• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

🔻اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی …

  • کد خبر : 155035
  • 16 اسفند 1402 - 19:02
🔻اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی …

    🔻اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از خفه شدن یک #ببر بر اثر «گیر کردن غذا در گلو» در باغ وحش #مشهد خبر داده است. معاون حفاظت محیط زیست خراسان رضوی امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند اعلام کرد یک ببر ۱۱ ساله در باغ وحش مشهد به علت «خفگی بر اثر گیر کردن گوشت در […]

 

🔻اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی … 046853001709739082

 

🔻اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از خفه شدن یک #ببر بر اثر «گیر کردن غذا در گلو» در باغ وحش #مشهد خبر داده است.

معاون حفاظت محیط زیست خراسان رضوی امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند اعلام کرد یک ببر ۱۱ ساله در باغ وحش مشهد به علت «خفگی بر اثر گیر کردن گوشت در گلو» تلف شد.

پیشتر نیز انتشار عکس‌هایی از شیر نر #باغ‌وحش مشهد که به شدت لاغر شده بود واکنش‌های بسیاری در پی داشت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی دلیل این وضعیت را «سوء تغذیه» احتمالی این شیر عنوان کردند.
RadioFarda

🔻معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پس از کالبد شکافی دامپزشکی حیوان مشخص شده است که در بازرسی ظاهری خونریزی از منافذ، ضایعات دهانی، آثار گزش و شکستگی و درگیری و زخم پوستی مشاهده نشده و تنها مورد قابل ذکر مشاهده گوشتی که به عنوان غذا در اختیار ببر قرار گرفته است در گلوی حیوان بوده که با توجه به بافت نرم آن احتمالا در اثر استفراغ در گلوی این ببر گیر کرده و موجب خفگی آن شده است.
fararu

مدیر کل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست سال ۹۷ گفته بود: باغ وحش مشهد با وجود قدمت ۶۰ ساله، هنوز مجوز محیط زیست را ندارد و مهترین مشکل این باغ وحش محل استقرار و ظرفیت محدود برای نگهداری گونه‌ها است.

@m

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155035

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.