• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ 🔸فدراسیون وزنه‌برداری ایران …

  • کد خبر : 148467
  • 15 آبان 1402 - 1:30
‌ 🔸فدراسیون وزنه‌برداری ایران  …

‌ 🔸فدراسیون وزنه‌برداری ایران اعلام کرد تیم ملی دختران را به مسابقات جوانان جهان اعزام نمی‌کند٬ اما تیم پسران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. این در حالی است که امسال دختران وزنه‌بردار ایران در نوجوانان و جوانان آسیا ۵ مدال طلا، دو نقره و یک برنز به گردن آویختند. حذف کامل تیم دختران در […]

‌ 🔸فدراسیون وزنه‌برداری ایران اعلام کرد تیم ملی دختران را به مسابقات جوانان جهان اعزام نمی‌کند٬ اما تیم پسران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
این در حالی است که امسال دختران وزنه‌بردار ایران در نوجوانان و جوانان آسیا ۵ مدال طلا، دو نقره و یک برنز به گردن آویختند.
حذف کامل تیم دختران در هیات رییسه این فدراسیون به تصویب رسیده. قرار شده تیم پسران با ترکیب کامل راهی مکزیک شود اما هیچ یک از دختران ملی‌پوش، امکان وزنه زدن در مسابقات جهانی را نخواهند داشت.
این تصمیم که دلیلی برای اتخاذش ذکر نشده، بر خلاف تاکید مکرر فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در تعهد کشورهای عضو، برای اعطای فرصت‌های برابر به وزنه‌برداران مرد و زن است.
@VahidHeadli

🔸دفتر رهبر جمهوری اسلامی روز یکشنبه ۱۴ آبان دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی گروه شبه نظامی حماس، و هئیت همراه با علی خامنه ای را تائید کرد.
اسامه حمدان، نماینده جنبش حماس در بیروت پیشتر اعلام کرد که اسماعیل هنیه و هیئت همراه او «چند روز پیش» به تهران سفر کرده‌اند.
@VahidHeadli

🔸اسدالله فخیمی و حوری خانپور، زوج فعال مدنی روز یکشنبه ۱۴ آبان پس از احضار به دادسرای اوین و تفهیم اتهام جدید با تودیع وثیقه آزاد شدند.
اسدالله فخیمی و حوری خانپور روز یکشنبه پس از احضار به شعبه اول بازپرسی دادسرای اوین توسط بازپرس محمد جواد رستمی به «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور» و «حمایت‌های مالی از عناصر ضدانقلاب و شرکت در مراسمات و محافل ضدانقلاب و محکومان امنیتی» متهم شدند.
@VahidOOnLi


🔸یک هفته پس از خاکسپاری آرمیتا گراوند، صدیقه وسمقی، نویسنده و پژوهشگری که پس از این مراسم مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفت، جزئیات جدیدی در این باره ارائه کرد. از وضعیت نگار استادآقا و میترا قاسمی، از بازداشت‌شدگان این مراسم اطلاعی در دست نیست.
@VahidOOnLi


🔸سخنان منصوره معصومی اصل که با عنوان «کارشناس»‌ در شبکه افق حضور یافته بود، واکنش‌های زیادی را از سوی شخصیت‌های سیاسی نزدیک به حکومت ایران در پی داشته است.
منصوره معصومی اصل روز شنبه ۱‍۳ آبان در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به انتقادها به صداوسیما برای حضور پرشمار افراد حزب‌الهی در برنامه‌های آن گفت که «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست».
او در این برنامه با بیان اینکه به صداوسیما «امید» ندارد و در سیاست‌های آن «تضاد» وجود دارد، گفت: «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟»
@VahidHeadli

🔸اولین گل سردار آزمون در سری آ
در هفته یازدهم سری آ، تیم فوتبال رم در حالیکه تا دقیقه ۹۲ با یک گل از مهمانش لچه عقب بود، طی دو دقیقه طوفانی نتیجه را تغییر داد و ۲-۱ به پیروزی رسید.
یک دقیقه پس از گل لچه که در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید، سردار آزمون وارد زمین شد. او در دقیقه ۹۲ ارسال بلند نیکولا زلفسکی را با ضربه سر وارد دروازه لچه کرد تا نتیجه را برابر کند.
@VahidHeadli

🔸ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین، روز یکشنبه چهاردهم آبان در مصاحبه‌ با شبکه خبری سی‌بی‌اس خواستار کمک بیشتر ایالات متحده آمریکا برای مقابله با تهاجم روسیه شد و از نقش جمهوری اسلامی ایران و روسیه در جنگ میان اسرائیل و حماس انتقاد کرد.
@VahidHeadli

🔸عربستان سعودی و روسیه اعلام کردند کاهش داوطلبانه تولید نفت خود را تا پایان سال ادامه می‌دهند.
این دو کشور چند ماه پیش تصمیم به کاهش تولید نفت برای بالا بردن قیمت‌های جهانی نفت گرفتند و ماه گذشته قیمت نفت شاخص برنت به ۹۸ دلار اوج گرفت، اما در ماه جاری دوباره افت کرد و به ۸۵ دلار سقوط کرد.
@VahidHeadli

🔸نظرسنجی مشترک نیویورک‌تایمز و کالج سی‌ینا نشان می‌دهد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در پنج ایالت از شش ایالت کلیدی پیشتاز است و تردیدهای زیادی در مورد مساله سن جو بایدن و همچنین نارضایتی‌های عمیق درباره مدیریتش در حوزه اقتصاد و دیگر مسائل وجود دارد.
@VahidOOnLi

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=148467

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.