• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸با گذشت چند روز از صدور «فک …

  • کد خبر : 145170
  • 14 مهر 1402 - 0:30
‌🔸با گذشت چند روز از صدور «فک  …

    ‌🔸با گذشت چند روز از صدور «فک قرار بازداشت» برای یاسر رحمانی‌راد، یک منبع مطلع از پرونده این پزشک بازداشت‌شده در استان لرستان به صدای آمریکا گفت که مسئولان قضایی دستور مقام بالاتر را اجرا نمی‌کنند و او همچنان در بازداشت است. @VahidHeadli 🔸ایمان رشیدی، شهروند بهائی ساکن یزد، روز پنجشنبه سیزدهم مهر […]

 

‌🔸با گذشت چند روز از صدور «فک  … 620236001696539614

 

‌🔸با گذشت چند روز از صدور «فک قرار بازداشت» برای یاسر رحمانی‌راد، یک منبع مطلع از پرونده این پزشک بازداشت‌شده در استان لرستان به صدای آمریکا گفت که مسئولان قضایی دستور مقام بالاتر را اجرا نمی‌کنند و او همچنان در بازداشت است.
@VahidHeadli

🔸ایمان رشیدی، شهروند بهائی ساکن یزد، روز پنجشنبه سیزدهم مهر از سوی ماموران اداره اطلاعات این شهر بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد منتقل شد.
در گزارش هرانا، به نقل از این منبع آمده که فرزند ١٨ ماهه این خانواده طی تمام مراحل بازداشت همراه مادرش بوده است.
@VahidHeadli

🔸رسانه‌های خبری در ایران از بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان خبر داده‌اند.
به نقل از حسین کروبی،‌ فرزند مهدی کروبی گفته شده که «پدرش شب گذشته از ناحیه ستون فقرات آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده است.»
@VahidHeadli

🔸وکیل خانواده آدینه‌زاده: با همان سرعت رسیدگی به پرونده عجمیان، دادخواهی ما را به نتیجه برسانید
@VahidHeadli

🔸روزنامه وال‌استریت ژورنال در گزارشی اختصاصی می‌گوید که عراق به دنبال یک محموله اضافی یک میلیارد دلاری پول نقد از بانک فدرال رزرو نیویورک در آمریکا است.
اما به نوشته وال‌استریت، مقامات ایالات متحده از تایید این درخواست خودداری کرده‌اند. آنها گفته‌اند که این درخواست در تضاد با تلاش‌هایشان برای مهار استفاده بغداد از دلارهای نقد و مقابله با قاچاق دلار نقد به ایران است.
@VahidHeadli

🔸حمله پهپادی به یک دانشکده افسری در شهر حمص سوریه که تحت کنترل رژیم بشار اسد است، دست‌کم ۱۰۰ کشته برجا گذاشت.
وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «گروه‌های تروریستی با حمایت برخی طرف‌های بین‌المللی» ظهر روز پنج‌شنبه ۱۳ مهر به جشن فارغ‌التحصیلی افسران حمله پهپادی کردند و افراد زیادی از نظامیان، خانواده افسران و پرسنل دانشکده کشته و زخمی شدند.
یک منبع امنیتی نزدیک به دولت بشار اسد شمار جان‌باختگان این حادثه را دستکم ۱۰۰ نفر اعلام کرده است.
@VahidHeadli

🔸دولت آمریکا اعلام کرد دیوار مرزی در برخی از نقاط ایالت تگزاس را که در ماه‌های اخیر محل ورود تعداد کثیری از مهاجران بوده است گسترش می‌دهد. این تصمیم یک چرخش آشکار در سیاست دولت جو بایدن است.
@VahidHeadli

🔸رئیس‌جمهور روسیه گفت این کشور با موفقیت یک موشک استراتژیک جدید را آزمایش کرده است.
ولادیمیر پوتین احتمال انجام آزمایش‌های تسلیحاتی دیگر که مستلزم انفجار هسته‌ای است را برای اولین بار پس از سه دهه رد نکرد.
او افزود روسیه برای اولین بار موشک «بوروِستنیک» را با موفقیت آزمایش کرده است که یک موشک کروز با پیشرانه اتمی است و برد آن به طور بالقوه چندین هزار کیلومتر است.
@VahidHeadli
ولادیمیر پوتین اعلام کرد که قطعات نارنجک دستی در بدن افرادی که در سقوط هواپیمای یوگنی پریگوژین، فرمانده مزدور روسی در ماه اوت جان باختند، پیدا شده است.
@VahidHeadli

🔸مقامات اوکراینی اعلام کردند در حمله روسیه به روستایی در استان خارکیف واقع در شمال شرقی این کشور دست‌کم ۵۱ نفر کشته شدند.
رئیس دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین، و فرماندار استان خارکیف، گفتند ارتش روسیه ساعت یک بعد از ظهر یک کافه و یک مغازه را در روستای هورزا، واقع در استان خارکیف گلوله‌باران کرد. یک کودک شش ساله نیز در این حمله کشته و کودک دیگری مجروح شده است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145170

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.