• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌ گاردین از قول یک “شاهد عینی” …

  • کد خبر : 145179
  • 14 مهر 1402 - 1:00
‌ گاردین از قول یک “شاهد عینی” …

    ‌ گاردین از قول یک “شاهد عینی” نوشته: یک مامور زن در واگن مترو آرمیتا گراوند را با خشونت هل داد از قول یک “شاهد عینی” دیگر نوشته: آرمیتا وقتی روی زمین افتاد «هنوز هوشیار بود». گاردین نوشته: به گفته شاهدان، همان مامور زن حجاب که به آرمیتا حمله کرده پشت آمبولانسی که […]

 

‌ گاردین از قول یک “شاهد عینی” … 697112001696541402

 

‌ گاردین از قول یک “شاهد عینی” نوشته: یک مامور زن در واگن مترو آرمیتا گراوند را با خشونت هل داد
از قول یک “شاهد عینی” دیگر نوشته: آرمیتا وقتی روی زمین افتاد «هنوز هوشیار بود».
گاردین نوشته: به گفته شاهدان، همان مامور زن حجاب که به آرمیتا حمله کرده پشت آمبولانسی که او را به بیمارستان رسانده، منتظر بوده است.
@VahidOOnLine, @VahidHeadline


یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا در امور حقوق بشر، عزرا زایا، گفت ایالات متحده از گزارش‌های «حمله وحشیانه پلیس امنیت اخلاقی ایران به آرمیتا گراوند، ۱۶ ساله، به خاطر سوار شدن بدون روسری به مترو، وحشت زده شده» است.
عزرا زایا گفت رهبری جمهوری اسلامی ایران «باید به جوانان خود اجازه دهد تا آینده کشور را شکل دهند، نه اینکه به آنها حمله کند.»
@VahidHeadline


بیهوش‌شدن و به کُما رفتن آرمیتا گراوند، دانش‌آموز ساکن تهران بر سر حجاب اجباری، در دو روز گذشته واکنش‌های بین‌المللی زیادی به‌دنبال داشت.
در تازه‌ترین اعلام موضع، ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا، گفت که جمهوری اسلامی همچنان به «ظلم و خودکامگی» و بی‌توجهی به شهروندان خود ادامه می‌دهد.
نوربرت روتگن، نماینده پارلمان آلمان (بوندستاگ) … ابرام پیلی معاون نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران… آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان…
در این میان، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در شبکه ایکس در واکنش به انتقادات مقامات غربی نوشت: «به جای اظهارات مداخله‌جویانه و جانبدارانه و ابراز نگرانی غیرصادقانه نسبت به زنان و دختران ایرانی، بهتر است نگران پرسنل بهداشتی، بیماران آمریکا، آلمان و انگلیس باشید و به وضعیت آن‌ها رسیدگی کنید».
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145179

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.