• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸در پی اعتراض‌های گسترده، ساز …

  • کد خبر : 155573
  • 21 اسفند 1402 - 9:00
‌🔸در پی اعتراض‌های گسترده، ساز …

    ‌🔸در پی اعتراض‌های گسترده، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد مبلغ کسر شده از مستمری اسفندماه برخی بازنشستگان بازگردانده می‌شود. رسانه‌های ایران روز یکشنبه ۲۰ اسفند گزارش دادند که سازمان تامین اجتماعی مستمری اسفندماه برخی بازنشستگان را پس از کسر یک میلیون تومان از آن واریز کرده است. پس از آن محمد اسدی، رئیس […]

 

‌🔸در پی اعتراض‌های گسترده، ساز … 122472001710135003

 

‌🔸در پی اعتراض‌های گسترده، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد مبلغ کسر شده از مستمری اسفندماه برخی بازنشستگان بازگردانده می‌شود.
رسانه‌های ایران روز یکشنبه ۲۰ اسفند گزارش دادند که سازمان تامین اجتماعی مستمری اسفندماه برخی بازنشستگان را پس از کسر یک میلیون تومان از آن واریز کرده است.
پس از آن محمد اسدی، رئیس کانون بازنشستگانِ سازمان تامین اجتماعی، به خبرگزاری صدا و سیما گفت کسر این مبلغ با هدف واگذاری سهام پتروشیمی امیرکبیر به بازنشستگان بوده است.
@VahidHeadl

🔸مجلس ایران کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را تصویب کرد. طبق این لایحه، ساعت کاری هفتگی کارکنان دولت از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت، و روزهای کاری‌شان از شش روز به پنج روز کاهش می‌یابد. در این لایحه، اما، مشخص نشده است که دومین روز تعطیل هفته قرار است چه روزی باشد؛ پنجشنبه یا شنبه.
@VahidHeadl

🔸ستاد استهلال دفتر علی خامنه‌ای اعلام کرد که هلال ماه رمضان غروب یکشنبه مشاهده نشد و سه‌شنبه اولین روز ماه رمضان خواهد بود. این در حالی است که اغلب کشورهای اسلامی از جمله عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عراق، سوریه و مصر تایید کردند که دوشنبه روز نخست ماه رمضان است.
@VahidOOnL

🔸انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم جمهوری اسلامی، برای شرکت در نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی اواخر آذر ۱۴۰۱ و در پی سرکوب جنبش «زن زندگی آزادی» از این کمیسیون اخراج شد.
خزعلی که برای شرکت در شصت و هشتمین کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد به ایالات متحده سفر کرده، در بدو ورود به شهر نیویورک، مقر سازمان ملل متحد، به خبرنگاران رسانه‌‌های حکومتی گفت: آمده‌ام تا به شرایط ویژه زنان در غزه بپردازم و خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شوم.
@VahidHeadl

🔸روزنامه هم‌میهن از قول چند تاجر ایرانی از ارسال پیامکی با محتوای «اتمام سهمیه ارز» برای واردکنندگان کالا به کشور خبر داده است.
ارسال این پیامک در حالی است که برخی بازرگانان به این روزنامه گفته‌اند اصولا آنها ارز سهمیه‌ای دریافت نمی‌کردند و ارز مورد نیاز آنها از محل ارزی که صادرکنندگان کالا بصورت حواله‌ای در اختیار بانک مرکزی قرار می‌دادند، تامین می‌شد.
@VahidHeadl

🔸گروه مشاور امنیت «سایت» روز یکشنبه گزارش داد که خالد باطرفی، رهبر القاعده یمن، مرده است و جانشین وی نیز تعیین شده.
@VahidHeadl

🔸اوکراین روز یکشنبه درخواست رهبر کلیسای کاتولیک را برای مذاکره با روسیه و پایان دادن به جنگ رد کرد. ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهوری اوکراین میانجی‌گری پاپ را «مجازی» خواند و وزیر امور خارجه او گفت، کی‌ف هرگز تسلیم نخواهد شد.
پاپ فرانسیس اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی آر‌اس‌آی سوئیس گفت که اوکراین باید شجاعت بالا‌ بردن «پرچم سفید» را داشته باشد و برای پایان‌ دادن به جنگ با روسیه، با این کشور مذاکره کند.
@VahidHeadl

🔸بنیامین نتانیاهو در واکنش به انتقاد اخیر جو بایدن گفت: دقیقا نمی‌دانم منظور رئیس‌جمهور [آمریکا] چه بود، اما اگر منظورش این بود که من سیاست‌های شخصی خود را بر خلاف خواست اکثر اسرائیلی‌ها دنبال می‌کنم و به منافع اسرائیل لطمه می‌زنم، در این صورت او در هر دو زمینه نادرست گفته است.»
او در ادامه بار دیگر تأکید کرد که «این فقط سیاست‌های شخصی من نیست. این سیاست‌هایی است که اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها از آن حمایت می‌کنند.»
جو بایدن روز شنبه گفته بود که معتقد است رویکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در جنگ علی حماس در غزه، «بیش از آن که به اسرائیل کمک کند به آن لطمه می‌زند.»
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155573

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.