیانیه‌ای به ایران هشدار داد که به روسیه موشک‌های بالستیک ندهد و در صورت تداوم کمک نظامی به مسکو، این گروه آماده «اقدام هماهنگ و مهم» علیه جمهوری اسلامی است.
در همین زمینه، پیشتر یک مقام ارشد آمریکایی گفت،‌ در صورت تداوم حمایت تسلیحاتی و موشکی ایران از روسیه، کشورهای گروه هفت آماده اعمال اقدامات جدی و جدیدی است که از جمله می‌تواند شامل ممنوعیت پروازهای ایران‌ایر به اروپا باشد.
@VahidHeadline

🔸بهاره هدایت، زندانی سیاسی،‌ می‌گوید بر اساس نظر پزشک معالج بخشی از سلول‌های داخل رحم او در «مراحل اولیه سرطان» قرار دارد.
صفحه اینستاگرامی منسوب به خانم هدایت به نقل از این فعال سیاسی که اکنون در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد در ادامه گفته است: «همزمان نتیجه پیگیری‌های دلسوزانه وکیلم این بوده که با مرخصی استعلاجی مخالفت شده اما تا هشتم فروردین اجرای حکم به تعلیق درآمده است.»
به گفتهٔ خانم هدایت نظر درمانی پزشکان «برداشتن رحم است»
@VahidHeadline

🔸مقامات سریلانکا می‌گویند بدهی ۲۵۰ میلیون دلاری خود به ایران بابت خرید نفت در سال ۲۰۱۲ را طی چهار قسط و ذیل قرارداد «چای در برابر نفت»، با موفقیت پرداخت و با جمهوری اسلامی تسویه کرده‌اند.
@VahidHeadline

🔸اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری، اوفک، دربیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت کشتیرانی «‌ویشنو» را که در جزایر مارشال ثبت شده‌، به خاطر همکاری با نیروی قدس سپاه و حوثیها مورد تحریم قرار داده است.
@VahidHeadline

🔸منابع فلسطینی روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفتند که شخصیت‌های ارشد حماس و شورشیان حوثی یمن، نشست مهم و بی‌سابقه‌ای را برای گفت‌وگو با هدف هماهنگی اقدامات خود برگزار کردند؛ اقداماتی برای هماهنگی «مرحله بعدی» نبرد غزه علیه اسرائیل.
@VahidHeadline

🔸مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه مقابله با «اسلام‌هراسی» را با ۱۱۳ رای موافق، ۴۴ رای ممتنع و بدون هیچ رای مخالفی تصویب کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد روز جمعه گفت: «لفاظی های تفرقه‌افکنانه و ارائه‌های نادرست باعث انگ زدن به جوامع می‌شود و همه باید برای مبارزه با نابردباری، کلیشه‌ها و تعصب متحد شوند.»
@VahidHeadline

🔸گزارش‌ها حاکی است که بر اثر غرق شدن یک قایق لاستیکی حامل مهاجران در آب‌های شمالی دریای‌ اژه و در نزدیکی سواحل ترکیه دست‌کم ۲۲ پناهجو جان خود را از دست دادند.
هفت کودک و نوزاد در بین قربانیان این حادثه بودند.
@VahidHeadline

🔸ارتش اسرائیل با انتشار یک ویدیو ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده در روز پنجشنبه اعلام کرد که «مردان مسلح فلسطینی» در غزه به صف غیرنظامیان منتظر دریافت کمکهای بشردوستانه تیراندازی کرده‌اند نه سربازان اسرائیلی.
@VahidHeadline

🔸دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که او طرح ارتش این کشور برای حمله احتمالی به شهر رفح را تایید کرد.
این بیانیه اشاره‌ای به زمان‌بندی این حمله نکرده و در عین حال گفته است نیروهای ارتش این کشور در حال آماده‌سازی برای عملیات و تخلیه جمعیت از رفح هستند.
@VahidHeadline

🔸در حمله موشکی روز جمعه روسیه به یک منطقه مسکونی در شهر بندری اودسای اوکراین، دست‌کم ۲۰ نفر کشته و بیش از ۷۰ نفر زخمی شدند. این حمله که مرگبارترین حمله موشکی مسکو در چند هفته اخیر به شمار می‌آید، خشم مقامات اوکراینی و جامعه جهانی را برانگیخت.
@VahidHeadline

🔸مایک پنس، چهره شاخص جمهوری‌خواه که به مدت چهار سال معاون اول دونالد ترامپ بود، اعلام کرد که از رئیس سابق خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا در نوامبر سال ۲۰۲۴ حمایت نخواهد کرد.
جنجال در خصوص حوادث پس از انتخابات نوامبر سال ۲۰۲۰، منجر به اختلاف میان او و آقای ترامپ شد.
دونالد ترامپ که بدون ارائه هیچ مستنداتی مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آن سال شده بود از معاون خود می‌خواست که در کنگره ایالات متحده مانع تایید پیروزی جو بایدن بشود، امری که آقای پنس از قبول آن سر باز زد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155960

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.