• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

🔻خودکشی نافرجام یک دختر نوجوان …

  • کد خبر : 152932
  • 10 دی 1402 - 4:00
🔻خودکشی نافرجام یک دختر نوجوان …

    🔻خودکشی نافرجام یک دختر نوجوان به علت تعرض جنسی پدر به گزارش اعتماد آنلاین، یک دختر ۱۷ ساله که از ۱۰ سالگی توسط پدرش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود با قرص برنج اقدام به #خودکشی کرد اما به دلیل تقلبی بودن قرص و رساندن به موقع به بیمارستان از مرگ […]

 

🔻خودکشی نافرجام یک دختر نوجوان … 642444001703982614

 

🔻خودکشی نافرجام یک دختر نوجوان به علت تعرض جنسی پدر

به گزارش اعتماد آنلاین، یک دختر ۱۷ ساله که از ۱۰ سالگی توسط پدرش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود با قرص برنج اقدام به #خودکشی کرد اما به دلیل تقلبی بودن قرص و رساندن به موقع به بیمارستان از مرگ نجات یافت.

بر اساس این گزارش، هنگامی که پزشکان با پدر این دختر نوجوان صحبت می‌کنند پدر جواب قانع‌کننده‌ای در مورد آزار و اذیت‌هایش به پزشکان ارایه نمی‌دهد.

یک منبع آگاه به اعتماد گفته است که خانواده این دختر نوجوان از وضعیت مالی خوبی برخوردارند و در یکی از مناطق شمال تهران ساکن هستند و پدر خانواده اعتیاد نداشته است.

عبدالصمد خرمشاهی، حقوقدان، گفت: «بر اساس بند الف ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی، حکم زنا با محارم نسبی مانند دختر یا خواهر و… اعدام است. »

این وکیل افزود: «شخصی که مدعی است به حقوق او تعرض شده باید برای اثبات ادعای خود دلیل اقامه کند، چون اصل برائت مانع از این است که صرف طرح شکایت افراد مورد محاکمه قرار بگیرند.»

dw_persian
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=152932

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.