• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸یک کولبر جوان در مناطق مرزی …

  • کد خبر : 155832
  • 24 اسفند 1402 - 10:30
‌🔸یک کولبر جوان در مناطق مرزی  …

    ‌🔸یک کولبر جوان در مناطق مرزی پیرانشهر در استان آذربایجان‌غربی به ضرب گلوله نیروهای نظامی جمهوری اسلامی کشته شد. هرانا هویت این کولبر ۲۵ ساله را محمد گنجه اعلام کرده و نوشته است او متاهل و دارای یک فرزند بود. @VahidHeadline 🔸هشت شهروند بهائی در یزد به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» […]

 

‌🔸یک کولبر جوان در مناطق مرزی  … 896821001710399602

 

‌🔸یک کولبر جوان در مناطق مرزی پیرانشهر در استان آذربایجان‌غربی به ضرب گلوله نیروهای نظامی جمهوری اسلامی کشته شد.
هرانا هویت این کولبر ۲۵ ساله را محمد گنجه اعلام کرده و نوشته است او متاهل و دارای یک فرزند بود.
@VahidHeadline

🔸هشت شهروند بهائی در یزد به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» و «فعالیت تبلیغی انحرافی بر ضد شرع مقدس اسلام» محاکمه شدند.
@VahidHeadline

🔸یک شهروند اهل سنندج به اتهام «توهین به مامور حکومت» به ۴۰ ضربه شلاق محکوم شد
@VahidHeadline

🔸سومین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد و تعیین سبد معیشتی کارگری برای سال آینده بدون نتیجه به پایان رسید.
علیرضا میرغفاری یکی از چهار نماینده کارگران در شورای عالی کار در تشریح مذاکرات صورت گرفته در این جلسه گفت: «موضع ما در خصوص عدد هزینه سبد ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و رقم پیشنهادی گروه کارفرمایی ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود.»
@VahidHeadline

🔸بر اساس نامه‌ای که اواخر چهارشنبه به کنگره ارسال شده و نشریه «واشنگتن فری بیکن» می‌گوید نسخه‌ای از آن را رؤیت کرده، دولت جو بایدن بار دیگر معافیت عراق از تحریم‌های جمهوری اسلامی را تمدید کرد.
این نشریه پیشتر در روز سه‌شنبه از نگرانی گروهی از قانونگذاران جمهوری‌خواه از تمدید این معافیت خبر داد و گفت آنها می‌گویند جمهوری اسلامی از این پول برای فعالیت‌های تروریستی در خاورمیانه استفاده می کند.
دولت بایدن ۲۳ آبان‌‌ معافیت عراق از تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی را برای پرداخت بدهی به تهران بابت خرید برق، برای ۱۲۰ روز تمدید کرد و به بغداد اجازه داد بدهی خود را به حسابی در عمان واریز کند.
@VahidHeadline

🔸معاون وزیر راه و شهرسازی ایران حضور «حجاب‌بان‌ها» در فرودگاه‌های ایران را تأیید کرد و گفت این افراد از سوی «ستاد امر به معروف و نهی از منکر» انتخاب می‌شوند.
رضا نخچوانی در مصاجبه با خبرنگاران همچنین مدعی شد که حضور حجاب‌بان‌ها در فرودگاه‌های ایران «تابع قوانین و مقررات کشور است.»
@VahidHeadline

🔸رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران از کاهش ۷۰ درصدی فروش لوازم صوتی و تصویری به خاطر نوسانات ارزی خبر داد و گفت بازار در «رکود کامل» است.
محمدرضا رمضان در ادامه خبر داد که ۱۰ درصد از فروشندگان این صنف به دلیل همین رکود تغییر شغل داده‌اند.
نرخ دلار طی دو ماه گذشته دو نوسان شدیدی داشته و در مجموع دلار آمریکا در مقابل ریال ایران ۱۳ درصد رشد داشته است.
@VahidHeadline

🔸ابرام پیلی، معاون نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، از پاناما خواست تا اجازه ندهد که کشتی‌های ایران که تحت تحریم‌های ایالات متحده قرار دارند، از پرچم این کشور استفاده کنند.
شرکت‌های کشتی‌رانی جهان برای فرار مالیاتی و بهره‌مند شدن از قوانین کار و ایمنی‌های اولیه، کشتی‌های تجاری خود را در کشورهایی مانند پاناما ثبت می‌کنند و با پرچم آن کشور در آب‌های جهان تردد می‌کنند.
@VahidHeadline

🔸دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در پایان هفته بیستم فوتبال ایران با تساوی بدون گل تمام شد.
@VahidHeadline

🔸مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح قانونی دو حزبی را تصویب کرد که به موجب آن شرکت مالک اپلیکیشن «تیک‌تاک» در صورت خودداری از فروش این رسانه اجتماعی با ممنوعیت فعالیت در آمریکا رو‌به‌رو خواهد شد.
این طرح در صورت تصویب نهایی در سنا، به شرکت «بایت‌دنس» شش ماه فرصت می‌دهد تا پیش از آغاز ممنوعیت و خارج شدن دسترسی به «تیک‌تاک» در فروشگاه‌های اپلیکیشن مانند اپل و گوگل، آن را واگذار کند.
نتیجه نهایی، با ۳۵۲ رأی موافق در مقابل ۶۵ رأی مخالف، از آستانه دو سوم اکثریت لازم برای تصویب قانون فراتر رفت.
@VahidHeadline

🔸کشورهای اتحادیه اروپا توافق کردند که برای کمک نظامی به اوکراین در برابر تهاجم روسیه از محل «صندوق تسهیلات صلح اروپایی»، ۵ میلیارد یورو اختصاص دهند.
سفرای ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا پس از ماه‌ها بحث و مجادله که در مرکز آنها دو کشور قدرتمند آلمان و فرانسه قرار داشتند، سرانجام طی نشستی در بروکسل بر سر بازنگری در قوانین «صندوق تسهیلات صلح اروپایی» به توافق رسیدند.
جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از این توافق در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پیام روشن است. ما با فراهم آوردن هر آن‌چه برای پیروزی لازم است از اوکراین حمایت می‌کنیم.»
@VahidHeadline

🔸اوکراین سه پالایشگاه بزرگ روسیه در قلب خاک این کشور و در مناطق مختلف را هدف حملات پهپادی قرار داده است.
خبرگزاری رویترز و شبکه سی‌ان‌ان از قول منابع رسمی اوکراین گزارش دادند که این حملات توسط سرویس امنیتی اوکراین در راستای اخلال در تامین مالی ارتش متجاوز روسیه به این کشور انجام شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155832

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.