• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

🔻 «تعطیلی» کافه‌های اطراف دانش …

  • کد خبر : 144652
  • 08 مهر 1402 - 9:00
🔻 «تعطیلی» کافه‌های اطراف دانش …

    🔻 «تعطیلی» کافه‌های اطراف دانشگاه تهران؛ یک سایت حکومتی: کافه‌ها محل شبکه‌سازی علیه جمهوری اسلامی است در پی «تعطیلی» کامل تعدادی از کافه‌ها در تهران به ویژه در محدوده اطراف دانشگاه تهران، یک مقام این دانشگاه گفت که «ساماندهی پردیس مرکزی دانشگاه‌های تهران» در حال اجراست. در همین حال سایت خبری «بنیاد حفظ […]

 

🔻 «تعطیلی» کافه‌های اطراف دانش … 013843001696051805

 

🔻 «تعطیلی» کافه‌های اطراف دانشگاه تهران؛ یک سایت حکومتی: کافه‌ها محل شبکه‌سازی علیه جمهوری اسلامی است

در پی «تعطیلی» کامل تعدادی از کافه‌ها در تهران به ویژه در محدوده اطراف دانشگاه تهران، یک مقام این دانشگاه گفت که «ساماندهی پردیس مرکزی دانشگاه‌های تهران» در حال اجراست.

در همین حال سایت خبری «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»، بنیادی وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، شامگاه جمعه ۷ مهر ماه با انتشار یادداشتی «کافه‌ها» را «مراکزی برای شبکه‌سازی علیه امنیت ملی» خواند.

این سایت وابسته به زیر مجموعه‌های ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ادامه با بیان اینکه «بیش از ۵۰ درصد این کافه‌ها صرفه اقتصادی نداشتند ولی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دادند»، ادعا کرد که «بخشی از هزینه‌های این کافه‌ها توسط سفارتخانه‌های اروپایی» تامین می‌شده است.

کافه گُدار، که نیکا شاکرمی تا پیش از کشته شدن در جریان اعتراضات زن، زندگی، آزادی در آن کار می‌کرد، نیز یکی از این کافه‌هاست که علاوه بر تعطیلی آن از چند ماه قبل، در روزهای اخیر گزارش‌هایی از تخلیه محل آن منتشر شده است.

RadioFarda
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=144652

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.