• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشن …

  • کد خبر : 150450
  • 06 آذر 1402 - 18:30
مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشن …

    مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا به میزبانی تهران در حال برگزاری است. در مسابقات مردان هفت کشور رقابت می‌کنند. در رقابت‌های زنان هم نمایندگان ژاپن و قزاقستان با حریفان ایرانی مسابقه می‌دهند. زنان خارجی، با پوشش آزاد و استاندارد این رشته در حال مسابقه‌اند. همزمان، زنان ایرانی با #حجاب_اجباری مشغول دویدنند. داوران و […]

 

 

مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا به میزبانی تهران در حال برگزاری است. در مسابقات مردان هفت کشور رقابت می‌کنند. در رقابت‌های زنان هم نمایندگان ژاپن و قزاقستان با حریفان ایرانی مسابقه می‌دهند.

زنان خارجی، با پوشش آزاد و استاندارد این رشته در حال مسابقه‌اند. همزمان، زنان ایرانی با #حجاب_اجباری مشغول دویدنند. داوران و مسئولین مرد ایرانی و خارجی نیز در ورزشگاه حضور دارند.

در تصویر، پرنده قزاقستانی در ماده پرش ارتفاع با موفقیت از مانع ۱۷۰ سانتیمتری عبور می‌کند. این مسابقات در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود که مانند سایر مجموعه‌های ورزشی، همواره از حضور مربیان مرد در کنار ورزشکاران زن جلوگیری شده است.

در مسابقات داخل زنان آسیا به میزبانی ایران، علاوه بر الزام حجاب برای زنان خارجی، مربیان مرد ایرانی که همسر یا خواهرشان جزو شرکت‌کنندگان بود را به سالن راه ندادند. بسیاری این تبعیض و محرومیت زنان ایرانی از حقوق طبیعی و انسانی‌شان را آپارتاید جنسیتی می‌نامند.

RadioFarda

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=150450

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.