• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸قوه قضائیه در ایران از پلمپ …

  • کد خبر : 148108
  • 11 آبان 1402 - 0:30
‌🔸قوه قضائیه در ایران از پلمپ  …

    ‌🔸قوه قضائیه در ایران از پلمپ ۵ کافه رستوران برگزارکننده مراسم هالووین در شیراز خبر داده است و می‌گوید که یکی از این مکان‌ها، طبقات بالایی هتلی در شیراز بوده است. خبرگزاری فارس با انتشار این خبر نوشته است که این رستوران‌ها بخاطر «ترویج فرهنگ غربی» پلمپ شده‌اند. @VahidHeadline 🔸حمید زنگانه،‌ معاون فرماندهی […]

 

‌🔸قوه قضائیه در ایران از پلمپ  … 512380001698872402

 

‌🔸قوه قضائیه در ایران از پلمپ ۵ کافه رستوران برگزارکننده مراسم هالووین در شیراز خبر داده است و می‌گوید که یکی از این مکان‌ها، طبقات بالایی هتلی در شیراز بوده است.
خبرگزاری فارس با انتشار این خبر نوشته است که این رستوران‌ها بخاطر «ترویج فرهنگ غربی» پلمپ شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸حمید زنگانه،‌ معاون فرماندهی انتظامی کیش اعلام کرد چهار قایق تفریحی در ساحل مارینا در این جزیره به دلیل پوشش مسافران توقیف شد. او گفت این قایق‌ها «در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب» از سوی ماموران دریابانی و اماکن توقیف شدند.
@VahidOOnLine

🔸به گزارش رسانه‌های ایران، یک زن به اتهام «خیانت به همسر» از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شده است.
بر اساس این گزارش‌ها، مردی که از او به نام پرهام یاد شده، با نصب دوربین مداربسته در خانه به روابط زن خود با دیگران پی برده است؛ این زوج جهار سال بود که ازدواج کرده بودند.
مردی که با این زن در ارتباط بود گفته «نشانی از تأهل در این زن ندیده است»؛ این مرد به شلاق محکوم شده است.
@VahidHeadline

🔸 ماموران وزارت اطلاعات هفته گذشته، به منزل ماشاالله کرمی، پدر محمدمهدی کرمی یورش برده و تعدادی از وسایل شخصی محمدمهدی را با خود برده‌اند. بر اساس این اطلاعات، ماشاالله کرمی روز ۳۱ مرداد بازداشت شده و از ۱۰ مهر، تماسی با خانواده نداشته است.
@VahidOOnLine

🔸منابع خبری از تکرار مسمومیت دختران دانش‌آموز، این بار در روستایی در استان سیستان و بلوچستان، خبر دادند.
@VahidHeadline

😋💩
مجتبی ذوالنوری، نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پیام آمریکا به ایران برای وارد نشدن به جنگ حماس و اسرائیل، به سایت جماران گفت «حرف آن‌ها را گوش نمی‌دهیم» و افزود اگر «روزی به این موضوع برسیم که باید کمک فیزیکی به غزه داشته باشیم بر فرض ممکن است چنین کاری را انجام دهیم.»
@VahidOOnLine

🔸نرگس محمدی، ‌برنده جایزه صلح نوبل امسال، روز چهارشنبه در پیامی از زندان اوین درباره جنگ میان اسرائیل و حماس تاکید کرد که خواهان آتش‌بس فوری و پایان جنگ است.
او با اشاره به این‌که «جنگ» و «استبداد» دو روی یک سکه هستند، هردو را برای انسانیت «ویرانگر» خواند و نوشت: «حمله به مردم بی‌پناه ، کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان، گروگانگیری آنان، بمباران بیمارستان‌ها و مدارس و موشک‌باران مناطق مسکونی، جهان را به حیرت، وحشت و حتی استیصال کشانده است و قلب دردمند من از استبداد دینی را به دردی فزون‌تر مبتلا کرده است.»
@VahidHeadline

🔸نازنین بنیادی، بازیگر شناخته‌شده و فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، از دیدار و گفت‌‌وگوی خود با وزیر امور خارجه استرالیا و پیتر مالیناوسکاس، نخست‌وزیر حکومت ایالتی استرالیای جنوبی خبر داد و نوشت که در این دیدارها، در ارتباط با «راه‌های حمایت از مردم ایران در مبارزه آنها برای دموکراسی سکولار و تقویت اقدامات استرالیا در پاسخگو کردن جمهوری اسلامی» بحث و بررسی انجام شد.
@VahidHeadline

🔸حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، در سفر به آنکارا با هاکان فیدان همتای ترکیه‌ای خود و رجب طیب اردوغان دیدار کرد. وزیر امور خارجه ترکیه در نشست خبری مشترک امروز گفت: «رئیس‌جمهور ایران در آینده نزدیک به ترکیه سفر خواهد کرد.»
@VahidHeadline

😋💩
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، گفت دولت رئیسی تا پایان کارش از طریق ماهواره قاسم سلیمانی «اینترنت اشیاء» را در ایران فراهم می‌کند. او افزود: «دستگاه‌ها و حسگر‌های اینترنت اشیا کاربرد‌های مختلفی در کشاورزی، صنعت، معدن و موضوعات ديگر كه نیاز به ارتباطات در آن داريم را شامل می‌شود.»
@VahidOOnLine

🔸براساس آمارهای منتشر شده توسط وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، این کشور در ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی پذیرای بیش از۳۹ میلیون گردشگر خارجی بوده که از این تعداد نزدیک به دو میلیون نفر ایرانی بوده‌اند.
ایران در رتبه پنجم بازدیدکنندگان ترکیه – به لحاظ تعداد – قرار گرفته است.
شهروندان روسیه با بیش از پنج میلیون بازدیدکننده بیشترین تعداد مسافر را به ترکیه داشته‌اند؛ روس‌ها همچنین بزرگترین خریدار خارجی خانه در ترکیه هستند.
@VahidHeadline

🔸آلمان برای قتل‌عامی که نیروهای استعماری این کشور در اوایل قرن بیستم در تانزانیا مرتکب شدند، درخواست «بخشش» کرد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=148108

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.