• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

پست پدر جاویدنام #ابوالفضل_آدی …

  • کد خبر : 145159
  • 14 مهر 1402 - 0:30
پست پدر جاویدنام #ابوالفضل_آدی …

    پست پدر جاویدنام #ابوالفضل_آدینه‌زاده در مراسم اولین سالگرد: امروز در تاریخ ‌۱۳ مهر ۱۴۰۲ اولین سالیاد جاویدنام شدن پسرم ابوالفضل را در محیط خانوادگی در خراسان شمالی، روستای نجف‌آباد محل خاکسپاری ابوالفضل جان برگزار نمودیم. در ساعت ۸ صبح مزار پسر قهرمانمان را گل‌آرایی نمودم. اما در ساعت ۱۱ ظهر در حالی که […]

 

 

پست پدر جاویدنام #ابوالفضل_آدینه‌زاده در مراسم اولین سالگرد:

امروز در تاریخ ‌۱۳ مهر ۱۴۰۲ اولین سالیاد جاویدنام شدن پسرم ابوالفضل را در محیط خانوادگی در خراسان شمالی، روستای نجف‌آباد محل خاکسپاری ابوالفضل جان برگزار نمودیم.

در ساعت ۸ صبح مزار پسر قهرمانمان را گل‌آرایی نمودم. اما در ساعت ۱۱ ظهر در حالی که مشغول پذیرایی از مهمانان بودم باخبر شدم که ماموران نیروی‌انتظامی شهرستان فاروج با درجه‌های مختلف با حضور فرمانده ستاد ناحیه فاروج با هشت عددماشین شخصی و نیروی‌انتظامی به آرامگاه پسرم آمدند و با فحاشی به مهمانانی که بر سر مزار ابوالفضل حضور داشتند توهین و بی‌احترامی کردند و سپس یک سرهنگ آتش به اختیار نیروی‌انتظامی شروع به تخریب گل‌های مزار پسرم کرد.

با توجه به اینکه ما سعی داشتیم این مراسم در آرامش کامل برگزار شود اما این سرهنگ آتش به اختیار باعث ایجاد تشنج شد علی‌رغم اینکه موردپسند فرمانده‌ی ستاد فاروج هم نبوده است. سپس مجدد آنان بازگشتند و گل‌های تخریب شده را طوری بر روی سنگ مزار چیدند که شعار ‎#زن_زندگی_آزادی و ‎#مرد_میهن_آبادی و تصویر مزار نشان داده نشود.

vanitarmart

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145159

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.