• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸پیش‌نویس بیانیه نشست هفته آی …

  • کد خبر : 155774
  • 23 اسفند 1402 - 20:30
‌🔸پیش‌نویس بیانیه نشست هفته آی …

    ‌🔸پیش‌نویس بیانیه نشست هفته آینده سران اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که اعضای این اتحادیه به‌دنبال اقداماتی علیه ایران به‌دلیل احتمال انتقال موشک به روسیه هستند. پیش‌نویس متنی که رویترز به آن دسترسی داشته است می‌گوید: «شورای اروپا از کشورهای ثالث می‌خواهد فوراً از ارائه حمایت مادی برای جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین خودداری […]

 

‌🔸پیش‌نویس بیانیه نشست هفته آی … 886729001710349202

 

‌🔸پیش‌نویس بیانیه نشست هفته آینده سران اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که اعضای این اتحادیه به‌دنبال اقداماتی علیه ایران به‌دلیل احتمال انتقال موشک به روسیه هستند.
پیش‌نویس متنی که رویترز به آن دسترسی داشته است می‌گوید: «شورای اروپا از کشورهای ثالث می‌خواهد فوراً از ارائه حمایت مادی برای جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین خودداری کنند».
@VahidHeadli

🔸در آستانه نوروز، رسانه‌های داخلی در ایران از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها خبر می‌دهند و می‌نویسند که گرانی اجناس سبب شده تا مردم تهیه اقلام ضروری و خوراک را به جای خرید لباس نو ترجیح دهند و این، زمینه دلسردی فروشندگان را هم فراهم کرده است.
روزنامه «اعتماد» در گزارشی نوشته است که «ماه رمضان در حالی فرا رسید که قیمت اقلام و کالا‌های مصرفی در وعده افطار و سحر نسبت به رمضان گذشته چندین برابر شده است.»
@VahidHeadli

🔸روابط عمومی اصغر فرهادی اعلام کرد این کارگردان سرشناس از اتهام «نقض حقوق مولف» بر اساس شکایت آزاده مسیح‌زاده تبرئه شده است.
در متن آمده است که حکم دادگاه بر اساس «نظریات تخصصی سه تن از اساتید برجسته دانشگاه تهران، متخصص و مدرس در رشته حقوق مالکیت فکری و همچنین چهار کارشناس هنری رسمی» صادر شده است.
@VahidHeadli

🔸محمد مصدق کهنمویی، معاون اول قوه قضاییه جمهوری اسلامی، چند ماه پس از افشای پرونده فساد و بازداشت دو پسرش از مقام خود کناره‌گیری کرد.
خبر بازداشت دو فرزند یک مقام ارشد قوه قضائیه به اتهام فساد مالی را در شهریورماه سال جاری یک کانال‌ تلگرامی افشا کرد، کانالی که چند روز بعد از دسترس خارج شد.
چند هفته بعد در میانه مهرماه یک خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران تأیید کرد که «دو فرزند محمد مصدق کهنمویی» و «قاضی معتمد سه تن از روسای قوه قضائیه»، از «۸ ماه پیش» به عنوان متهمان پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی محمد رستمی صفا، مالک گروه صنعتی رستمی صفا، بازداشت شده‌اند.
حال پس از گذشت شش ماه، خبرگزاری میزان تأیید کرده است که این مقام عالی در قوه قضاییه استعفا داده و استعفایش توسط غلامحسین محسنی اژه‌ای پذیرفته شده است.
@VahidHeadli

🔸رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایران اعلام کرد «تا امروز پنج نفر از اعضای اصلی» پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی بازداشت شده‌اند.
این مقام پلیس جمهوری اسلامی اشاره کرده که «اعلان قرمز مدیر این شرکت توسط پلیس اینترپل ثبت شده» که نشان می‌دهد او هم‌چنان متواری است.
@VahidHeadli

🔸ارتش اسرائیل تأیید کرد در حمله پهپادی به جنوب لبنان یک عضو «مهم» حماس به نام هادی مصطفی را از پا درآورده است.
@VahidHeadli

🔸علی‌رغم فشارهای فزاینده ایالات متحده و جامعه جهانی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، تاکید کرد که ارتش کشورش به رفح در جنوب نوار غزه حمله خواهد کرد.
@VahidHeadli

🔸ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، می‌گوید کشورش در وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد و کاملاً برای جنگ هسته‌ای آماده است، اما به گفته او، در حال حاضر «شتاب اوضاع به آن سمت نیست».
رئیس جمهور روسیه در مصاحبه‌ای تازه تأکید کرد که قوای هسته‌ای سه‌گانه روسیه، در زمین و دریا و هوا،‌ «بسیار پیشرفته‌تر» از قوای ایالات متحده است.
@VahidHeadli

🔸چهار کشتی نظامی آمریکا حامل قطعات فولادی و تجهیزات لازم برای ساخت اسکله موقت برای کمک‌رسانی به غزه از یک پایگاه نظامی در ایالت ویرجینیا عازم شرق مدیترانه شدند.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155774

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.