• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
0

‌🔸تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ای …

  • کد خبر : 147967
  • 09 آبان 1402 - 17:00
‌🔸تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ای …

    ‌🔸تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران گویای آن است که ۲۱ استان ایران در مهر ماه سال جاری نرخ تورم بالای ۴۵ درصد داشته‌اند و از میان این استان‌ها، نرخ تورم در ۹ استان بالای ۵۰ درصد بوده است. @VahidHeadline 🔸همزمان با تاکید رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی مبنی بر برخورد با زنانی که […]

 

‌🔸تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ای … 677879001698759003

 

‌🔸تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران گویای آن است که ۲۱ استان ایران در مهر ماه سال جاری نرخ تورم بالای ۴۵ درصد داشته‌اند و از میان این استان‌ها، نرخ تورم در ۹ استان بالای ۵۰ درصد بوده است.
@VahidHeadline

🔸همزمان با تاکید رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی مبنی بر برخورد با زنانی که تن به حجاب اجباری نمی‌دهند، نیروهای انتظامی مازندران اقدام به پلمب «مجموعه گردشگری و ورزشی سد آویدر نوشهر» کردند و همزمان چندین کافه و فروشگاه در شهرهای مختلف استان تهران و اردبیل نیز پلمب شدند.
@VahidHeadline

🔸کانون صنفی معلمان ایران (تهران) و شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در بیانیه‌های جداگانه‌ای نسبت به جان‌باختن آرمیتا گراوند واکنش نشان دادند و بر «اعتراض مقابل مرگ دلخراش دختران» و ادامه «مسیر مقاومت مدنی» تأکید کردند.
در بیانیه کانون صنفی معلمان ایران (تهران) آمده است: «اطمینان داریم که مسیر مقاومت مدنی ایرانیان در راستای دست‌یابی به دموکراسی همچنان ادامه خواهد یافت.»
@VahidHeadline

🔸بر اساس تصویر احضاریه‌ای که از سوی هنگامه قاضیانی، هنرمند سرشناس سینمای ایران منتشر شده، او به اتهامات «نشر اکاذیب» و «تبلیغ علیه نظام» به شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.
@VahidOOnLine

🔸ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی در ایران و منتقد سرسخت علی خامنه‌ای، در یادداشتی در کانال تلگرامی وب‌سایت کلمه، رهبر جمهوری اسلامی را «مسئول اصلی قتل» آرمیتا گراوند معرفی کرده است.
آقای قدیانی اضافه کرده: «تمامی دست‌اندرکاران این قتل از حجاب‌بانان گرفته تا رؤسا و فرمانده‌هانشان مسوولند و مقصّر و باید پاسخگو باشند اما مقصّر و مسوول اصلی، علی خامنه‌ای است که باید پاسخگو باشد چرا که تمامی قتل‌ها، ظلم‌ها و سرکوب‌ها به خاطر آن است که حکومتِ نامشروع، غیر قانونی و غاصبانه‌ وی چند صباح دیگر تداوم یابد که البته دیر یا زود مردم با قیام خود، او و نظامش را ساقط خواهند کرد.»
@VahidHeadline

🔸جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، روز دوشنبه در دیدار با شاهزاده خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان سعودی، بر تعهد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، به حمایت از عربستان در برابر تهدیدهای جمهوری اسلامی تاکید کرد.
سالیوان گفت که آمریکا از متحدان خود در برابر تهدیدهای سایر بازیگران، از جمله تهدید‌ گروه‌های شبه‌نظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی، حمایت خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه هشتم آبان با صدور یک فرمان اجرایی تلاش کرد خطرات فناوری هوش مصنوعی برای مصرف کنندگان، کارگران، اقلیت‌ها و امنیت ملی آمریکا را مهار کند.
در این فرمان اجرایی که در کاخ سفید به امضای جو بایدن رسید، تمام تولیدکنندگان فناوری هوش مصنوعی موظف خواهند شد که طبق «قانون تولیدات دفاعی»، قبل از عرضه محصولات خود، نتایج آزمایش‌های ایمنی و تاثیر آن بر امنیت ملی، اقتصاد، سلامت عمومی و ایمنی مردم را در اختیار دولت قرار دهند.
@VahidHeadline

😋💩
رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، وعده توزیع شیر رایگان در مدارس کشور را «هدیه» ابراهیم رئیسی خواند و گفت: اگرچه این موضوع تاکنون تحقق نیافته است، اما به زودی محقق می‌شود و دانش‌آموزان سراسر کشور شیر رایگان دریافت خواهند کرد.
@VahidOOnLine

🔸شرکت «متا» روز دوشنبه هشتم آبان خبر داد که در راستای تبعیت از مقررات اتحادیه اروپا از ماه آینده مشترکان فیس‌بوک و اینستاگرام در صورت پرداخت حق اشتراک، مخاطب آگهی‌های تجاری هدفمند نخواهند بود.
شرکت‌های بزرگ فناوری دیجیتال اکنون در اتحادیه اروپا با قوانین سختگیرانه‌ای روبرو هستند که هدف آن حفاظت بهتر از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از روش‌های انحصاری و ضد ‌رقابتی است.
@VahidHeadline

🔸پس از انتشار گزارشی که بر اساس آن ممکن است از سال ۱۹۴۰ تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار کودک زیر سن قانونی قربانی «تجاوز جنسی» روحانیون مسیحی در اسپانیا شده باشند، اسقف‌های اسپانیایی عذرخواهی کردند.
نهاد موسوم به «کنفرانس اسقف‌های اسپانیا» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اسقف‌های حاضر درد خود را برای آسیب‌های وارد شده از سوی برخی اعضای کلیسا ابراز کرده و درخواست خود را برای بخشش از قربانیان تکرار کرده‌اند.»
@VahidHeadline

🔸در مراسم توپ طلای ۲۰۲۳ به میزبانی تئاتر دو شاتله پاریس، لیونل مسی و آیتانا بونماتی توپ طلای مردان و زنان را به خود اختصاص دادند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=147967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.