• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

مدیرعامل مترو تهران وسط کارهای …

  • کد خبر : 155470
  • 20 اسفند 1402 - 17:00
مدیرعامل مترو تهران وسط کارهای …

    مدیرعامل مترو تهران وسط کارهای مهاجرت خانواده‌اش به کانادا تحریم شد 😂 ahopefulalireza مسعود درستی، مدیرعامل مترو تهران، یک روز پس از آنکه از سوی دولت کانادا به دلیل «نقض گسترده و سیستماتیک حقوق بشر» تحریم شد، بدنبال کناره‌گیری و استفعا از سمت خود است. RadioFarda مترو تهران این روزها با حاشیه های […]

 

مدیرعامل مترو تهران وسط کارهای … 315332001710077402

 

مدیرعامل مترو تهران وسط کارهای مهاجرت خانواده‌اش به کانادا تحریم شد 😂
ahopefulalireza

مسعود درستی، مدیرعامل مترو تهران، یک روز پس از آنکه از سوی دولت کانادا به دلیل «نقض گسترده و سیستماتیک حقوق بشر» تحریم شد، بدنبال کناره‌گیری و استفعا از سمت خود است.
RadioFarda

مترو تهران این روزها با حاشیه های متعددی روبرو شده است. علاوه بر خرابی های مکرر و کمبود قطعات، مدیریت مترو تهران با موضوع لاینحل حجاب بان ها روبرو شده است. اینطور به نظر می‌آید که مدیران شهرداری هم اقدامات علیرضا زاکانی، شهردار تهران را قبول ندارند. مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه که توسط وزارت خارجه کانادا در روز جهانی زنان به لیست تحریم‌ها اضافه شد از جمله این مدیرانی است که در یک جمع خصوصی تهدیدها و شرایط خاص سال گذشته در متروی تهران را تشریح کرده است.

وی در بخشی از صحبت های خود گفته است: «مترو حجاب‌بان استخدام کرده است اما ماه‌هاست در حال پیگیری تا حد التماس برای جذب نیروی متخصص هستیم. در این اثنا مشکلات اجرایی هم ول کن نیست. آتش‌سوزی ایستگاه فرودگاه، آتش‌زدن واگن‌های خط پنج، خرابکاری‌های جنوب خط یک، مشکلات برگشت پله‌برقی‌ها، مشکلات خریدهای خارجی، خروج از ریل قطار در خط تست پایانه صادقیه، حوادث گاه و بیگاه، اتش‌سوزی ایستگاه شوش، تجمعات گاه و بیگاه پرسنل و…»

didbaniran
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155470

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.