• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

#الو متاسفانه جای جای وطن عزیز …

  • کد خبر : 150604
  • 08 آذر 1402 - 0:30
#الو متاسفانه جای جای وطن عزیز …

#الو متاسفانه جای جای وطن عزیزمون رو فساد، ظلم و رانت فراگرفته و بسیاری از مفاسد، ظلم‌ها و… حتی رسانه‌ای نمیشن، چونکه در ناخودآگاه ملت شریف‌مون این روال عادی محسوب میشه! چیزی که نباید عادی حساب باشه و باید اطلاع‌رسانی و پرسش طرح بشه! یکی از این موارد اقدام به خودسوزی یکی از کارکنان #راه_آهن […]

#الو متاسفانه جای جای وطن عزیزمون رو فساد، ظلم و رانت فراگرفته و بسیاری از مفاسد، ظلم‌ها و… حتی رسانه‌ای نمیشن، چونکه در ناخودآگاه ملت شریف‌مون این روال عادی محسوب میشه! چیزی که نباید عادی حساب باشه و باید اطلاع‌رسانی و پرسش طرح بشه!

یکی از این موارد اقدام به خودسوزی یکی از کارکنان #راه_آهن در «دفتر معاون فنی» فاسد، رشوه خوار و غیرقانونی بر مسند نشسته «اداره زاگرس» رشیدی هست که به پشتوانه نماینده فاسد و شناخته شده اندیمشکی فریدون حسنوند سالیان سال هست که در این جایگاه مشغول به چپاول و گسترش فساده. علیرغم اینکه سالیان سال از بازنشستگیش گذشته!

از استخدام اقوام درجه یک و دو و سه، ارتقای غیرقانونی و بی‌ضابطه اعضای خانواده و نزدیکانش و… و ظلم‌های متعدد به پرسنل ناحیه مذکور، تنها بخشی از این مفاسد هستند اما واکنش مدیران بالادستی و ساختارهای نظارتی چی بوده؟!؟ همون واکنشی که رییس رژیم داشتند نسبت به مفاسد کلان: کش ندادن!

خلاصه اینکه این بیچاره که دیگه توانایی تحمل ظلم و بی عدالتی رو نداشته، دیروز توی دفتر این مدیر نالایق و فاسد، اقدام به خودسوزی کرده که با دخالت به موقع پرسنل، از ایجاد صدمه جبران ناپذیر به وی ممانعت به عمل اومده.

متاسفانه بارهای بار شکایت‌های متعددی از پرسنل به مدیران ارشد در تهران ارسال شده اما میعاد صالحی مدیری که تنها سابقش قاری قرآن مراسماتی بوده که شیخ قاتل حجت‌الاعدام رییسی شرکت میکرده، به جای اینکه به این شکایات و مشکلات رسیدگی کنه، به فکر اینه که چطور آمارسازی دروغ کنه و چطور با دادن رشوه و… خودشو به پخش زنده‌های ساعات مثلا پربیننده صداوسیمای میلی برسونه تا دیده بشه برای مثلا آینده‌ش: فساد و خرابی و چپاول بیشتر!

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=150604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.