• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸 اتحادیه آزاد کارگران ایران …

  • کد خبر : 148315
  • 13 آبان 1402 - 17:30
‌🔸 اتحادیه آزاد کارگران ایران  …

    ‌🔸 اتحادیه آزاد کارگران ایران اعلام کرد جواد لعل‌محمدی، معلم زندانی و از امضاکنندگان «بیانیه ۱۴» روز سه‌شنبه ۹ آبان مورد ضرب و شتم «شدید» قرار گرفته و بعد به سلول انفرادی زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل شده است. @VahidHeadl 🔸کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان اعلام کرد درحالی که بیش از هفتاد روز از دستگیری […]

 

‌🔸 اتحادیه آزاد کارگران ایران  … 689005001699106403

 

‌🔸 اتحادیه آزاد کارگران ایران اعلام کرد جواد لعل‌محمدی، معلم زندانی و از امضاکنندگان «بیانیه ۱۴» روز سه‌شنبه ۹ آبان مورد ضرب و شتم «شدید» قرار گرفته و بعد به سلول انفرادی زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل شده است.
@VahidHeadl

🔸کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان اعلام کرد درحالی که بیش از هفتاد روز از دستگیری ماشالله کرمی، پدر محمدمهدی کرمی می‌گذرد، همسر و دیگر پسر ماشالله کرمی در پی هجوم‎های چندباره ماموران به منزلشان، به ناچار خانه را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند.
@VahidHeadl

🔸وکیل خانواده دکتر قره‌حسنلو در واکنش به ادعاهای پدر روح‌ا‌لله عجمیان بسیجی کشته شده در اعتراضات ۱۴۰۱ مبنی بر نقش علی اکبر ولایتی در ممانعت از اعدام‌های بیشتر در پرونده پسرش؛ خواستار حضور در صدا و سیما برای پاسخگویی شد.
محسن بیات تاکید کرده که علی اکبر ولایتی «هیچ‌گونه دخالتی در این پرونده نداشته و ندارد.»
به گفته بیات در پرونده هیچ‌گونه دلیلی مبنی بر دخالت دکتر قره‌حسنلو و همسرشان در خصوص «قتل» و حتی «ضرب و شتم» وجود نداشته است.
@VahidHeadl

🔸حسین امیر عبداللهیان با جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه بریتانیا گفتگو کرده است. منابع ایرانی گفتند این گفت‌وگوی تلفنی درباره تحولات غزه و موضوعات دوجانبه بود.
وزارت امور خارجه بریتانیا گفته است در این تماس، آقای کلورلی گفته است که ایران باید از نفوذ خود بر گروه‌های منطقه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها استفاده کند. او همچنین گفته است که ایران مسئولیت اقدامات گروه‌هایی را که طی سالیان متمادی از آنها حمایت کرده، بر عهده دارد.
@VahidHeadl

🔸علی بحرینی، سفیر و نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در ژنو که ریاست مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل را برعهده دارد، سخنان شادی امین، سخنگوی سازمان حقوق بشری «عدالت برای ایران» را قطع کرد و به او اجازه صحبت کردن نداد.
میکروفن شادی امین امین وقتی انتصاب جمهوری اسلامی به ریاست این مجمع را «شرم‌آور» خواند، توسط آقای بحرینی قطع شد.
@VahidHeadl

🔸سازمان پزشکی قانونی ایران اعلام کرد میزان تلفات رانندگی در کشور در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۸.۲ درصد افزایش داشته است.
بر اساس این گزارش، از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال، ۱۰ هزار و ۷۲۰ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال قبل، ۹ هزار و ۹۰۴ نفر بود.
@VahidHeadl

🔸انجمن داروسازان ایران می‌گوید عدم پرداخت «صورت‌حساب‌های تیر،‌ مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱» از سوی بیمه‌های درمانی، ادامه ارائه خدمات از طریق طرح «دارویار» را به بن‌بست کشانده است.
رئیس این انجمن روز نهم آبان‌ماه در نامه‌ای به سازمان‌های تأمین اجتماعی ایران، بیمه تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و بیمه سلامت اعلام کرد با ادامهٔ این روند «۱۵هزار داروخانه خصوصی» از اجرای این طرح معذور خواهند بود.
@VahidHeadl

🔸هادی چوپان، قهرمان زیبایی‌اندام، بار دیگر به فینال رقابت‌های مستر المپیا راه یافت.
در دور مقدماتی این مسابقات به میزبانی اورنج کانتی، هادی چوپان مدافع عنوان قهرمانی، با تأیید قضات به سرداوری استیو واینبرگر مجدداَ فینالیست شد.
او بامداد یکشنبه برای تکرار طلای خود همراه با رقبایش به روی صحنه می‌رود. درک لانسفورد از آمریکا که نایب قهرمان پارسال است به اتفاق سامسون دائودا از انگلیس (قهرمان آرنولد کلاسیک) حریفان چوپان در دور نهایی هستند.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=148315

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.