• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸منابع دانشجویی از اخراج متین …

  • کد خبر : 145051
  • 13 مهر 1402 - 0:00
‌🔸منابع دانشجویی از اخراج متین …

    ‌🔸منابع دانشجویی از اخراج متین فرامرزپور، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فلسفه غرب، از دانشگاه فردوسی مشهد خبر دادند. در همین حال، گزارش‌ها از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران حاکیست که در پی برخورد حراست این مرکز با شماری از دانشجویان، یک دانشجوی دختر از حال رفت و به بیمارستان منتقل شد […]

 

‌🔸منابع دانشجویی از اخراج متین … 360165001696451402

 

‌🔸منابع دانشجویی از اخراج متین فرامرزپور، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فلسفه غرب، از دانشگاه فردوسی مشهد خبر دادند. در همین حال، گزارش‌ها از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران حاکیست که در پی برخورد حراست این مرکز با شماری از دانشجویان، یک دانشجوی دختر از حال رفت و به بیمارستان منتقل شد ولی از وضعیت او اطلاعی در دست نیست.
@VahidHeadli

🔸سال جدید تحصیلی در شرایطی در ایران آغاز شده است که با تصمیم جمهوری اسلامی، حضور دانش‌آموزان ایرانی در مدارس بین‌المللی ممنوع شده است.
در این میان، سفارت فرانسه در تهران یک واحد بحران برای حمایت از والدین ایجاد کرده است که در تلاش برای یافتن سریع مدارس برای فرزندان خود هستند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، این اقدام غافلگیرکننده به دنبال تلاش جمهوری اسلامی برای مبارزه با «غرب‌گرایی» صورت می‌گیرد که محافظه‌کاران آن را تضعیف‌کننده ارزش‌های انقلاب سال ۱۳۵۷ می‌دانند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه اکنون تنها ۶۰ دانش‌آموز در مدرسه فرانسوی شمال تهران در مقایسه با ۳۵۹ دانش‌آموزی که در ابتدای سال تحصیلی ثبت نام کرده بودند، مشغول به تحصیل هستند.
مدرسه آلمانی، از جمله مدارسی که بیش از همه تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفت، تنها توانست ۵۰ دانش‌آموز از ۳۸۰ متقاضی را بپذیرد.
@VahidHeadli

🔸وزارت خارجه آلمان در شبکه اجتماعی «ایکس» نسبت به پرتاب ماهواره «نور ۳» از سوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی واکنش نشان داد و آن را تهدیدی برای امنیت بین‌المللی دانست.
@VahidHeadli

🔸ایالات متحده آمریکا می‌گوید «۱.۱ میلیون گلوله»ای که نیروی دریایی این کشور از سپاه پاسداران توقیف‌ کرده بود را به نیروهای مسلح اوکراین منتقل کرده است.
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در بیانیه‌ای گفته که «این مهمات با نقض قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت سازمان ملل قرار بود از سوی سپاه پاسداران به حوثی‌ها در یمن تحویل داده شود».
@VahidHeadli

🔸وزارت دفاع روسیه گفت پدافند ضد‌هوایی این کشور شب گذشته ۳۱ پهپاد اوکراین را در حمله گسترده‌ای به نواحی مرزی روسیه سرنگون کرده است. همزمان ابهام و نگرانی در مورد تامین تسلیحات مورد نیاز اوکراین از سوی حامیان غربی این کشور افزایش یافته است.
به نظر می‌رسد حمله پهپادی شب گذشته بزرگترین مورد از حملات اوکراین به خاک روسیه از شروع تهاجم نظامی مسکو در حدود ۲۰ ماه پیش بوده است. تاکنون گزارشی از تلفات و خسارات ناشی از این حملات منتشر نشده است.
مقامات اوکراینی در این مورد اظهار‌نظر نکرده‌اند و خبرگزاری‌های بین‌المللی نمی‌توانند ادعاهای وزارت دفاع روسیه را به‌طور مستقل تایید کنند.
@VahidHeadli
خبرگزاری رویترز از قول دریاسالار راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو، گزارش داد که ذخایر تسلیحات انبارهای کشورهای عضو به «نیمه» رسیده و «کفگیر به ته دیگ خورده است».
این گزارش می‌گوید از زمان آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، اعضای ناتو هم در تلاش برای ارسال تسلیحات به اوکراین بوده و هم در تقلای پر کردن انبارهای تسلیحات خود هستند.
@VahidHeadli

🔸به گفته فیفا، جام جهانی ۲۰۳۰ در شش کشور و سه قاره انجام خواهد شد. اسپانیا، پرتغال و مراکش میزبان‌های مشترک جام جهانی خواهند بود و سه بازی‌ نخست مسابقات در اروگوئه، آرژانتین و پاراگوئه برگزار می‌شوند.
@VahidHeadli

🔸دهها هزار تن از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در چندین ایالت آمریکا در اعتراض به دستمزد کم و کمبود نیروی کار، اعتصاب کردند.
به گزارش آسوشیتدپرس، حدود ۷۵ هزار تن از کارکنان «کایزر پرمننته» می‌گویند کمبود نیروی کار بر روی مراقبت از بیماران تاثیر منفی می‌گذارد.
«کایزر پرمننته» با ۳۹ بیمارستان در سراسر آمریکا، یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه بیمه درمانی و مراقبت‌های پزشکی است.
@VahidHeadli

🔸دولت آمریکا برای اولین بار یک شرکت فناوری فضایی را به دلیل رها کردن زباله‌ فضایی در مدار زمین ۱۵۰ هزار دلار جریمه کرد.
«کمیسیون ارتباطات فدرال» آمریکا، شرکت «دیش نتورک» را به دلیل قصور در جابجایی یک ماهواره قدیمی و بردن آن به فاصله مناسب و دور از سایر ماهواره‌های در حال استفاده، جریمه کرد.
@VahidHeadli

🔸دانشگاه اکستر بریتانیا از سال ۲۰۲۴ برای اولین بار به دانشجویان مدرک فوق‌لیسانس مطالعات «جادوگری و ماوراءالطبیعه» می‌دهد.
مدیر این دوره گفته دوره کارشناسی ارشد «جادوگری و ماوراءالطبیعه» به دلیل «افزایش علاقه‌مندی‌های اخیر به جادو» ایجاد شده و بنا دارد به دانشجویان فرصت دهد از منظری نو به خاستگاه پیدایش علوم در شرق و غرب نگاه کنند.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145051

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.