• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸مردم و خانواده‌های ده‌ها تن …

  • کد خبر : 155915
  • 25 اسفند 1402 - 19:00
‌🔸مردم و خانواده‌های ده‌ها تن  …

    ‌🔸مردم و خانواده‌های ده‌ها تن از کشته‌شدگان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» با فرارسیدن آخرین پنجشنبه سال در ایران، با حضور بر مزار عزیزان خود یاد آن‌ها را گرامی داشتند. @VahidHeadliنیروهای امنیتی جمهوری اسلامی روز جمعه ۲۵ اسفند مانع حضور خانواده‌های اعدام‌شدگان دهه ۶۰ در گورستان خاوران شدند. خانواده‌های دادخواه در آخرین جمعه سال […]

 

‌🔸مردم و خانواده‌های ده‌ها تن  … 487760001710516602

 

‌🔸مردم و خانواده‌های ده‌ها تن از کشته‌شدگان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» با فرارسیدن آخرین پنجشنبه سال در ایران، با حضور بر مزار عزیزان خود یاد آن‌ها را گرامی داشتند.
@VahidHeadli
نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی روز جمعه ۲۵ اسفند مانع حضور خانواده‌های اعدام‌شدگان دهه ۶۰ در گورستان خاوران شدند. خانواده‌های دادخواه در آخرین جمعه سال قصد حضور بر مزار نزدیکان اعدام شده خود را داشتند که با در بسته خاوران مواجه شدند.
@VahidOOnLi

🔸خبرگزاری رویترز به نقل از «هفت منبع» گزارش داد فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به تازگی در سفر به لبنان و گفت‌وگو با دبیرکل حزب‌الله تأکید کرده که ایران مایل نیست به دامان جنگ میان حزب‌الله و اسرائیل کشیده شود.
بر اساس این گزارش حسن نصرالله به اسماعیل قاآنی «دوباره اطمینان داد» که نمی‌خواهد ایران در جنگ با اسرائیل یا آمریکا درگیر شود و حزب‌الله «به تنهایی خواهد جنگید».
این گزارش حاکی است حسن نصرالله در این ملاقات، که پیشتر گزارش نشده بود، به فرمانده نیروی قدس گفت «این مبارزه ما است».
@VahidHeadli

🔸نمایندگان آمریکا و بریتانیا در نشست شورای امنیت خواستار بازرسی دریایی سازمان ملل برای جلوگیری از رسیدن موشک‌های ایران به دست شبه‌نظامیان حوثی‌ مورد حمایت جمهوری اسلامی در یمن شدند.
همزمان با نشست شورای امنیت درباره یمن گزارش‌هایی در خصوص حملات شبه نظامیان حوثی به دریای سرخ و همچنین حملات آمریکا و بریتانیا به مواضعی در داخل خاک یمن منتشر شد.
انتشار این گزارش‌ها باعث مشاجره نمایندگان کشورهای روسیه و چین با نمایندگان آمریکا و بریتانیا بر سر مجوز حملات به مواضع شبه‌نظامیان حوثی در یمن شد.
@VahidHeadli

🔸کولبرنیوز از کشته شدن دست‌کم ۵ کولبر در مناطق کردنشینِ ایران در دو هفته اخیر خبر داده است.
به گفته این منبع دستکم ۴۳ کولبر دیگر هم در این مدت زخمی شده‌اند.
@VahidHeadli

🔸وکیل ماشاالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی از معترضان اعدام‌شده، می‌گوید قرار است دادگاه‌های انقلاب و کیفری کرج موکلش را به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام»، «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت ملی»، «تحصیل مال نامشروع» و بر اساس «ماده ۹ قانون مبارزه با پولشویی» محاکمه کنند.
@VahidHeadli

🔸انفجار نارنجک دستی باقی‌مانده از چهارشنبه‌سوری باعث قطع سه انگشت دست راست یک پاکبان شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: پاکبان ۲۸ ساله مشغول جارو زدن و نظافت کوچه بوده که نارنجک موجود در یک کیسه زباله در دستانش منفجر شده است.
@VahidOOnLi

🔸وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که دست‌کم ۲۹ فلسطینی هنگامی که در صف دریافت کمک‌های بشردوستانه بوده‌اند در دو حمله جداگانه اسرائیل به نوار غزه در روز پنج‌شنبه کشته شدند، اتهامی که اسرائیل آن را تکذیب کرده است.
به گفته این وزارتخانه که در اختیار حماس است، حمله هوایی نخست اسرائیل به مرکز توزیع کمک‌ها در اردوگاه النصیرات، واقع در مرکز نوار غزه، به کشته شدن ۸ فلسطینی انجامید.
اطلاعیه‌های وزارت بهداشت غزه حاکی از آن است که نیروهای اسرائیلی در رخدادی جداگانه به روی جمعیتی که در یکی از میادین شمال غزه منتظر کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه بودند آتش گشودند که این رخداد دست‌کم ۲۱ کشته و بیش از ۱۵۰ مجروح بر جای گذاشته است.
@VahidHeadli

🔸اظهارات بی‌سابقه رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، که او را «مانع» دستیابی به صلح نامید و از تغییر رهبری اسرائیل سخن گفت، در کنار موج وسیعی از واکنش مخالفت در اسرائیل، با واکنش گسترده سیاستمداران آمریکایی نیز روبه‌رو شده است.
به نوشته شبکه سی‌ان‌ان، سخنان سناتور چاک شومر «لحظه‌ای مهم در روابط اسرائیل و آمریکا در دوره جدید» است و «موجی از شوک را از واشینگتن تا اورشلیم وارد کرده است».
این شبکه افزود توبیخ بنیامین نتانیاهو از زبان سناتور شومر حاوی عبارات بسیار شدیدی از سوی یک سیاستمدار ارشد آمریکایی بود، مخصوصاً که او یک شخصیت دموکرات نیویورکی است که سابقه طولانی در حمایت قاطع از اسرائیل دارد.
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری رویترز به نقل از یک سازمان کمک به مهاجران غیرقانونی به اروپا از احتمال مرگ ۶۰ نفر در آب‌های مدیترانه در راه رسیدن به ایتالیا یا مالت خبر داد.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.