• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

⛔️اخبار ایرنا حاکی از آن است ک …

  • کد خبر : 145092
  • 13 مهر 1402 - 12:30
⛔️اخبار ایرنا حاکی از آن است ک …

    ⛔️اخبار ایرنا حاکی از آن است که اپلیکیشن #ایتا در مرداد ۱۴۰۲ در حدود ۸۰ میلیارد بازدید داشته و در مقایسه با دو میلیارد بازدید محتوای #تلگرام فارسی نزدیک به ۴۰ برابر بیشتر است. این گزارش اشاره می کند که نزدیک به ۱۱.۶ میلیون پست در ایتا توسط حدود ۱۰۳ هزار کانال به […]

 

⛔️اخبار ایرنا حاکی از آن است ک … 116504001696496402

 

⛔️اخبار ایرنا حاکی از آن است که اپلیکیشن #ایتا در مرداد ۱۴۰۲ در حدود ۸۰ میلیارد بازدید داشته و در مقایسه با دو میلیارد بازدید محتوای #تلگرام فارسی نزدیک به ۴۰ برابر بیشتر است. این گزارش اشاره می کند که نزدیک به ۱۱.۶ میلیون پست در ایتا توسط حدود ۱۰۳ هزار کانال به اشتراک گذاشته شده است. در همین حال، حدود ۱۲ میلیون پست در تلگرام از سوی ۲۶۷ هزار نفر نشر و بازنشر شده است.

⛔️روش‌های مورد استفاده برای جمع‌آوری این داده‌ها مبهم است و توضیح دقیقی در مورد نحوه پردازش اطلاعات به چشم نمی‌خورد و نویسندگان تنها به #هوش_مصنوعی و یک سیستم نظارت بر شبکه‌های اجتماعی اشاره می‌کنند.

⛔️شایان ذکر است، بررسی این گزارش نشان می‌دهد که چنین اختلاف فاحش و غیرطبیعی ممکن است ناشی از تاکتیک‌های دستکاری مانند فعالیت ربات‌ها و بدافزارها باشد. این واقعیت که تلگرام در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است، به‌طور کامل این شکاف قابل توجه را توجیه نمی‌کند.

👈 در فکت‌نامه بخوانید

👈 در تلگرام بخوانید

@FPP

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145092

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.